Telecom News - הסטארטאפ Novalaka מירושלים זכה במקום ראשון בתחרות Global Pitch

הסטארטאפ Novalaka מירושלים זכה במקום ראשון בתחרות Global Pitch

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ Novalaka מירושלים זכה במקום ראשון בתחרות Global Pitch
הסטארטאפ  Novalaka מירושלים זכה במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים העולמית בסין Global Pitch
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.17, 00:16GLOBAL PITCH

סטארטאפ הביו-מד החל את דרכו בעזריאלי מכללה להנדסה והוא בוגר המחזור השני של AtoBe, מאיץ הסטארטאפים ומרכז החדשנות של המכללה. הוא קיבל בתחרות את הפרס הגדול.
 
סטארטאפ הביו-מד הירושלמי NovaLaka זכה במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים העולמית Global Pitch. התחרות, שאורגנה זו השנה הרביעית ע"י ממשלת מחוז גואנגדונג בסין, כללה 120 סטארטאפים מטייוואן, יפן, ארה"ב הברית וסין. זאת השנה הראשונה, שסטארטאפים מישראל נכנסו לתחרות.

Pitch  Globalהוא יוזמה של ממשלת גואנגדונג, המחוז העשיר והמאוכלס ביותר בסין. כל מפעלי הענק המרכיבים את רוב המחשבים ומוצרי האלקטרוניקה, שמוכרים במערב, נמצאים במחוז זה. ממשלת המחוז החליטה לפני מספר שנים לקדם את המחוז, לא רק כמרכז תעשייה אלא גם כמרכז הייטק וחדשנות. הפרס הגדול של החברה הזוכה בתחרות - מימון מלא לשהות של שנתיים, כולל משרד, במרכז ההייטק בעיר הבירה של המחוז, ג'ואנגג'ואו ומענק כספי בגובה 100 אלף יואן (51 אלף ש"ח).

NovaLaka הירושלמי החל את דרכו בעזריאלי מכללה להנדסה. בין המייסדים של ניתן למצוא את יוסי אברינה, בוגר המכללה, וד"ר עדאל פינחסי, מרצה במכללה. הסטארטאפ הוא בוגר המחזור השני של AtoBe, מאיץ הסטארטאפים ומרכז החדשנות של המכללה, שפועל מתוך תפיסה של עידוד היזמות בקרב הסטודנטים ותושבי ירושלים בכלל.
 
הפיתוח החדשני של NovaLaka, EnGel, הוא פולימר מיוחד, בעובי של כמה מיקרונים, שמאפשר מתן תרופות דרך העור על בסיס EnGel וללא צורך בהזרקה. הפולימר בטוח לשימוש, מתכלה באופן טבעי ועשוי מחומרים המאושרים ע"י מנהל התרופות והמזון האמריקאי FDA.

הסטארטאפ יצר מספר פתרונות מהפכנים בתחום בריאות האישה המאפשרים להתמודד עם בעיות כגון יובש בנרתיק. בימים אלה עובד הסטארטאפ על מספר  פתרונות נוספים לבעיות רפואיות נוספות ואף זכה לאחרונה במענק תנופה בגובה 200 אלף ש"ח מהרשות לחדשנות.

מבין כלל הסטארטאפים שהתמודדו עלה יחד עם  NovaLaka לגמר התחרות סטארטאפ נוסף המשתתף במחזור הנוכחי של המאיץ  AtoBe, Mao FoodTech המפתח תחליף חלב אם חדשני המכיל מרכיבים חיסוניים.

מיכאל מזרחי, מנהל תחום חדשנות ויזמות בעזריאלי מכללה להנדסה: "לכבוד רב הוא לנו לראות את הצוותים המעולים של המאיץ ההנדסי במכללה, עולים לגמר בתחרויות, מנצחים ומובילים בשורה ירושלמית רעננה של חדשנות וטכנולוגיה, לא רק בסין אלא בכל העולם. החברות, הסטודנטים היזמים המוכשרים והסגל האקדמי המעורב בסטארטאפים, ממלאים אותנו בגאווה והם שגרירים ראויים לחדשנות, הנדסה ולירושלים בכלל".

בתמונה למעלה: אווה אברינה, מנכ"לית Novalaka, בזמן התחרות.
 
 



 
 
Bookmark and Share