Telecom News - VivaTech2017 בפריז-מפגש הייטק חשוב בעולם עם 5,000 סטארטאפים

VivaTech2017 בפריז-מפגש הייטק חשוב בעולם עם 5,000 סטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> VivaTech2017 בפריז-מפגש הייטק חשוב בעולם עם 5,000 סטארטאפים
VivaTech2017 בפריז-אחד ממפגשי ההייטק החשובים בעולם עם 5,000 סטארטאפים
מאת: מערכת Telecom News, 21.6.17, 16:02VIVATECH
 
אירוע VivaTech, שהתקיים בסוף השבוע בפריז, (15-17 ביוני 2017) היה אחד ממפגשי ההייטק המרתקים בעולם. זה מודל מנצח המשלב חברות ענק באירופה ובעולם, כ-5,000  סטארטאפים, כ-50 אלף מבקרים, כ-1,000 משקיעים וכ-7,000 מנכ"לים. אלה מקבעים את ויוה ככנס החדשנות, שאסור לפספס.
 
כאשר עמנואל מקרון ביקר ב-DLD ת"א בראש משלחת הייטק צרפתית, הוא ביקש מיוסי ורדי להעתיק את המודל גם לצרפת. ורדי חיבר אותו לידידו מוריס לוי יו"ר פבליסיס, שהיא חברת הפרסום השלישית בגודלה בעולם. ומכאן צמח כנס VivaTech והמודל המייחד אותו, שמחבר חברות גדולות ומבוססות עם הסטארטאפים הזריזים, שמנותבים בחיבור הזה להתמודד עם בעיות שיש להן משתמשים ברורים ומיידיים, עם Challenges המייצגים צרכי אמת של החברות.
 
80 חברות ענק, ביניהן חברות הייטק כסיסקו, גוגל, IBM וארגונים מוטי טכנולוגיה, תקשורת ומדיה כ-Orange, TF1 (הטלוויזיה הצרפתית), חברת התרופות סנופי, Vinci Energy, Valeo, Engie, AirFrance, BNP Paribas וחברות הפונות לצרכנים כלוריאל, סודקסו, קרפור, ועוד, הציגו לקהל הרחב את החידושים האחרונים. בין החברות היו 12 חברות ישראליות. אגב, 3 סטארטאפים ישראלים WiseSec, Chaterr ו-Connnecteam זכו במקומות הראשונים בתחרות עולמית, שקיימה ,Sodexo והם קיבלו דוכן מטעמה באירוע.

הכנס הקיף את כל תחומי החדשנות הטכנולוגית ממגוון התחומים כמו רחפנים, IoT, צ'אטבוטים, רובוטיקה, פינטק, VR-AR וכד' וכלל האקתון ותחרויות בין סטארטאפים בתחומים השונים.
 
הכנס כלל הרצאות של כ-400 מנהלים, משקיעים ואנשי מקצוע בכירים כמו אריק שמידט יו"ר גוגל ויו"ר אלפאבית, Yuanqing Yang מנכ"ל ויו"ר קב' לנובו, Daniel Zhang מנכ"ל קב' Alibaba, Jeff Immelt יו"ר ומנכ"ל GE, ג'ף פולבר מייסד     MoNage

היו גם דוברים ישראלים רבים: תומר בר זאב, מייסד-שותף ומנכ"ל IronSource, מני ברזילי, מנכ"ל Fortytwo, אלעד בינימין, מייסד-שותף ומנכ"ל Zebra Medical Vision, עמי דניאל, מייסד-שותף ומנכ"ל WindWard, ללי דויד, שותפה ב-Ourcrowd, אפרת פניגסטון מ-Airobotics, נמרוד קוזלובסקי, שותף ב-HFN & JVP Labs, גיא לייבוביץ, מייסד-שותף D.DAY Labs. נבות וולק, מנהל אלקסלרטור מיקרוסופט בת"א, אלונה שטרן, אחראית מוצר ב-Freightos, מוריה קסיס, מייסדת Product of Things, שלומי דולב, CSO ב-Secret Doubnle Octopus, פיונה דרמון, שותפה ב-JVP. יוני שוחט, מייסד-שותף ומנכ"ל Scadafence, קירה רדינסקי, מנהלת מדעי הנתונים באיביי, רג'יס סנגו, מנהל Sivan Innovation.
 
ביום השני של הכנס, עלה לבמה מוריס לוי במפגן הוקרה A Tribute to Shimon Peres לזכרו של שמעון פרס. המפגן כלל נאום של חמי פרס, ולאחריו פאנל של יוסי ורדי עם חברות היוניקורן הישראליות, אדם סינגולדה מ-Tabula ודייב וייסר מ-Gett.
 
לישראל היתה נוכחות נכבדה גם בביתן הישראלי, שארגנה הנספחות הכלכלית בפריז, כאשר הצוות של מיכאל מנהיים, לימור וציפורה, ארגנו פגישות של 1-1 בין הישראלים, שהגיעו לתערוכה, ונציגי ה-innovation של החברות הגדולות, שבאו פתוחים ונלהבים לשת"פ.
 
כך, נהנו החברות וסטארטאפים הישראלים מגישה בלתי אמצעית לאנשים הנכונים בחברות הענק, מהלך שבד"כ לוקח שנה-שנתיים אם בכלל.
 
אחד האנשים, שדחפו בהצלחה מרובה להגדלת הנוכחות הישראלית, היה יוסי דן מצ'לנג'י, שארגן כנסי kick-off בישראל לקראת הכנס, הנחה את החברות בהגשה ל-challenges ועזר בחיבור ישיר עם החברות הגדולות.

אגב, מומלץ להצטרף ל- www.meetup.com/Founders-Cafe כי שם יהיו העדכונים על ויוה בשנה הבאה.
 
VivaTech, הוא כנס המציג את הטכנולוגיות והטרנדים החשובים בתעשייה ומאד אפקטיבי בחשיפה הדדית מול ה-enterprises הענקיים, שמחפשים היום להתחבר לעתיד, כאשר פריז הופכת להיות מרכז מוביל באירופה עם הדחיפה והעידוד של הממשל החדש שם (שאגב, ביקר בכנס).
 
בפברואר 2018 יוכרזו ה-challenges לכנס הבא, ומומלץ להצטרף לאירוע.
 



 
 
Bookmark and Share