Telecom News - 2 סטארטאפים ישראלים בין 3 הזוכים בתחרות Visa's Everywhere באירופה

2 סטארטאפים ישראלים בין 3 הזוכים בתחרות Visa's Everywhere באירופה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 2 סטארטאפים ישראלים בין 3 הזוכים בתחרות Visa's Everywhere באירופה
2 סטארטאפים ישראלים בין 3 הזוכים בתחרות Visa's Everywhere הראשונה באירופה
מאת: מערכת Telecom News, 27.6.17, 16:11תחרות סטארטאפים
 
מתוך 197 חברות סטארטאפ ופינטק מ-19 מדינות אירופה, שנרשמו לתחרות, 83 היו מישראל. 8 סטארטאפים ישראלים מתוך 15 מתמודדים עלו לגמר. הזוכים קבלו פרסים.
 
ויזה הכריזה היום על הזוכים בתחרות תכנית Visa's Everywhere הראשונה באירופה.

Visa's Everywhere זו תכנית חדשנות, שנועדה לעודד את ״הדבר הגדול הבא״ בתחום התשלומים. ב-2017 מתקיימת התחרות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה ואסיה. השנה קיימה Visa מהדורה אירופית ראשונה של התחרות, שהיתה פתוחה לחברות מ-19 מדינות כולל ישראל.
 
3 הסטארטאפים, שהגישו את ההצעות המוצלחות ביותר ב-3 קטגוריות, זכו בפרסים בשווי כולל של 100,000 אירו, כמו גם בהזדמנות לעבוד עם ה-APIs של Visa במסגרת שת"פ עם מנהלים בכירים ואנשי טכנולוגיה, שינחו אותם בהמשך דרכם.
 
Visa העניקה לכל אחד מהזוכים בקטגוריות השונות פרס בסך 25,000 אירו. אלה הם הזוכים:
 
הסטארטאפ Bitemojo הישראלי - אתגר הקהילה המקומית: הציג את” “Visa Bite, אפליקציה היוצרת סיור קולינרי מודרך עצמאית על גבי הסמארטפון.
 
הסטארטאפ  Fly Money הישראלי - אתגר הנסיעות לחו"ל: הפתרון כולל  API, שמבצע השוואת עלויות ומספק פתרונות המרת מטבע כאשר הצרכן מזמין טיסה דרך סוכן נסיעות או חברת תעופה.
 
הסטארטאפ Kompas הבריטי - אתגר התחבורה הבינעירונית: הציג את "Dependable City Exploration", אפליקציה המשתמשת בלמידה חישובית כדי להציג תוכן מותאם אישית, המבוסס על ההעדפות ותחומי העניין של המשתמש. הסטארטאפ זכה בפרס נוסף בסך 25,000 אירו על ההצעה הכוללת הטובה ביותר.
 
עודד סלומי, מנכ"ל Visa בישראל: ״לאחר ההכרזה על התחרות ציפינו, שסטארטאפים ישראלים רבות יגישו מועמדותם. ואכן, מתוך 197 סטארטאפים מרחבי אירופה, שנרשמו לתחרות, 83 היו ישראלים. עם זאת, הסיפור המרגש באמת מבחינתנו הוא שלב הגמר, אליו הגיעו 8 סטארטאפים ישראלים מתוך 15 מתמודדים. בין הטכנולוגיות הישראליות בולטות חברות העוסקות במערכות החזרי מע"מ אוטומטיים, פתרונות חדשניים לנוסעים בתחבורה ציבורית, שירותים צרכניים וחווייתיים מבוססי מיקום ועוד״.
 
ג׳ים מקארתי, סגן נשיא חדשנות ושיתופי פעולה אסטרטגיים, Visa, העניק את הפרסים במהלך כנס ,Money 20/20 שנערך השנה בקופנהגן: ״אנו ב-Visa מחפשים דרכים חדשות לעודד את החדשנות בתחום התשלומים. זו הסיבה, שאנו משתפים פעולה עם קהילת הסטארטאפים באמצעות יוזמת Visa's Everywhere, ומחפשים רעיונות חדשים ורעננים, שיקדמו מטרות עסקיות מרכזיות וישפרו את חווית הלקוח. אנו מצפים לעבודה משותפת עם החברות הללו, במהלכה נעניק להן גישה ל-APIs שלנו באמצעות פלטפורמת הפיתוח של Visa ונסייע להן לקדם את הרעיונות שלהן אל השלב הבא״.
 
חבר שופטים כלל מנהלים בכירים מ-Visa ושופטים אורחים: דווידה ריגאמונטי מ-CornerCard, בירטה קוויט מ- ,Ersteאוהד מימון מלאומי קארד וארז אהרוני מכאל.
 
 
 



 
 
Bookmark and Share