Telecom News - הפיתוחים הירושלמיים של מחזור 3 מבית AtoBe בעזריאלי נחשפו לראשונה

הפיתוחים הירושלמיים של מחזור 3 מבית AtoBe בעזריאלי נחשפו לראשונה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> הפיתוחים הירושלמיים של מחזור 3 מבית AtoBe בעזריאלי נחשפו לראשונה
הפיתוחים הירושלמיים של מחזור 3 מבית AtoBe בעזריאלי נחשפו לראשונה
מאת: מערכת ,Telecom News 28.6.17, 19:52עמית שרון מייסד QAZOOM
 
עזריאלי מכללה להנדסה חגגה את סיום מחזור 3 של האקסלרטור AtoBe עם חשיפת פיתוחים חדשניים של 9 סטארטאפים. הסטארטאפים הציגו פיתוחיהם בפני פאנל משקיעים.
 
בערב יום שני ה-26.6.17, ציין AtoBe, האקסלרטור של עזריאלי מכללה להנדסה ירושלים, את סיום המחזור השלישי של תוכנית האקסלרציה. 9 סטאראפים, שמייצגים את מיטב החדשנות של סטודנטים ויזמים ירושלמיים, חשפו את הפיתוחים שלהם בפעם הראשונה לקהל הרחב.
 
הסטארטאפים הציגו את הפיתוחים שלהם בפני פאנל של למעלה מ-15 קרנות השקעה ומשקיעים פרטיים וביניהם נציגי: Exit Valley, קרן Jumpspeed, קרן איגרא ארגנטו, קרןOurCrowd , קרן JVP.
 
הבולטים מבין הסטארטאפים, שחשפו פיתוחיהם:
 
MiaDNA פיתח תוכנה המספקת למשתמשים בה תוכנית דיאטה מותאמת אישית, תוכנית אימוני כושר ותוכניות נוספות מותאמות אישית לאיכות חיים, המבוססות על ניתוח DNA.
 
Letos פיתח תוכנה מבוססת חיישן חכם, שמסוגלת לזהות רגשות ועוצמת רגשות של משתמשים, מבלי לחבר אותם לשום מכשיר ומבלי לצלם אותם. הסטארטאפ זכה במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים Exist במינכן והתברג בשלישייה הראשונה בתחרות הסטארטאפים של סיסקו העולמית.
 
Qazoom יצר פלטפורמה המאפשרת לבתי עסק בישראל לפקח על תהליך היצור ובקרת האיכות של מוצריהם במפעלים בסין. (בתמונה למעלה: עמית שרון, מייסד Qazoom).
 
 Write On פיתח אפליקציה אפליקציה המאפשרת ניתוח גרפולוגי מתקדם של טקסט בעזרת מצלמת הסלולר.
 
 Navida פיתח עיצוב לבניינים מתקפלים, מודולרים וניידים לחלוטין.
 
 MaoLac יצר מזון לתינוקות המבוסס על תחליף חלב אבל כולל את כל הנוגדנים הנמצאים בחלב אם.
 
Proofig יצר פלטפורמה המיועדת למדענים ומאפשרת בדיקת מאמרים מדעיים לפני הגשתם למגזינים מקצועיים.
 
המחזור הרביעי של האקסלרטור ייפתח באוקטובר 2017 ומציע ליזמים שיתקבלו סדרה יחודית של שירותים וכלים, חיבור למנטורים ומובילי דעה בתעשיית הסטרטאפ יחד עם כלים אקדמיים והנדסיים מתקדמים.
 
פרופ' רוזה אזהרי, נשיאת המכללה: "המאיץ ההנדסי במכללה כבר עשה לו שם כאחת התוכניות האיכותיות בתחומן והחברות המסיימות אותו מגייסות השקעות מרשימות ועושות חייל. הכל אומנם מתחיל ברעיון מהפכני, אבל הייתרון הברור שלנו הוא, שאל הרעיון מצטרפת הנדסה ואקדמיה, שיחד עם היזמים והרוח הפועמת בהם, מאפשרת הפיכת רעיונות למציאות. אני מאחלת לחברות, בוגרות המחזור השלישי, הרבה הצלחה בהמשך הדרך ומצפה כבר לרעיונות החדשניים של המחזור הבא ב AtoBe".

 קרדיט צילום: שניר יחזקאלי

ATOB
 
 



 
 
Bookmark and Share