Telecom News - סטארטאפ האבטחה Multisense זכה בגמר China Startup Challenge

סטארטאפ האבטחה Multisense זכה בגמר China Startup Challenge

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> סטארטאפ האבטחה Multisense זכה בגמר China Startup Challenge
סטארטאפ האבטחה מישראל Multisense זכה בגמר תחרות הסטארטאפים העולמית China Startup Challenge
מאת: מערכת Telecom News, 4.7.17, 14:34CHINA
 
הסטארטאפ הישראלי פיתח מערכת אבטחה ביומטרית המוגנת בפטנטים. המערכת שלו משלבת זיהוי קול וניתוח קצב דופק כדי להבטיח, שמדובר במשתמש החוקי של הסמארטפון.
 
סטארטאפ האבטחה הביומטרית Multisense, שזכה ב-8.6.17 במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים של כנס Israel Mobile Summit, כפי שדיווחנו - כאן, העפיל למקום הראשון בתחרות הבינלאומית China Startup Challenge מבית הארגון Mobile Monday. הסטארטאפ זכה בכרטיס כניסה לכנס הסלולר הגדול ביותר בעולם, Mobile World Congress, שיערך בסוף פברואר הבא בברצלונה. שם יפגש עם נציגים רבים של תעשיית הסלולר העולמית.

Multisense התמודד מול 8 סטארטאפים מרחבי העולם, עם מיזמים מתאילנד, סינגפור, קוריאה, טייוואן, ארה"ב, צרפת ובריטניה. זכייתו של Multisense במקום הראשון ב-Israel Mobile Summit, כנס הסלולר השנתי הגדול בישראל, הבטיח את מקומו בגמר בתחרות העולמית.

Multisense פיתח מערכת אבטחה ביומטרית המוגנת בפטנטים הפותרת את אחת מבעיות האבטחה הקשות ביותר כיום - בדיקת חיות. סמארטפונים כיום מגיעים עם מערכות אבטחה מבוססות על זיהוי טביעות אצבע או פנים, אבל באילו ניתן להתל בקלות, לעיתים עם תמונה פשוטה. המערכת של Multisense משלבת זיהוי קול וניתוח קצב דופק כדי להבטיח, שמדובר במשתמש החוקי של המכשיר.

הזכיה של Multisense בתחרות העולמית מחזקת את מעמד Israel Mobile Summit כ"ממליך המלכים". מספר רב של סטארטאפים, שזכו במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים הישראלית, הפכו להצלחה בינלאומית. ביניהן אפליקציית המוניות Gett וכן iOnRoad ו-Abbi, שרשמו אקזיט מוצלח חודשים קצרים לאחר הזכיה.

אופיר לייטנר, מייסד הכנס Israel Mobile Summit: " "אנו גאים, שמולטיסנס זכה במקום הראשון בתחרות בסין. זכיה בבמה כה מכובדת בכנס מובייל בינלאומי מהווה הוכחה נוספת לכך, שסטארטאפים ישראלים נמצאים בחוד החנית של עולם הטכנולוגיה והמובייל. אין לי ספק, שכמו זוכים קודמים בתחרות, גם מולטיסנס יגיע להישגים מרשימים נוספים בעתיד הקרוב".

אבירם סיבוני, (בתמונה), מייסד ומנכ"ל Multisense: "השוק האסיאתי הוא יעד ברור לכלל נותני השירות בגלל כמות המשתמשים והיכולת לאימוץ טכנולוגיות בקצב, שלא בדומה למדינות מערביות. אני מאמין, שבזכות החשיפה מהכנס והזכיה נגיע להישגים חדשים גם באסיה".
 
אבירם סיבוני
NORDVPN
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס