Telecom News - מי אמר שבקיץ לא עושים סטארטאפ? ב-TLV Generator אין חופשות!

מי אמר שבקיץ לא עושים סטארטאפ? ב-TLV Generator אין חופשות!

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מי אמר שבקיץ לא עושים סטארטאפ? ב-TLV Generator אין חופשות!
מי אמר שבקיץ לא עושים סטארטאפ? ב-TLV Generator אין חופשות, אין הפסקות והזמן הוא קריטי!
מאת: מערכת Telecom News, 7.7.17, 10:54אלי סוויד

הזדמנות נוספת לפגוש את ה-CTO הכי עסוק, ולקבל משוב רב ערך על רעיון בשלב מוקדם, והכוונה למימוש ה-MVP. יזמים בעלי רעיון ויזמים בעלי רעיון שלא הצליחו עדיין לממש אותו, זו ההזדמנות שלכם לפגוש "פנים אל פנים" את המומחה ולקבל מידע כיצד ניתן לפתח מוצר עובד (MVP) אצל לקוח ב-120 יום ולהצליח. 

זאת, במפגש (Meetup) ייחודי ב-MerkSpace עתידים (ת"א), ביום רביעי הקרוב (12.7.17). 


מפגש (Meetup) ייחודי ליזמים ובעלי רעיונות מכל התחומים במסגרת קבוצת המיטאפ בשם: How to Start a Startup TLV Generator, יתקיים תחת הכותרת: Spec your MVP By TLV Generator CTO hosted at MerkSpace Atidim. הנחיית האירוע - ע"י אריאלה סוויד.  

זו הזדמנות מצויינת לקבל משוב רב ערך לכל יזם או בעל רעיון ע"י ה-CTO של TLV Generator, אלי סוויד (בתמונה משמאל), גם למי שלא הצליח להגיע למפגש הקודם עימו. אלי סוייד נחשב כמומחה מס' 1 בישראל לתחום ה-MVP. 

יזמים מוזמנים למיטאפ, שיתקיים ביום רביעי 12.7.17 ב-17:30 במרקספייס עתידים, רח' דבורה הנביאה 121 תל אביב. ההרשמה (ללא כל עלות) כאן

בשבוע החולף פורסמו נתוני חברת המחקר הישראלית IVC החצי שנתיים, לסיכום המחצית הראשונה של 2017, הניתוח הטרי של IVC עוסק בתחום האקזיטים. המגמות, שנמצאו במחקר, הן המגמות, שהחלו ב-2016 והחמירו בצורה דרמטית ב-2017: נפילה חזקה ביותר בהשקעות בשלבים מוקדמים (Seed עד וכולל A). אקסלרטורים רבים כבר לא מעוניינים ביזמים ללא מוצר (MVP) ויכולת מימוש מעשית של הרעיונות שלהם. יש כבר אקסלרטורים, שלא מוכנים לקבל יזמים המפתחים את הפתרון שלהם עם מתכנתים מחו"ל (כי בטוח שהם ייכשלו ב-Outsourcing הזה). הנתון הטרי והמשמעותי: האקזיטים של המחצית הראשונה של 2017 בישראל היו ברמה הגרועה ביותר מזה 5 שנים (הדו"ח של IVC לגבי האקזיטים של מחצית 2017 בעברית כאן והדו"ח המלא עם כל הנתונים באנגלית כאן).

לעומת הנתונים הברורים והחד משמעיים הללו, היזמים הישראלים (וגם לא מעט מהמנטורים והאקסלרטורים בישראל), ממשיכים להתנהל כאילו הכל בסדר ותנאי השוק מנקודת הראות של היזמים - לא השתנו. כולם קוראים רק את סיפורי ההצלחה וחושבים "שהכל כרגיל". זאת, כשבמציאות, התנאים השתנו בצורה דרמטית, חמורה ביותר, ממש בשנה האחרונה, מנקודת הראות של היזמים ושוק היזמות והסטארטאפים.

התוצאה של העיוורון המוחלט הזה של היזמים וחלק מהמעטפת התומכת הקיימת סביבם ומלווה אותם: כ-96% כשלונות, האחוז הגבוה בעולם, בעולם היזמות (בכל קנה מידה השוואתי בינ"ל). אולם, יש כמה דרכים לפתור את הבעיה הזו, שהולכת ומחמירה
 
תכנית TLV Generator היא תכנית לסטארטאפים בניהול טל כתרן, יחד עם צוות אנשים המתמחים בתחום מיזמים בשלבים מוקדמים. זו התכנית היחידה בעולם הכוללת במהלכה פיתוח מוצר, חיבור ללקוח ראשוני למטרת פיילוט, השגת והצגת נתוני משתמשים, בניית המיזם והצוות, וחיבור למשקיעים ושותפים. כל זאת ב-4 חודשי עבודה

בכנס "סטארטאו" האחרון, שהתקיים באוניברסיטת תל-אביב, הוצגו 3 חברות פורטפוליו של התכנית. תוצאות הפיילוט, שניהלו החברות כל אחת בתחומה, הראו נתונים מרשימים ופתחו בפניהן דלתות רבות ואפשרויות לשת״פ, שממשיכות ונרקמות גם בימים אלה. המומחיות של הצוותים כל אחד בתחומו, יחד עם מוצר עובד, שפותח עבורם במהלך התכנית, הכשרה, שקיבלו כולל יעוץ מנותני חסות מהשורה הראשונה, הם אלה שאיפשרו את קפיצת הדרך המדהימה, שנעשתה בתוך 4 חודשים בלבד.

ליזמים יודגש, שהערך המרכזי באירוע (ה-Meetup) הקרוב הוא היכולת לקבל יעוץ והכוונה יקרים למיזם ולרעיון שלכם, בחינם ובאופן הכי מקצועי ודיסקרטי. 

הכלל הקיים כיום בשוק היזמות בעולם כמו גם כעת בישראל (מה שנתמך בצורה חד משמעית במחקרים) הוא: No PoC מוביל ישירות ל-No Funding. זה נכון תמיד ובכל מצב, למעט מצב של מימון FFF (כלומר:"חברים, משפחה וטיפשים").

פרטים נוספים אודות 2 מהסטארטאפים של התכנית החדשה, שכבר נחשפו, ניתן לקרוא: כאן וכאן. יזמים מוזמנים לנצל את ההזדמנות להפגש פנים אל פנים עם המומחה מס' 1 לתחום MVP בישראל ולקבל מידע ומשוב יקר ערך לגבי המיזם שלהם
 
IDEA
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share