Telecom News - הצלחה לסטארטאפ התחבורה מישראל אופטיבוס: פתרונותיו מעניינים את סין

הצלחה לסטארטאפ התחבורה מישראל אופטיבוס: פתרונותיו מעניינים את סין

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הצלחה לסטארטאפ התחבורה מישראל אופטיבוס: פתרונותיו מעניינים את סין
הצלחה גדולה לסטארטאפ התחבורה מישראל אופטיבוס: יש עניין בהטמעת פתרונותיו בסין
מאת: מערכת Telecom News, 9.7.17, 17:32אופטיבוס
 
חברת התחבורה הגדולה בשנגחאי מתעניינת באימוץ פתרונות התחבורה של אופטיבוס. הסטארטאפ הישראלי מנתניה מפתח פתרונות טכנולוגיים לתחבורה ציבורית חכמה.
 
בשבוע שעבר ביקרה את הסטארטאפ אופטיבוס, שמפתח פתרונות טכנולוגיים לתחבורה ציבורית חכמה, משלחת של מנהלים בכירים מחברת(STI)  ,Shanghai Transportation Investment שעוסקת בפיתוח התחבורה בעיר שנגחאי שבסין.
 
STI, שנמצאת בבעלות ממשלתית, אחראית על כל ההשקעות בתחום התחבורה בעיר שנגחאי ועל תפעול התחבורה הציבורית, שכוללת, בין השאר, גם את חברות המוניות ומגרשי החנייה בעיר ובסה"כ היא מחזיקה בנכסים בשווי של למעלה ממיליארד יורו.
 
הקבוצה הגיעה לישראל במיוחד כדי להתרשם מהפתרונות של אופטיבוס לשיפור התחבורה הציבורית.
 
אל קבוצת המנהלים הבכירים מחברת STI הצטרפו מנהלים מחברות בנות המפעילים את מערך התחבורה הציבורית ומחברה המיישמת חדשנות טכנולוגית בתחום התחבורה בעיר.
 
הביקור החל בחברת אגד, אחד מלקוחות אופטיבוס בישראל, שם הדגימו המתכננים כיצד הם משתמשים באופטיבוס בכדי לבנות תוכניות עבודה אופטימליות.
 
לאחר הביקור באגד המשיכה הקבוצה למשרדי אופטיבוס בנתניה להדגמת המוצרים ולדיון טכני ועסקי. בסיום הביקור הזמין ראש הקבוצה את נציגי אופטיבוס להגיע לשנגחאי בכדי לדון בהטמעת הפתרונות של אופטיבוס בחברות התחבורה הציבורית בעיר.
 
בעיר שנגחאי פועלים למעלה מ-20,000 אוטובוסים, שנהוגים בידי למעלה מ-30,000 נהגים, ומסיעים למעלה מ-10 מיליון נוסעים בכל יום.
 
כל החברות, שמפעילות את התחבורה הציבורית, נמצאות בבעלות ממשלתית, שהציבה את הרחבת ושיפור שירותי התחבורה הציבורית, כיעד לאומי לשנים הקרובות.
 
אופטיבוס


אופטיבוס



 
 
Bookmark and Share