Telecom News - עופר אזולאי מונה למנהל מכירות בכיר ב-Veritas ישראל

עופר אזולאי מונה למנהל מכירות בכיר ב-Veritas ישראל

דף הבית >> מינויים >> עופר אזולאי מונה למנהל מכירות בכיר ב-Veritas ישראל
עופר אזולאי מונה למנהל מכירות בכיר ב-Veritas ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 10.7.17, 16:14עופר אזולאי
 
חברת ניהול המידע וריטאס (Veritas), שמתמחה בפתרונות ניהול נכסים דיגיטליים בכל רובדי התשתית כמו גיבוי, גילוי ושחזור מידע, ארכוב וניהול אחסון ופועלת בארץ מ-2003, מינתה את עופר אזולאי, (46), למנהל מכירות בכיר בישראל.

במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על הפעילות בגופי האנטרפרייז המסורתיים, טיפול בלקוחות אסטרטגיים ופיתוח פעילות החברה בסגמנטים חדשים.
 
עופר חוזר אל וריטאס בה עבד עד לפני כעשור במספר תפקידים, ביניהם מהנדס מערכת בכיר ומנהל פעילות ה-Professional Services בישראל. מאז הוא הקים את חברת סימפלמנטיה (Simplementia), שספקה שירותי ייעוץ והטמעת פתרונות אחסון וניהול מידע לארגונים בארץ ועם רכישתה ע"י אמת מחשוב ב-2012, התמנה למנהלם של מספר קווים עסקיים בחברה הרוכשת. במסגרת פעילות זו הוא היה גם שותף להקמת מיזם הענן והשירותים המנוהלים באמת מחשוב.
 
אילן משעלי, מנכ״ל וריטאס ישראל: ״מצטרף אלינו היום מנהל מכירות, שמזוהה עם המותג, מכיר את הפתרונות ובעל ניסיון של 20 שנה בתחום תשתיות המחשוב. לעופר היכרות עם התעשייה הישראלית ולצד הבנה של צרכי הארגון, כמו גם ניסיון בהובלת תהליכים טכנולוגים ועסקיים, בטוחני, שהנוכחות של החברה בארגונים בישראל צפויה להתעצם עוד יותר״.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share