Telecom News - המקצוענים אקספרס - אפליקציה לאיתור בעלי מקצוע לטיפול מידי בתקלות

המקצוענים אקספרס - אפליקציה לאיתור בעלי מקצוע לטיפול מידי בתקלות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> המקצוענים אקספרס - אפליקציה לאיתור בעלי מקצוע לטיפול מידי בתקלות
מאת: מערכת Telecom News
12/07/17,  12:07
מטרת / הייעוד של התוכנה:

להזמין נותני שירות במקרים של צורך במענה מהיר במיוחד בלחץ של זמן, שהתקלה אינה סובלות דיחוי כמו סתימה, פיצוץ צינור או ניתוק חשמל.

שם התוכנה: לאנדרואיד: המקצוענים אקספרס - בעלי מקצוע מומלצים. לאייפון: המקצוענים אקספרס.
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם  מאפשרת להזמין בעלי מקצוע הקרובים למיקום התקלות ופנויים לטפל בהן בזמן אמת. הקרבה וזמינות של ספק השירות חשובה במיוחד במקרים של צורך במענה מהיר במיוחד בלחץ של זמן, שהתקלה אינה סובלות דיחוי כמו סתימה, פיצוץ צינור או ניתוק חשמל.
 
האפליקציה מאפשרת לקבל שירות מיידי של אינסטלטורים, חשמלאים, טכנאים ומנעולנים במספר הקלקות. בעלי מקצוע רבים הם בעלי יכולות מעולות בתחומם אך אינם יודעים להתנהל בעידן הדיגיטלי, להקים אתרים ולדאוג, שהם יקודמו כראוי בגוגל. האפליקציה מספקת תשתית טכנולוגית לספקי השירותים כדי שיוכלו להציע עצמם ברף המקובל כיום בתחומים רבים, ללא צורך בשיחת טלפון, שצרכנים מעדיפים לוותר עליהן, אפשרות להציג ביקורות טובות על עבודת עבר, שהם ביצעו, וזמינות מידית למתן השירות.
 
המשתמשים באפליקציה בוחרים את סוג העבודה הנדרשת, מועד ההגעה אם מידי או בתיאום, אופן התשלום עם אפשרות לשלם דרך האפליקציה במידה ותקועים בלי כסף מזומן או אם יש צורך לחלק את הסכום לתשלומים. בהתאם למידע מופיעים בעלי מקצוע, שנבדקו כמוסמכים, שמחזיקים ברישיונות הנדרשים בחוק ועומדים בתנאי השירות. מזמין השירות נחשף לחוות דעת על עבודות, שספק השרות ביצע, ויכול להחליט אם להזמין את השירות, כי ניתן לראות דרוגים וחוות דעת על האינסטלטורים והחשמלאים. 
 
באפליקציה מוצג מחירון מומלץ לכל סוגי העבודות. במקרה, שצצים חילוקי דעות עם בעלי המקצוע, ניתן להיעזר במוקד גישור של המקצוענים ליישוב המחלוקת. לאחר סיום העבודה הלקוח יכול לדרג את ספק השירות לפי מספר פרמטרים. בקרת השירות מאפשרת להשאיר במאגר רק בעלי מקצוע איכותיים העומדים בסטנדרטים מוסריים.
 

מסך המקצוענים אקספרס
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share