Telecom News - הסכם לסטארטאפ Waycare עם לאס וגאס לצמצום תאונות דרכים בעזרת BI

הסכם לסטארטאפ Waycare עם לאס וגאס לצמצום תאונות דרכים בעזרת BI

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסכם לסטארטאפ Waycare עם לאס וגאס לצמצום תאונות דרכים בעזרת BI
הסכם לסטארטאפ הישראלי Waycare עם לאס וגאס לצמצום תאונות דרכים בעזרת BI
מאת: מערכת Telecom News, 12.7.17, 12:47נעם מיטל
 
הסטארטאפ הישראלי, שפועל בתחום ערים חכמות, יפעל לצמצום מכת תאונות הדרכים בלאס וגאס בעזרת שימוש בבינה מלאכותית, שיודעת לחזות היווצרות של אזורי סיכון וזמנים המועדים לתאונות.
 
הסטארטאפ הישראלי Waycare, שפועל בתחום ערים חכמות, חתם הסכם שיתוף פעולה עם נציבות התחבורה האזורית של מדינת נבדה. הטכנולוגיה שלו תנהל בשלב הראשון את התנועה כפיילוט ב-2 כבישים מרכזיים בעיר ובהתאם להצלחה היא תורחב לאזורים נוספים.
 
טכנולוגיית החיזוי מאפשרת לצוותי עזרה ראשונה להיערך מראש לתרחישים, לנהל הקצאת משאבים עבורם ולפטרל באזורים עם רמת סיכון גבוהה. המידע המופק מהמערכת משמש לטובת פיזור אסטרטגי של ניידות המשטרה בכבישים. כך, עצם נוכחותן של הניידות במיקום הנכון מונעת תאונות ובנוסף מתקצר הזמן הדרוש להסיר מהדרכים ארועים המשבשים את זרימת התנועה ויוצרים פקקים.
 
הטכנולוגיה פועלת כשהיא מתחברת לביג דאטה עירוני המורכב מנתונים עדכניים הנאספים מחיישנים ומצלמות, ומכילים מידע רב כמו מספר הרכבים בדרכים ומהירות נסיעתם, עומסי תנועה, תנאי מזג אויר וסנכרון הרמזורים.
 
מאגר המידע העירוני מכיל גם נתונים היסטוריים, שניתן להצליבם עם מידע החדש ובעזרת טכנולוגיות של ניתוח אנליטי, למידת מכונה ולמידה עמוקה, המערכת מקבלת החלטות המשמשות את הרשויות בנבדה.
 
נעם מיטל, (בתמונה), מנכ"ל  Waycare: "נתונים המתקבלים בזמן אמת מהשטח הם משאב, שאינו מנוצל באופן מלא. בעזרת האנליטיקה שלנו, שחוזה התפתחויות עתידיות, ניתן להתמודד עם אתגרים מפקקי תנועה ועד הצלת חיי אדם".
 
הסטארטאפ Waycare פועל ממרכז החדשנות לתחבורה חכמה DRIVE של קבוצת מאיר בתל אביב, שמסייע לסטארטאפים מתחום הרכב לפתח את מוצריהם וליצור שותפויות עם גופים מובילים בתחום התחבורה בעולם.

עיר חכמה
 
 
 



 
 
Bookmark and Share