Telecom News - אלפים במסיבת הקיץ של Startup-Grind סניף תל-אביב

אלפים במסיבת הקיץ של Startup-Grind סניף תל-אביב

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אלפים במסיבת הקיץ של Startup-Grind סניף תל-אביב
קהילת היזמים, המשקיעים והמנטורים הענקית Startup Grind מיסודו של שחר מטורין בסיוע רם יוניש וצוות מתנדבים ענק, קהילה המונה מעל ל-3,400 איש, משכה כאלפיים מהם למסיבה השנתית של הקהילה, שהתקיימה הערב בנמל תל-אביב.
מאת: אבי וייס, 26.7.17, 23:00שחר מטורין

כאלפיים איש הגיעו להצטופף בחום המהביל של חוף תל-אביב, במועדון Lighthouse בהאנגר 23 בנמל תל-אביב, כדי לחגוג את המסיבה השנתית המסורתית של אחת מהקהילות הגדולות ביותר והפעילות ביותר בישראל בתחום היזמות, קהילת Startup Grind סניף ת"א, מיסודו של שחר מטורין (בתמונה משמאל) בסיוע של רם יוניש וצוות ענק של מתנדבים מסורים ונותני חסות.

קהילת Startup Grind שלוחת תל אביב שנולדה לפני כ-4 שנים, נמצאת בצמיחה מואצת, מונה כיום כבר למעלה מ-3,400 איש (גם בפייסבוק). כ"כ, שחר מטורין הוא הדירקטור (המנהל) של Startup Grind בישראל, והשלוחה בתל אביב כמו שאר השלוחות, מנוהלת בהתנדבות מלאה.

בין החוגגים נצפו כל "המי ומי" בקהילה היזמית של ישראל ואציין רק כמה (יסלחו לי כל מי שלא אזכיר את שמו מתוך אלפי המשתתפים...): יזהר שי, היזם והמשקיע האגדי, הילה אוביל-ברנר, יזמית סדרתית ומייסדת ארגון "יזמיות" ואריאלה סוויד, מנכ"לית ומייסדת-משותפת TLV-Generator

האירוע הבא של קהילת Startup Grind ייערך ב-29.8.17 עם אייל הרצברג. פרטים נוספים והרשמה - כאן
 



 
 
Bookmark and Share