Telecom News - אורקל פתחה את תוכנית הסטארטאפים שלה בארץ עם 5 סטארטאפים נבחרים

אורקל פתחה את תוכנית הסטארטאפים שלה בארץ עם 5 סטארטאפים נבחרים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אורקל פתחה את תוכנית הסטארטאפים שלה בארץ עם 5 סטארטאפים נבחרים
אורקל פתחה את תוכנית הסטארטאפים שלה בישראל עם 5 סטארטאפים נבחרים
מאת: מערכת Telecom News, 9.8.17, 20:19סטארטאפ

5 הסטארטאפים במחזור הראשון נבחרו מתוך מגוון רחב ותחרותי של מאות סטארטאפים, שהגישו מועמדות.

אורקל הכריזה היום על פתיחת המחזור הראשון של הסטארטאפים המשתתפים רשמית בתוכנית הסטארטאפים של אורקל בישראל.

התוכנית תנוהל במסגרת צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ותספק לסטארטאפים 6 חודשים של ליווי ע"י מומחים טכנולוגיים ועסקיים, טכנולוגיה עדכנית ביותר, שטחי משרד לעבודה משותפת, גישה למאגר הלקוחות הגלובלי של אורקל, כולל שותפים ומשקיעים, וגישה חופשית לכל שירותי הענן של אורקל. בנוסף, מציעה התוכנית רשת הולכת וגדלה של סטארטאפים נוספים בקהילה הגלובלית.
 
5 הסטארטאפים במחזור הראשון של התוכנית בתל-אביב נבחרו מתוך מגוון רחב ותחרותי של מאות סטארטאפים שהגישו מועמדות. בין המשתתפים:
 
3DSignals - יצרו פתרון חיזוי תחזוקה, שמשתמש בלמידה עמוקה כדי לנתח את הקול הנפלט ממכונות ולהתריע לפני כשלים בתפקודן. הפלטפורמה אוספת קול ונתונים מציוד תעשייתי, מזהה אנומליות, מסווגת דפוסים של כשלים וחוזה אירועים לפני שהם מפריעים לעבודה. החיישנים של 3DSignals תמיד צמודים למכונה, הם לא דורשים מגע והם יכולים לשלוח את חתימת הקול הרלוונטית בזמן אמת, 24/7, בכל זמן שמזוהה כשל.
 
 Nsof Networks- יצרו פתרון תשתית תקשורת כשירות המאפשר לארגוני IT בעולם האנטרפרייז להגדיר, לספק ולתפעל רשת גלובלית במחיר יעיל, באופן מאובטח ובשימוש מבוסס תוכנה כשירות. לחברות אנטרפרייז, שעוברות במהירות לשימוש בפתרונות ענן  של תוכנה כשירות ותשתית כשירות אך משתמשות גם במערכות לגאסי (מורשת), nsof מספקת שירות רשת ענן פשוט ויעיל במיוחד המאחד את כל שירותי האבטחה.
 
Bonobo.ai - היא פלטפורמת AI המנתחת 100% מהמידע הטקסטואלי המיוצר ע"י ארגונים ומספקת תובנות מעשיות בזמן אמת, שעוזרות לסגור יותר עסקאות, להקטין אחוזי נטישה באופן משמעותי ולספק ללקוחות חווית משתמש משופרת ומותאמת אישית.
 
 Zoomin - מספקת פתרון תוכנה לשוק האנטרפרייז המאפשר לחברות לנהל אינטראקציה חדשנית ומותאמת אישית עם לקוחותיהם סביב תוכן מוצרי ודוקומנטציה. zoomin מסייעת לארגונים הגדולים בעולם לספק תשובות מיידיות לשאלות הקשורות למוצר תוך התבססות על טכנולוגיית AI מתקדמת המאפשרת לשפר את חווית המשתמש ולמקסם את המעורבות של הלקוח. 

 Toonimo- היא פלטפורמת הדרכה אודיו-ויזואלית חכמה המפשטת כל שירות או תהליך אונליין כדי לייצר חווית משתמש משופרת והחזר השקעה גבוה יותר. הפתרון עוזר לחברות להקטין את הוצאות שירות הלקוחות שלהם, להאיץ את הדרכות העובדים ולהגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות ע"י הוספת שכבה אינטראקטיבית מותאמת אישית של קול אנושי ואפקטים של מדיה עשירה המספקים חוויית קונסיירז׳ אמיתית.
 
רג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר לסטארטאפים ואקסלרטורים באורקל: "אנו נרגשים מהתגובה של קהילת הסטארטאפ המקומית. כולם מאוד נחושים וכולם מכוונים להזדמנויות גלובליות  גדולות. אנו שמחים להתחיל לעבוד עם 5 הסטארטאפים החדשניים והמוכשרים במחזור הפותח שלנו. כבר עכשיו אנו רואים התקדמות באמצעות החיבור ושיתוף הפעולה בין סטארטאפים, לקוחות, ופיתוח מוצרים באורקל. אני מצפה בהתרגשות להמשיך במאמצים אלה עם קבוצת הסטארטאפים הנמרצים בתל-אביב".
 
נעם ענבר, מנהלת ה-Startup Ecosystem של אורקל בישראל: "האקוסיסטם הישראלי הוא מהבוגרים והמתקדמים בעולם בכל הקשור לפיתוח טכנולוגיה מתקדמת. המשאבים של אורקל יחד עם מאגר הלקוחות הגלובלי העצום שלה, יהוו גורם משמעותי בהצמחת הסטארטאפים האלה בעולמות האנטרפרייז ובגישור המרחק הגיאוגרפי בין יזמים ישראלים לבין שוקי היעד שלהם".
 
אפרת רפפורט, מייסדת-שותפה ומנכ״לית, ai.bonobo: ״המשאבים, הטכנולוגיות והמומחיות של אורקל יעזרו לזרז את הצמיחה שלנו. אנו גאים להיבחר לתוכנית האקסקלוסיבית הזו ומצפים למערכת יחסים ארוכת טווח עם אורקל״.
 
גל אורון, מייסד-שותף ומנכ״ל, Zoomin: ״זו תקופה אידאלית מבחינת הצמיחה העסקית שלנו להיבחר לתוכנית של אורקל. המשאבים הגלובלים של אורקל, כמו גם אקוסיסטם השותפים והלקוחות שלה, יהוו זרז עבורנו כשאנו ממשיכים לחדש ולחולל טרנספורמציה בתחום שלנו".

בתמונה: 

שורה אחורית - עידן ציטיאט וברק גולדשטיין (Bonobo), איתי בוגנר (Nsof Networks), חנן זלצמן וגל אורון (Zoomin), אוהד חן (Bonobo), נעם ענבר, מנהלת ה-Startup Ecosystem של אורקל בישראל
שורה קדמית - נמרוד פרץ, המנטור הטכנולוגי של ה-Startup Ecosystem של אורקל בישראל, עמית אשכנזי (3DSignals), דן קוטליצקי ואוהד רוזן (Toonimo)

קרדיט צילום : עזרא לוי
 
תכנית אורקל



 
 
Bookmark and Share