Telecom News - אקסלרטור A3i לטכנולוגיה מסייעת השיק תחרות לתכנית חדשה LEAP-A3i

אקסלרטור A3i לטכנולוגיה מסייעת השיק תחרות לתכנית חדשה LEAP-A3i

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אקסלרטור A3i לטכנולוגיה מסייעת השיק תחרות לתכנית חדשה LEAP-A3i
אקסלרטור A3i לטכנולוגיה מסייעת השיק תחרות לתכנית חדשה LEAP-A3i
מאת: מערכת Telecom News, 13.8.17, 17:29בעלי מוגבלויות
 
האקסלרטור לטכנולוגיות לבעלי מוגבלויות משיק את התכנית לתמיכה בסטארטאפים בשלבי פיתוח מתקדמים. עפ"י נתוני ארגון הבריאות העולמי, פוטנציאל שוק הטכנולוגיות המסייעות מוערך בסכום של כטריליון דולרים.
 
האקסלרטור הראשון בעולם בתחום טכנולוגיה מסייעת לאנשים עם מוגבלויות - A3i, מחפש את הפיתוחים, המוצרים החדשניים והסטארטאפים, שעובדים על הטכנולוגיה הבאה, שתוביל שינוי ותסייע לאוכלוסיית האנשים עם המוגבלויות בעולם, שנמדדת כיום בכמיליארד בני אדם.
 
במסגרת האקסלרטור מרעננה מושקת בימים אלה תכנית חדשה, "LEAP-A3i", שמיועדת לסטארטאפים הנמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים ומחזיקים במוצרים המוכנים לשיווק. במסגרת זו ייבחרו 6 סטארטאפים 'בשלים' בעלי אב טיפוס לכל הפחות, שיזכו לתכנית תמיכה וליווי מקיפה, שתסייע להם לבצע את הזינוק אל השלב הבא בשיווק המוצר להמונים, ותכין אותם לסבב הגיוס הבא.
 
"LEAP-A3i" מנוהל במשותף ע"י עמותת ""PresenTense ובית איזי שפירא, ובשותפות עם קרן משפחת רודרמן והפדרציה היהודית של לוס אנג'לס. ניתן להגיש מועמדות ולקבל פרטים נוספים אודות התכנית באתר האקסלרטור: www.a3i.org.il.
 
שוק הטכנולוגיות המסייעות (AT) צובר תאוצה ובשנים האחרונות יותר ויותר חברות מפנות משאבי מחקר ופיתוח לתחום זה. עפ"י נתוני ארגון הבריאות העולמי, פוטנציאל שוק הטכנולוגיות המסייעות מוערך בסכום עצום של כטריליון דולרים.
 
התכנית תיפתח בחודש ספטמבר הקרוב ותימשך עד חודש דצמבר 2017 ותותאם לשלב המתקדם בו המיזמים נמצאים. בין הכלים, שיוצעו לסוטארטאפים בתכנית החדשה: מיפוי צרכים ותכנית מותאמת לכל מיזם, מנטורינג וליווי של מומחים מובילים בתחומי המחקר, פיתוח מוצר ופיתוח עסקי, הדרכה של מומחים ואנשי מקצוע בתחומי הטכנולוגיה והמוגבלויות, פיתוח אסטרטגיה, חיבורים למובילי השוק בעולם והכנה לקראת סבב הגיוסים הבא של החברה.
 
בוגרי המחזורים הקודמים של A3i וביניהם Listenapp, Sesame Enable, AbiliSense, Paratrek, כבר מפיצים את הטכנולוגיות שלהם ברחבי העולם וזוכים להצלחה, בין היתר, בזכייה בפרס ע"ס מיליון דולרים מטעם Verizon, קבלת מענקים מהמדען הראשי במסלול לחדשנות טכנולוגית בתחום המוגבלויות, זכייה בתחרויות ומענקים מקרנות בינלאומיות המקדמות עסקים בעלי השפעה חברתית ו-3 יזמים אף גייסו השקעות סיד.
 
ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא: "טכנולוגיה משנה חיים ומעודדת את שילובם בחברה של אנשים עם מוגבלויות. הרעיון מאחורי A3i LEAP הוא להביא לשוק יותר מוצרים מתחום הטכנולוגיה המסייעת לשוק בארץ ובעולם בדגש על פיתוח פתרונות ברי השגה, שיתאימו לשיווק במדינות מתפתחות אשר מהוות כ- 80% משוק זה".
 
גיא שפיגלמן, מנכ"ל עמותת "PresenTense": "אנו גאים להשיק את המאיץ במתודולוגיה הייחודית, שפיתחנו ב- PresenTense וזאת לאחר פיילוט מוצלח, שסיימנו ב-LEAP HIFA. בשונה מהמאיצים הנפוצים, הפונים ליזמים בתחילת דרכם, LEAP פונה למיזמים בשלים יותר ופועל במודל המתאים לשלב המתקדם בו הם נמצאים.
 
במצב כיום, בו ממשלות ברחבי העולם ובפרט באוסטרליה וארה"ב, משוועות לספק לאוכלוסיית האנשים עם מוגבלויות טכנולוגיה מסייעת, אנו יוזמים משלחות של סטארטאפים כדי לחשוף את היכולות הישראליות בתחום, מעמיקים את הידע ואת הנטוורקינג עבור היזמים שלנו, ובכוונתנו להמשיך ולעודד יותר ויותר יזמים לחשוב באפיקים חברתיים, על מיזמים, שבצד הטכנולוגיה והרווחיות - יש להם גם ערך מוסף ושביכולתם לשנות חיים של אנשים באופן דרמטי".
 
שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן: "השותפות בהקמת LEAP-A3i ובהפעלתו בשטח מייצגים מספר ערכים לפיהם הקרן פועלת, ביניהם: חדשנות, יצירתיות ומקצועיות. כל אלה, יוצרים יחד מציאות בה שילוב הוא טבעי, איכותי וכלכלי. הקרן מאמינה, שהטכנולוגיה בכלל ויוזמת A3i בפרט, הן אמצעים משמעותיים  וייחודיים לטיוב איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, ורואה ביזמים הצעירים מנוע לשינוי ביצירת פתרונות טכנולוגיים המקדמים שילוב מלא בחברה".
 
 



 
 
Bookmark and Share