Telecom News - "ויזת יזמות" לישראל

"ויזת יזמות" לישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> "ויזת יזמות" לישראל
"ויזת יזמות" לישראל
מאת: ישי טנצר, 21.8.17, 12:42ישי טנצר

על הפרויקט החדש של רשות החדשנות, שיאפשר ליזמים מחו"ל להגיע לישראל.
 
ישראל נחשבה ליעד "סגור" להגירה/ויזות עבודה ללא יהודים. עם ההתבססות של מרכזי פיתוח של חברות גלובליות המצב התחיל להשתנות אבל עדיין אחוז עובדי ההייטק מחו"ל בישראל זניח.

לאחרונה החליטה רשות החדשנות לשנות את המצב ולאפשר ליזמים מצטיינים מחו"ל להגיע לישראל כדי לפתוח ולפתח כאן את הסטארטאפ הבא שלהם. ההחלטה נובעת מתוך רצון להביא גיוון מוחות ורעיונות לשוק המקומי ולחבר את האקוסיסטם הישראלי לשווקים בינלאומיים.

מה יקבלו היזמים? למה כדאי להם לבוא לישראל?
עולם היזמות הישראלי מהווה את אחד הריכוזים הגדולים בעולם מבחינת כמות הסטארטאפים, משקיעים, מרכזי פיתוח של חברות גלובליות ושחקנים אחרים בזירת היזמות. יש כאן ידע מצטבר של עשרות שנים איך לגדל ,לפתח ולמכור חברות, נוסף לקשרים הדוקים לסיליקון ואלי. עבור יזם, שמגיע ממקום שבו עולם היזמות פחות מפותח, זה קרש קפיצה, שיכול להגדיל את סיכויי ההצלחה של המיזם.
בנוסף, רשות החדשנות תאפשר ליזמים אלה להגיש בקשה במסלולי תמיכה שונים (תנופהתכנית חברות מתחילות).

מה היזמים הישראלים ירוויחו מהמצב?
חיבור לשווקיי יעד פוטנציאלים ושותפים עסקיים עם קשרים בחו"ל, חיבור בין יזמים ישראליים ויזמים מחו"ל והקמת מיזמים משותפים,
איך התוכנית תעבוד?

רשות החדשנות בחרה בהליך תחרותי ב-12 מסגרות תומכות, שתספקנה ליזם הזר בתחילת דרכו בישראל חשיפה לסביבת החדשנות, מרחב עבודה, תשתית טכנולוגית ותמיכה עסקית ולוגיסטית.

תהליך המיון יכלול מספר שלבים ביניהם בחינה של פוטנציאל היזם ע"י מסגרת תומכת אליה הוא פנה ובהתאם לקריטריונים, שהיא הגדירה לעצמה, אישור החלטה ע"י רשות חדשנו, וקבלת ויזת שהייה בארץ (כולל אפשרות להביא משפחה) לתקופה של שנתיים בהליך מזורז.

מאת : ישי טנצראוגוסט 2017.
מנכ"ל   Initech Software services
 
חדשנות
 
 



 
 
Bookmark and Share