Telecom News - בית תחת מתקפה: בכל יום מונע שירות הסייבר של בזק 42,000 התקפות

בית תחת מתקפה: בכל יום מונע שירות הסייבר של בזק 42,000 התקפות

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> בית תחת מתקפה: בכל יום מונע שירות הסייבר של בזק 42,000 התקפות
בית תחת מתקפה דיגיטלית: בכל יום מונע שירות הסייבר של בזק 42,000 התקפות
מאת: מערכת  Telecom News, 11.9.17, 12:54

מדובר במתקפות על מחשבים, סמארטפונים, טלוויזיה ומוצרי ה-IoT המחוברים לרשת הביתית במסגרת "הבית החכם".
 
בזק הודיעה היום, ש-50 אלף לקוחות כבר הצטרפו לשירות הסייבר, שהשיקה החברה לפני 3 חודשים. השירות מגן מפני התקפות האקרים וחדירה לכלל המחשבים ומכשירי ה-IoT הביתיים, סמארטפונים, קונסולות משחקים, טלוויזיה, ממיר, בייבי-מוניטור וכד' המחוברים לרשת.
 
מנתוני השירות עולה, ששירות הסייבר מונע בכל יום כ-42 אלף התקפות על כלל המוצרים המחוברים לרשת הביתית, כאשר בכל יום נחסמות 30 אלף ניסיונות של השבתת הגלישה ו-12 אלף כניסות שונות לאתרים מסוכנים.
 
השירות, שפותח בשיתוף הסטארטאפ SAM בניהול יוצאי 8200, הושק מתוך הבנה עמוקה של האירועים הגלובליים האחרונים המעידים, שאיומי הסייבר נוגעים לכלל המכשירים המחוברים לאינטרנט, החל מסנסורים פשוטים, דרך מכשירים IoT וכלה בציוד טכנולוגי מורכז המחובר לרשת.
 
פלטפורמה זו היא כלי הגנה העוצר מתקפות מגוונות המכוונות כנגד המכשירים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית. השירות מגן מפני אותן תקיפות האקרים, חדירה למצלמות, מחשבים, מכשיר הטלוויזיה, הסמארטפון ואפילו הרובוט המנקה ועוד. בעצם כל מה שמחובר לאותה רשת ביתית.
 
הפלטפורמה מוטמעת כתוכנה המופעלת על נתבי בזק בבתי הלקוחות ובמקביל היא מתקשרת באופן רציף עם מנוע ענני המתעדכן בזמן אמת על תקיפות ואיומי סייבר חדשים. השירות מגן מפני גישה או התקפה מרחוק ע"י האקרים על כל מכשיר המחובר לרשת הביתית, מגן על שינויים לא מאושרים בנתב כגון איפוס נתב, הפניית פורטים, שינוי שם רשת והצפנה ושינוי ספק אינטרנט.
 
כמו כן, השירות מגן גם בפני מתחזים ברשת וחוסם ניסיונות גניבה של מידע רגיש (Anti-Phishing) כמו שמות משתמש וסיסמאות, פרטים פיננסיים ועוד ע"י התחזות לאתרים לגיטימיים ברשת.
 
שירות בזק טיטניום לא מסתכם רק בהגנה על המכשירים, אלא מאפשר גם ניהול ושליטה מלאה על האינטרנט בבית, מכל מקום. זאת, באמצעות אפליקציה אישית ומתקדמת. הדבר מתבטא באפשרות למנוע גישה של מכשירים "אורחים" לא רצויים ברשת, ניתוק מיידי של כל מכשיר, שאינו מורשה להשתמש ברשת הביתית, אפשרות לחסימת גלישה של מכשיר וכד'.
 
בנוסף, ניתן לראות בזמן אמת מי מחובר לאינטרנט הביתי ולקבל התראה בזמן אמת על כך, דבר המאפשר שליטה וניהול זמני הגלישה בבית, למשל הורים מול ילדים, שמרבים לצרוך וידאו או משחקים על גבי הסמארטפון, או באמצעות קונסולת המשחקים, ועי"כ לאפשר להורים לנהל את השימוש באינטרנט הביתי ולהפוך את הבית לחכם עוד יותר.
 
התפלגות תקיפות הסייבר:
 
התפלגות תקיפות הסייבר
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share