Telecom News - רחל שאול מונתה למנכ"לית עמותת "PresenTense Israel" לקידום חדשנות

רחל שאול מונתה למנכ"לית עמותת "PresenTense Israel" לקידום חדשנות

דף הבית >> מינויים >> רחל שאול מונתה למנכ"לית עמותת "PresenTense Israel" לקידום חדשנות
רחל שאול מונתה למנכ"לית עמותת "PresenTense Israel" לקידום יזמות וחדשנות ישראלית
מאת: מערכת Telecom News, 24.9.17, 14:44רחל שאול
 
רחל שאול, שעמדה בראש מחלקת שיווק תאגידי וקשרי חוץ בחברת "נטפים", שעשתה אקזיט בשווי של כ-2 מיליארד דולרים, מונתה בידי הוועד המנהל של "PresenTense" למנכ"לית של העמותה, ותחליף בתפקידה את גיא שפיגלמן.
 
רחל שאול היא בעלת 2 תארי מאסטר ומביאה עמה כ-20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול ושיווק בחברות גלובליות בתעשיות שונות דוגמת תעשיות ההייטק והחקלאות.
 
טרם הצטרפותה ל"נטפים", היא שימשה בין השנים 2003-2008 כמנהלת מותג ופרסום גלובלי בחברת "Comverse Technology, Inc.". לפני כן היא מילאה תפקידי ניהול ושיווק בחברות סטארטאפ, בין היתר, בחברות Midbar Tech, ו-Titan 3D Technologies.
 
שאול תחל בתפקידה בנובמבר, בתקופת חפיפה עם המנכ"ל היוצא ועם סיום שליחותה לקניה מטעם מש"ב ומרכז כרמל, בשיתוף מרכז אקטיל וסוכנות הנשים של האו"ם, כמרצה מומחית בתחום מנהיגות טרנספורמטיבית בעסקים חקלאיים.
 
דנה הוכשטיין-מאן, יו"ר דירקטוריון עמותת "PresenTense": "אנו שמחים לפתוח את השנה החדשה עם הודעה על מנכ"לית חדשה. אני מברכת את רחל שאול לקראת הצטרפותה לפרזנטנס ובטוחה, שתוביל את הארגון למחוזות חדשים. אני מברכת גם את גיא שפיגלמן על הצטרפותו המתוכננת לוועד המנהל של פרזנטנס. עם כניסתה של שאול לתפקיד מנכ"לית ועם החזון החדשני, שהיא מביאה עימה, אנו נרגשים להתחדש ולהתפתח לכיוונים נוספים ולשווקים חדשים של עשייה ולהצמיח את העמותה אל השלב הבא".

עמותת "PresenTense", החלה את דרכה בישראל לפני כעשור, והקימה, בין היתר, את ה-HUB הראשון בישראל ואת האקסלרטור הראשון ליזמות טכנולוגית בחברה הערבית. בשנים האחרונות אף הקימה את "MassarUP", המועצה ליזמות בחברה הערבית, את האקסלרטור הראשון לנשים חרדיות ואת האקסלטור הראשון מסוגו בעולם לטכנולוגיה מסייעת, שמתמקדת במציאת פתרונות עבור אנשים עם מוגבלויות. העמותה מקדמת חדשנות ישראלית בקרב קהילות ואוכלוסיות שונות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית כאחד, באופן שבו כלל החברה, ולא רק מיעוט נבחר, ייהנה מפירותיה של הצמיחה הכלכלית. זאת מתוך תפישה לפיה יזמות תורמת לחיזוק הכלכלה המקומית, מעשירה את חיי הקהילה ומסייעת בפתרון סוגיות מרכזיות בחברה.
 
קרדיט צילום תמונה עליונה: דויד גראב.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share