Telecom News - פלאפון השיקה את "העסק הבטוח" - פתרון אבטחת סייבר לעסקים קטנים

פלאפון השיקה את "העסק הבטוח" - פתרון אבטחת סייבר לעסקים קטנים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פלאפון השיקה את "העסק הבטוח" - פתרון אבטחת סייבר לעסקים קטנים
פלאפון השיקה את "העסק הבטוח" - פתרון אבטחת סייבר לעסקים קטנים למכשירים ניידים המבוסס על טכנולוגיית Samsung Knoxאבטחת מובייל
מאת: מערכת Telecom News, 25.9.17, 14:59

שירות הסייבר לאבטחת מכשירים ניידים משלב אזור עסקי מוגן לצד ממשק ניהול ושליטה במכשירים ניידים, ומהווה חיסכון משמעותי לעסקים קטנים: במקום אלפי ש"ח בחודש - השירות יינתן במתנה לשנה ולאחר מכן ב-9.90 ₪ לחודש. מה מציע הפתרון?
.
בעידן הנוכחי האתגרים בתחום אבטחת המידע, איתם נאלצים להתמודד עסקים, מתגברים והופכים מורכבים יותר ויותר. למרות שסכנות הסייבר ברורות כיום גם לעסקים קטנים הם נאלצים להתמודד עם בעיה כפולה: מצד אחד, אמצעי ההגנה המינימליים המסורתיים אינם מספיקים ומצד שני מרבית הפתרונות הניתנים היום, מיועדים לחברות גדולות המצריכים מחלקות IT ועלותם יקרה.
 
לכן, מתוך רצון לתת מענה ייחודי וספציפי לצרכי עסקים קטנים, פלאפון מציעה את "העסק הבטוח" - שירות ניהול ואבטחת סייבר למכשירים ניידים עבור עסקים קטנים.
 
השירות מציע לבעלי עסקים קטנים פתרון סייבר לניהול ואבטחת מידע מבית חברת סמסונג, המשלב אזור עסקי מוגן לצד ממשק ניהול ושליטה מרחוק על מכשירים ניידים. מדובר בפתרון המיועד לכלל ההתקנים הניידים בארגון (IOS, אנדרואיד). המוצר מבוסס שירות בענן ומאפשר ללקוח עסקי לנהל קבוצת מכשירים ניידים באמצעות ממשק ניהול פשוט. מבין מגוון התכונות והמאפיינים, שהמוצר מציע, הפיצ'רים המרכזיים, שיוצעו:
 
שליטה מרחוק על מכשירי העסק - מגוון כלים למנהל לביצוע פעולות מרחוק: נעילה, מחיקת התוכן הארגוני, מחיקה מלאה של תכולת המכשיר, איתור מכשיר ועוד. כך, למשל, כאשר מכשיר נגנב המנהל יכול לבצע מחיקה מלאה של כלל המידע הרגיש שהוגדר ע"י המשתמשים כחלק מהאזור העסקי של Samsung Knox.
 
מנגנון ניהול סיסמאות (פסקודים) - הגדרת מדיניות סיסמאות למכשירי העסק ע"י חוקיות ותוקף הסיסמה, זמן וסוג הנעילה (תבנית, קוד, סיסמה , אצבע וכו'). מערכת ניהול סיסמאות תסייע למשתמש להגדיר סיסמא מורכבת לפיצוח ובמקביל תאפשר גם פתיחה באמצעות יכולות זיהוי ביומטריות (במכשירים תומכים) תוך יצירת סטנדרט אבטחה למשתמשים בארגון (Password Enforcement).
 
הגנה על מערכת ההפעלה - הגנה מובנת ואוטומטית לבדיקה מערכות הפעלה פרוצות המאפשרת תגובה במידה והמכשיר נפרץ, החל מהודעה למנהל המערכת ועד נעילה ומחיקת של המכשיר כולו. המערכת מבצעת בדיקה ראשונית בכל פעם שהמכשיר מופעל ומוודאת, שהמערכת ההפעלה היא מערכת הפעלה רשמית וחתומה ע"י היצרן. כך, שניתן לוודא, שאין בשכבת התוכנה של המכשיר רוגלות/נוזקות בעלות פוטנציאל הרסני.
 
דוא"ל מאובטח ומנוהל - הגדרת הדוא"ל הארגוני על גבי המכשיר בקוד בקרת כניסה (סיסמה) ותחת אזור עסקי מוגן ומוצפן עם יכולות שליטה מרחוק בעזרת ממשק הניהול המרכזי של המערכת. התקנת תוכנת המייל באזור נפרד ומוצפן במכשיר תקשה על ניסיונות חדירה ועל ניסיון גניבה של המידע העסקי ובכך תגן על תוכן המיילים ועל הקבצים המורדים למכשיר.

המוצר מושק בשת"פ עם חברת TMG המספקת פתרונות, ייעוץ, שירות, ליווי טכנולוגי ופיתוח יישומים למערכות תקשורת ניידות ולכלל מערכות ההפעלה לטלפונים חכמים.
 
שירות "העסק הבטוח" מושק בפלאפון יחד עם ה-Note 8 ויינתן במתנה לשנה ולאחר מכן יעלה 9.90 ₪ לחודש. עבור מכשירי סמסונג השירות יסופק עם הסביבה העסקית Samsung KNOX.
 
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "בעידן של היום איומי הסייבר הולכים וגוברים, אך תחושת 'לי זה לא יקרה' היא האיום הגדול ביותר עבור העסקים הקטנים. עסקים אלה מתמודדים עם קושי להשקיע משאבי כוח אדם, כסף וזמן. על כן מצאנו לנכון להביא פתרון נגיש, פשוט ואיכותי המותאם לצרכים שלהם. שירות 'העסק הבטוח' הוא חלק נוסף מהתפיסה הכוללת של מתן הגנת סייבר מערכתית לכלל לקוחות החברה".
 
גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "Samsung Knox היא פלטפורמת אבטחת המידע למובייל המשלבת שכבות אבטחה בחומרה ותוכנה. אנו שמחים להנגיש את הטכנולוגיה המאבטחת חברות אינטרפרייז וגופים בטחוניים בישראל ובעולם, גם לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, בשיתוף עם פלאפון ו-TMG".
 
דרור אברהם, מנכ"ל חברת TMG: "אנו גאים לקחת חלק מפתרון ייחודי, שפלאפון מציעה ללקוחותיה העסקיים ולהביא את בשורת הסייבר בכליים המתקדמים הקיימים היום גם לעסקים הקטנים".
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share