Telecom News - הסטארטאפ Keepers מירושלים זכה במקום 1 בתחרות בינ"ל ליזמים אקדמיים

הסטארטאפ Keepers מירושלים זכה במקום 1 בתחרות בינ"ל ליזמים אקדמיים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Keepers מירושלים זכה במקום 1 בתחרות בינ"ל ליזמים אקדמיים
הסטארטאפ Keepers מירושלים זכה במקום ראשון בתחרות בינ"ל ליזמים אקדמיים
מאת: מערכת Telecom News, 28.9.17, 01:02KEEPERS

האפליקציה שלו מבוססת על בינה מלאכותית ומאפשרת להורים להגן על ילדיהם מפני בריונות ברשת. היא מנטרת את כל התקשורת הנכנסת והיוצאת של הילדים ברשתות החברתיות.

70 חברות מכל העולם, יוצאות מיטב האוניברסיטאות והמכללות מ-40 מדינות, התמודדו על המקום הראשון בתחרות University Startup World Cup - התחרות הנחשבת בעולם ליזמים אקדמיים.

Keepers זכה במקום הראשון בקטגוריית החדשנות, שניתנת לחברות, שיצרו פיתוח המחולל שינוי חברתי אמיתי. Keepers, הסטארטאפ הישראלי היחיד שהתמודד בתחרות, זכה בפרס של 25 אלף יורו מטעם חברת טסלה.

Keepers היא יוצאת AtoBe, מאיץ הסטארטאפים של עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים. שהפך בשנים האחרונות לשחקן חשוב בסצנת הסטארטאפים הירושלמית. המאיץ מסייע למיזמים של סטודנטים, בוגרי המכללה ויזמים טכנולוגיים מירושלים להפוך חלום טכנולוגי לחברת סטארטאפ.

חנן ליפסקין, מנכ"ל ומייסד החברה, הוא בוגר המחלקה להנדסת תוכנה בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים. הוא ייסד את Keepers יחד עם 2 שותפים מייסדים, גם הם ירושלמים: דורון יעקובי ואריק בודקוב. אליהם חבר דר' רדאל בן אב, מרצה בכיר במחלקה להנדסת תוכנה במכללה.

אין זו הפעם הראשונה, ש-Keepers קוטף פרס יוקרתי בתחרות סטארטאפים נחשבת: הסטארטאפ זכה במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים של פסטיבל הטכנולוגיה DLD בתל אביב, במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים Pioneers האירופאית, שמאורגנת ע"י ממשלת אוסטריה והאיחוד האירופי ואף זכתה בתחרות Go Heroes באיטליה.

המערכת של Keepers מבוססת על בינה מלאכותית ומאפשרת להורים להגן על ילדיהם מפני בריונות ברשת. האפליקציה, שזמינה לאנדרואיד ו-iOS, מותקנת על מכשיר הילדים וההורים, מנטרת את כל התקשורת הנכנסת והיוצאת של הילדים ברשתות החברתיות ומשתמשת באלגוריתם מתקדם של זיהוי שפה על מנת להתריע כאשר הילדים סובלים מהתנכלויות מקוונות, או כאשר הם לוקחים חלק בפעילות אסורה כגון שימוש בסמים, סיגריות, אלכוהול, פשיעה וכו'.

התחרות בה זכתה החברה היא יוזמה של Venture Cup, ארגון ללא מטרות רווח, שהוקם ע"י ממשלת דנמרק ואיחוד האוניברסיטאות הדני. בתחרות השתתפו סטארטאפים יוצאי תוכניות האצה של אוניברסיטאות מרחבי העולם.

מיכאל מזרחי, ראש חטיבת המחקר, חדשנות ויזמות בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים: "הצורך בו מטפלת חברת Keepers מהווה נושא כואב, עצום, חוצה תרבויות ושפות ונוגע לספקים, משתמשים, לקוחות ולמערכות החינוך בכל רחבי העולם. בשילוב צוות מוכשר הפך הסטארטאפ Keepers לאחת ההצלחות הבולטות של המאיץ AtoBe בעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ובו קיבל הסטארטאפ, שמבוסס על בוגרי המכללה ואפילו על סגל אקדמי בה, סיוע הנדסי נרחב, כלים מתקדמים וקשרים מהשורה הראשונה כדי לממש את הרעיון למציאות".

בתמונה למעלה: חנן ליפסקין עם ג'וו ראנג, שותפה בכירה בקרן ההון סיכון היפוקורן ואחת השופטות בתחרות.

מסך האפליקציה



 
 
Bookmark and Share