Telecom News - איכילוב עבר מהפכה דיגיטלית: אתר חדש, מערכת ניווט בביה"ח ואפליקציה

איכילוב עבר מהפכה דיגיטלית: אתר חדש, מערכת ניווט בביה"ח ואפליקציה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> איכילוב עבר מהפכה דיגיטלית: אתר חדש, מערכת ניווט בביה"ח ואפליקציה
איכילוב עבר מהפכה דיגיטלית: אתר חדש, מערכת ניווט בביה"ח ואפליקציה
מאת: מערכת Telecom News, 3.10.17, 16:40מסך איכילוב

לראשונה במערכת הבריאות הציבורית הושקה סדרת כלים טכנולוגיים לשיפור השירות: מידע דיגיטלי למטופלים באתר ביה"ח החדש, מערכת ניווט דמוית  Waze להולכי רגל בתוך ביה"ח ואפליקציה מתקדמת. באתר מפורסמים זמני המתנה לניתוחים.

המרכז הרפואי איכילוב בתל-אביב משפר את איכות השירות הניתן למטופלים הבאים בשעריו עם השקת סדרת כלים טכנולוגים חדשים, שינגישו מידע רלוונטי למטופלים דרך מכשירם הנייד וישפרו את חווית הביקור או האשפוז.

מסע דיגיטלי – מהבית עד הבית
האתר החדש של המרכז הרפואי מאפשר כעת למטופל ליהנות ממגוון רחב של שירותים. מדובר בפרויקט ייחודי, שכולל שירותים הניתנים בלחיצת כפתור לפני הגעה לבית החולים, במהלך השהות ולאחר השחרור ומתמקד בנוחות למטופל, בחסכון בזמן ובהנגשת מידע,

האתר כולל אפשרות לגלוש בין 6,000 דפי המידע הרפואיים, שמפרטים באינדקס עשיר על מחלות ומצבים רפואיים שונים, מידע מקיף על המחלקות וצוות בית החולים, וגישה לנתונים כמותיים המתארים את היקפי האשפוז ותורים לביקורת. כמו כן, באתר מפורסמים זמני המתנה לניתוחים. איכילוב הוא בית החולים היחיד בארץ החושף מידע זה באתרו הרשמי.

בנוסף, המטופלים יכולים ליהנות גם מגישה ישירה לתיקם הרפואי - הנגיש בהקלקת סיסמה פרטית. במסגרת מועדון be well - הכרטיס שלך לחיים בריאים, יכול המטופל לצפות בתוצאות בדיקות, שהתבצעו בבית החולים, ובסיכומי האשפוז ולהיחשף למידע רפואי מהימן על מגון רחב של פרוצדורות רפואיות.

האתר החדש - כאן.
 
 
אתר איכילוב

מערכת ניווט פנימית להולכי רגל
בימים אלה הושקה אפליקציה חדשנית וראשונה מסוגה בארץ לניווט תוך מבני, שתסייע להולכי רגל בהתמצאות בתוך בית החולים, ממש בדומה ל-WAZE.

האפליקציה, שפותחה בשיתוף עם הסטארטאפSHIMEBA  הישראלי (שהוקם ע"י מיכאל מילמן ומיכל תמיר), וחברת SENION השוודית, מאפשרת לבאים בשערי המרכז הרפואי ליהנות מחוויית התמצאות ידידותית ונוחה. כל שנדרש מהמבקר זה לכתוב את שם המחלקה או המרפאה אליה הוא מעוניין להגיע ובתוך שניות מתקבל על מסך הטלפון מסלול ישיר אל היעד וכן הוראות קוליות וכתובות המלוות אותו לאורך כל הדרך.

למען אלה, שאין להם מכשיר מתקדם, הוצבו מסכי מידע בקומת הקרקע בבנין סוראסקי ובהמשך יוצבו ברחבי בית החולים. במקביל, הוקם מערך מתנדבים-,ASK ME שתפקידו לסייע לאנשים, שאינם רוצים או יכולים להשתמש בטכנולוגיה ולזקוקים לליווי אנושי.

האפליקציה בחינם לאייפון – כאן.

האפליקציה בחינם לאנדרואיד כרגע עדיין בגרסת בטא לא סופית – כאן.

עדכון סלולארי באמצעות SMS
כדי להוסיף לתחושת הביטחון ולמזער את חוסר הוודאות הוחל בעדכון המטופלים במסרונים ישירות לסלולר הן במיון , בנוגע להשלמת בדיקות, הן ביולדות - מידע אישי לכל יולדת ועדכונים שוטפים מהתינוקייה, וכן מידע למשפחות מטופלים מנותחים מחדר הניתוח . פלטפורמה זו תשמש בקרוב גם בחלק ממרפאות החוץ.

מסכים אישיים
במהלך השנה הוכנסו לרוב מחלקות האשפוז מסכים אישיים מעל למיטות המטופלים, בהם ניתן לצפות בטלוויזיה במגוון ערוצים או לגלוש באינטרנט אלחוטי וכן לקבל מידע רלוונטי אודות בית החולים ומחלקת האשפוז. זאת, ללא תשלום.

זימון תור, צ'ק-אין מהבית וטלמדיסין
בקרוב צפוי לעלות שירות check in מהבית, שיחסוך את תהליך הקבלה למרפאה (בדומה לשירות המוצע בשדה התעופה). בנוסף, יוכלו המטופלים להזמין תור למרפאות החוץ באתר האינטרנט ולקבל שירותי טלמדיסין - התייעצות עם רופאים מומחים אונליין. שירות זה אמור להיכנס בשלב ראשון במרפאות מעקב.

פתיחת מרכז מידע ושירות
לאחר שיפור השירות במקומות המעניקים מענה מידי ושוטף לקהל הרחב ביותר: בדלפק המודיעין המרכזי של בית החולים, בשירותי חניה מוזלת למטופלים זכאים, ביחידה לפניות הציבור ובמוקד זימון תורים, צפוי להיפתח בתחילת חודש נובמבר 2017 מרכז מידע ושירות חדש גדול, שירכז את כלל הפניות והטיפול במטופלים וישמש לפניה בכל נושא בו יש צורך במידע או בסיוע. המרכז יעסוק גם במיצוי זכויות רפואיות-פרויקט חדשני ומשותף עם משרד הבריאות במסגרתו מטופלים לא יצטרכו להתרוצץ לטפל בבירוקרטיה כשיצאו מבית החולים, אלא יקבלו את כל הסיוע במימוש זכויותיהם תוך כדי האשפוז ב-one stop shop.

מסך איכילוב



 
 
Bookmark and Share