Telecom News - "חוקר הטייקונים", מנהל מח' חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לני"ע פורש

"חוקר הטייקונים", מנהל מח' חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לני"ע פורש

דף הבית >> מינויים >> "חוקר הטייקונים", מנהל מח' חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לני"ע פורש
"חוקר הטייקונים", מנהל מח' חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לניירות ערך פורש
מאת: מערכת Telecom News, 15.11.17, 22:00אלי לוי
 
עו"ד אלי לוי, (בתמונה משמאל), מנהל מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לניירות ערך, מי שהוביל את כל החקירות הכי מתוקשרות בישראל (לרבות "פרשת בזק –Yes" הטרייה), הודיע היום על החלטתו לפרוש מתפקידו בסוף שנה זו, לאחר 18 שנות שירות, שבמהלכן מילא שורה של תפקידים בכירים בתחום האכיפה ובתחום האזרחי.
 
ב-2012 החל עו"ד אלי לוי לכהן כמנהל מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת המסחר. במהלך כהונתו זו הוביל שורת חקירות מורכבות תוך הטמעת תהליכים ניהוליים וטכנולוגיים מתקדמים הממקמים כיום את המחלקה בחוד החנית של גופי האכיפה בישראל.
 
בתקופת כהונתו חוזקו שיתופי הפעולה המבצעיים והמודיעיניים עם רשויות אחרות ובכלל זה עם רשות המיסים, משטרת ישראל ורשות איסור הלבנת הון. תקופת זו התאפיינה גם בשיתופי פעולה עם רשויות זרות.
 
לצד ההליכים הפליליים עליהם היה אמון, הוא פעל לביסוס וקידום הליכי האכיפה המנהלית תוך פעילות להטמעת תהליכי עבודה סדורים של "הליך הברור המנהלי", שהפך במהלך שנים אלו לכלי חשוב בפעילות האכיפה של רשות ניירות ערך בשוק ההון הישראלי.
 
בתפקידיו הקודמים הוא שימש כיועץ משפטי וכמנהל המחלקה לפיקוח על השוק המשני ברשות לניירות ערך ושימש במהלך תקופה זו כנציג רשות ניירות ערך בדירקטוריון הבורסה.
 
עו"ד אלי לוי: "אני מסיים כהונה מרתקת ומרובת אתגרים בתחושת עשייה וסיפוק מקצועי. את עבודתי ברשות ניירות ערך ראיתי כשליחות ציבורית כאשר בכל מהלך תקופתי זו תמיד עמדה לנגד עיניי טובת הציבור וההגנה עליו. אני מותיר אחרי מחלקה איכותית, מקצועית וערכית, שאין לי ספק, שתמשיך בדרך זו גם בעתיד". 

פרופ' שמואל האוזר, יו"ר רשות ניירות ערך: "אני מודה לאלי על פועלו למען ציבור המשקיעים, פעילות, שהתאפיינה במקצועיות, נחישות, יעילות והגינות ותוך הפגנת יצירתיות רבה וללא משוא פנים. הוא הוביל מספר רב של חקירות מורכבות ורחבות היקף, ובהן חקירת פרשיות בזק, אי.די.בי, סימנס וקרן קלע לצד הכפלת מספר תיקי החקירות מחד ובפעולה לקיצור הימשכותן מאידך. אין לי ספק, שימשיך בדרך זו בכל משימה, שתוטל לפתחו".

קרדיט צילום (למעלה משמאל): גיא אסיאג.



 
 
Bookmark and Share