Telecom News - חשיפה: הבורסה לניירות ערך מביעה אמון בקוד הפתוח

חשיפה: הבורסה לניירות ערך מביעה אמון בקוד הפתוח

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> חשיפה: הבורסה לניירות ערך מביעה אמון בקוד הפתוח
חשיפה: הבורסה לניירות ערך מביעה אמון בקוד הפתוח
מאת: חיים חביב, 20.11.17, 06:38דן טולדנו

גופים ממסדיים שמרניים במשק הישראלי בוחנים ברצינות רבה מעבר לפלטפורמות קוד פתוח. הפעם, זו הבורסה לני"ע, שגם החלה פיילוט מבוסס טכנולוגיית בלוקצ'יין.

כ-1,000 איש השתתפו בשבוע שעבר בכנס Make it happen, שערכה חברת רד האט (Red Hat) ועליו דיווחנו כאן. לצד הצגת יכולות החברה בפיתוח כלים ואמצעים חזקים בגישת הקוד הפתוח המבוססת על טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון, ווירטואליזציה, נחשפה גם פעילות משתמשים מקומיים בשוק המקומי.

בשיחה פתוחה עם דן טולדנו, (בתמונה), מנכ"ל חברת רד האט בישראל, גילה מנהל ה-IT של הבורסה, שהבורסה כבר קיבלה החלטה אסטרטגיית בסוגיית פלטפורמת הקוד הפתוח. 

עופר בן ארצי, מנהל תשתיות ה-IT בבורסה לניירות ערך: "לפני כמה שנים החלטנו על מעבר אסטרטגי לתשתיות מבוססות לינוקס. המעבר לפלטפורמת קוד פתוח אפשר לנו, בין השאר, לזרז את תעבורת הנתונים לקצבים מהירים יותר של מיקרו-שניות וננו-שניות.
הבורסה פועלת על בסיס סטנדרטים בינלאומיים. כל המסחר ממוחשב ופועל על גבי תשתית טכנולוגית מתקדמת, כשאנו מוסיפים כל העת שירותים נוספים. מערכות המידע מהוות את רצפת הייצור של הבורסה.

אנו בוחנים מקרוב כל הזמן את טכנולוגיות העתיד. לדוגמא, התחלנו פיילוט מבוסס טכנולוגיית בלוקצ'יין. העבודה באופן דיגיטלי מסייעת לנו בהנגשת המידע ובמתן שקיפות ושירותי מידע חדשים, ואנו פועלים לפתיחות ולהרחבת הממשקים למערכות ובכלל לפיתוח ולשדרוג מהיר של המערכות והתשתיות.

כבר לפני מספר שנים מצאנו ברד האט שותף. החלטנו אסטרטגית לסגור את המערכות הוותיקות ולהסב אותן ללינוקס. הסבנו את מערכות המסחר והסליקה למערכות הפועלות על תשתיות החברה. אנו משתמשים בכלי רד האט עבור מיכון, בקרה, ניהול ואכיפה, והשימוש בכלים אלה עוזר לנו לבחון את הפלטפורמות הבאות, שאותן נטמיע בבורסה".

קרדיט צילום תמונה עליונה: חיים חביב.

 
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס