Telecom News - שת"פ בין תכנית היזמות של יוצאי יחידה 8200 וענקית התקשורת AVAYA

שת"פ בין תכנית היזמות של יוצאי יחידה 8200 וענקית התקשורת AVAYA

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> שת"פ בין תכנית היזמות של יוצאי יחידה 8200 וענקית התקשורת AVAYA
שת"פ בין תכנית היזמות של יוצאי יחידה 8200 וענקית התקשורת AVAYA
מאת: מערכת Telecom News, 24.11.17, 01:00שארין פישר

זאת, לטובת קידום טכנולוגיות וסטארטאפים פורצי דרך בתחומי התקשורת, בינה מלאכותית ומציאות מדומה.
 
עמותת בוגרי יחידת 8200, שמפעילה את האקסלרטור 8200 EISP וענקית התקשורת AVAYA, שעוסקת בתחומי התקשורת האחודה וטכנולוגיה למוקדי שירות, החליטו לאחד כוחות לטובת קידום טכנולוגיות וסטארטאפים פורצי דרך. ב

מסגרת שיתוף הפעולה ביניהן, אוויה תספק תמיכה וייעוץ לסטארטאפים הנבחרים של התכנית. כמו כן, תלווה את קהילת הסטארטאפים של התכנית, תפעל לפתיחת ערוצים לשוק ותשאף לאמץ בעצמה ולשלב במוצריה טכנולוגיות חדשניות המפותחות במסגרת האקסלרטור, שפתוח לקהל רחב של יזמים ומפתחים ולא רק לבוגרי 8200.
 
השת"פ יחל במחזור השנתי הקרוב של תכנית היזמות הנמשכת 5 חודשים, שצפוי להתחיל בפברואר 2018. ההרשמה למחזור ה-8 צפויה להסתיים בתחילת דצמבר 2017, במהלכה ייבחרו כ-15 יזמים ויזמות מתוך כ-400 הגשת מועמדויות בממוצע להשתתפות בתכנית.
 
שארין פישר, (בתמונה), מנהלת האקסלרטור: ״השנה נקבל לאקסלרטור גם סטארטאפים בשלבים מוקדמים, קרי, רעיון/טכנולוגיה בלבד, מתוך ידיעה, כי שיש לנו את היכולת לייצר עבורם קפיצת מדרגה ע"י הפיכת הרעיון שלהם לעסק מצליח.

אחד הצירים האסטרטגיים שלנו במשך השנה האחרונה, הוא הגדלת שיתופי הפעולה עם חברות גלובליות, בעיקר כדי לייצר ליזמים ישראלים יותר הזדמנויות בארץ ובעולם. אני מאמינה, שהשותפות עם ענקית הטכנולוגיה, אוויה, תייצר את הערך הזה. אני שמחה להרחיב את השותפויות שלנו כדי לעזור ולקדם את הסטארטאפים שייבחרו״.
 
גיא גדניר, מנכ״ל AVAYA ישראל: "אנו שמחים לקחת חלק בתוכנית זו והתרשמנו מתוצאות המחזורים הקודמים ומאיכויות ניהול האקסלרטור. אנו מוצאים בתכנית חפיפה רבה עם תפיסת העולם של אוויה, רואים בה ערוץ של השקעה בחדשנות ובטכנולוגיה ישראלית, ונשקיע את מיטב משאבינו להצלחת הפעילות".
 
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, יו"ר עמותת בוגרי 8200 ובכיר לשעבר ביחידת 8200: ״אנו מברכים על שיתוף הפעולה והרצון של AVAYA ישראל לקחת חלק פעיל ומרכזי באקסלרטור שלנו״.

קרדיט צילום תמונה עליונה: ענבר לי.
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share