Telecom News - אירוע ראשון ליזמים הפונים בפתרונות ושירותים חדשים למגזר ה-SMB

אירוע ראשון ליזמים הפונים בפתרונות ושירותים חדשים למגזר ה-SMB

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אירוע ראשון ליזמים הפונים בפתרונות ושירותים חדשים למגזר ה-SMB
אירוע ראשון מסוגו ליזמים, מיזמים, משקיעים ומנטורים הפונים בפתרונות ושירותים חדשים למגזר ה-SMB
מאת: מערכת Telecom News, 28.11.17, 07:29אירוע יזמים לתחום ה-SMB
 
מפגש מקצועי ייעודי ראשון לסטארטאפים בתחום העסקים הקטנים: השגת נתוני שימוש ומוצר עובד, באחד השווקים המאתגרים והמבטיחים ביותר בשוק היזמות העולמי, יתקיים ביום 6.12.17 במתחם Urban Place במגדל שלום בת"א. הרישום הוא ללא עלות.
 
סטארטאפים ויזמים מכל תחום, שפונים לעסקים קטנים ובמיוחד לאלה המכונים Micro-Enterprises, מוצאים עצמם עומדים מול קשיים ואתגרים לא מועטים. בעלי העסקים הללו שמרנים מטבעם, שומרים על מסגרת הוצאות הדוקה ואינם נוטים לשתף פעולה עם טכנולוגיות חדשות המוצעות להם אפילו בחינם.
 
TLV Generator, תוכנית סטארטאפים ייחודית שמשרדיה ממוקמים בתל אביב, גיבשה סדרת פתרונות עבור סטארטאפים כאלה, כאשר המטרה היא להביאם במהירות למצב בו יוכלו להציג נתוני שימוש ממשיים עם מוצר או שירות עובד ובכך לשכנע את בעלי העסקים הקטנים לאמץ טכנולוגיות חדשות, מועילות ושימושיות עבורם. כרגיל בתוכנית, מפותח אבטיפוס הניתן לחשיפה בפני לקוחות ושותפים מיועדים כבר בתום שבועות מספר, ומוצר ברמת פרודקשן מפותח מייד לאחר מכן.
 
את אחת הבעיות הגדולות ביותר בתחום ה-SMB: חדירה למערכות התשלום (POS), פתר הגנרטור באמצעות שיתוף פעולה עם ספקית החיוב הגדולה בישראל, טרנזילה, שמציעה מסופי חיוב ניידים, עליהם ניתן להתקין אפליקציית אנדרואיד. כך, יכול הסטארטאפ להציע לעסקים קטנים פתרון מיידי, שמשלב יכולת גביה עם היתרונות הטכנולוגיים הגלומים במוצר או בשירות שפיתח.
 
בהנחה, שהשירות המוצע אכן אטרקטיבי לעסקים ברמת ה-SMB, הרי שימוש במכשיר זה מאפשר לסטארטאפ להגיע במהירות רבה ל״גביע הקדוש״ של יישומי B2B - הצגת יחסי ההמרה בנקודת המכירה עצמה, בחלק זעיר מהזמן והמשאבים הנדרשים כרגיל עבור חדירה ראשונית לתחום קשה זה. מעבר לשירותי החיוב, מציעה טרנזילה גם חבילות אירוח בענן לאפליקציות הגנרטור בתנאים ייחודיים.
 
קרש זינוק נוסף לחברות הפורטפוליו מתאפשר באמצעות שיתוף הפעולה עם מחלקת ההייטק בבנק הפועלים, ככל הנראה הבנק הפעיל ביותר בסצנת הסטארטאפים הישראלית - וכמובן, בשילובם של שאר שותפי הגנרטור, בתוכם משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן, EY, ומשרד הפטנטים לוצאטו את לוצאטו.
 
ב-6 לדצמבר 2017 יתקיים מפגש יזמים ובעלי רעיונות לפתרונות חדשים ומבטיחים למגזר ה-SMB, המגזר הגדול ביותר והצומח הכי מהר בתחום העסקי בכל העולם המערבי, מפגש, שיתקיים במשרדי הגנרטור החדשים במגדל שלום, תל אביב. במהלך המפגש יוצגו הפתרונות המוצעים, שמאפשרים הפיכת רעיון לסטארטאפ עם מוצר ומשתמשים, בתוך 3 חודשים בלבד, תוך התייחסות ספציפית לשוק העסקים הקטנים.
 
בין היתר יישאו דברים:
 
מירי אשכנזי, מנהלת מח׳ הייטק, בנק הפועלים.
 
גדי בלנדר, מנכ״ל אינטרספייס-טרנזילה
 
נועם הראל, מנהל תחום ענן אינטרספייס-טרנזילה
 
וכמובן, צוות הגנרטור, שיציג את התוכנית, החל באבטיפוס וכלה בסיוע בהטמעת המוצר וקשרי משקיעים. נושאי הדברים מצוות הגנרטור - טל כתרן מנהל התכנית ואלי סוויד ה-CTO.
 
כמו כן יוצגו במפגש שיתופי הפעולה הנוספים, שנוצרו לאחרונה ושנחשפו באירוע המוצלח הקודם של הגנרטור, בין היתר, עם טננבאום את חזן, אחת מפירמות עיצוב המוצר המובילות בישראל, שמרחיבות את היכולת כך, שניתן יהיה לטפל גם במוצרים פיזיים המשלבים תוכנה, שת"פ עם חברת מילנגו המציעהAPI  פורץ דרך בתחום עיבוד השפה הטבעית (NLP), וכן עם MOX, מאיץ סטארטאפים בטאיוואן, שממומן בידי אחת מקרנות הון הסיכון הגדולות בסין ומאפשר לחברות הנוטלות בו חלק גישה ל-150 מיליוני משתמשים בדרום מזרח אסיה.
 
הרשמה (ללא עלות) לאירוע, שיתקיים ב-6.12.17 משעה 18:00 עד 21:00: כאן.  
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share