Telecom News - אשת השיווק גלי ארנון מונתה לסמנכ״לית שיווק (CMO) ב-Fiverr

אשת השיווק גלי ארנון מונתה לסמנכ״לית שיווק (CMO) ב-Fiverr

דף הבית >> מינויים >> אשת השיווק גלי ארנון מונתה לסמנכ״לית שיווק (CMO) ב-Fiverr
אשת השיווק גלי ארנון מונתה לסמנכ״לית שיווק (CMO) ב-Fiverr
מאת: מערכת Telecom News, 13.12.17, 19:34גלי ארנון
 
Fiverr - זירת מסחר אלקטרונית לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים כמו עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד עבור יזמים ועסקים קטנים ובינוניים, שנוסדה ב-2010, ולה משרדים בתל-אביב, ניו יורק, שיקאגו, מיאמי וסן-פרנסיסקו, הודיעה על מינוי גלי ארנון לתפקיד סמנכ״לית שיווק ראשית (CMO). במסגרת תפקידה החדש היא תעבוד ישירות מול מנכ"ל ומייסד החברה, מיכה קאופמן.
 
ארנון תפקח על פעולות השיווק הבינלאומיות של Fiverr בתל אביב, ניו יורק וסן פרנסיסקו, ותוביל את האסטרטגיה, התוכן והפיתוח, כמו גם את הפרסום ותחום המדיה בארה"ב ובישראל.
 
ארנון מביאה עמה ניסיון שיווקי וטכנולוגי. בשנתיים האחרונות היא כיהנה כמנכ"לית חברת Brightcom (לשעברYbrant Digital ). בנוסף, שימשה כסמנכ"לית במגוון תפקידים בקבוצת 888.
 
מיכה קאופמן: "במהלך השנה האחרונה, החברה התפתחה וחשנו, שזה הזמן למנות מנהלת מנוסה, שביכולתה להוביל את מהלכי השיווק הגלובליים של החברה. לגלי הכישורים הדרושים כדי להניע קדימה את חזון החברה ומשימתה, להרחיב את פעילותנו הגלובלית ולסייע לנו להמשיך ולבנות מותג בינלאומי".
 
ארנון: "Fiverr מייצגת חברה וקהילה גלובלית, שמשנה את הדרך בה אנשים עובדים ובונים עסקים וזו הזדמנות נפלאה לקחת חלק בשינוי המהפכני הזה. אני מחכה בקוצר רוח להמשיך את מה שנעשה עד כה בחברה ולקדם חברה המושתתת על ערכים של חדשנות, יצירתיות וצמיחה".
 

פרחחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share