Telecom News - וריפון ישראל: שמחה גנדלמן וגבי בנד מונו לתפקידים בכירים

וריפון ישראל: שמחה גנדלמן וגבי בנד מונו לתפקידים בכירים

דף הבית >> מינויים >> וריפון ישראל: שמחה גנדלמן וגבי בנד מונו לתפקידים בכירים
וריפון ישראל: שמחה גנדלמן וגבי בנד מונו לתפקידים בכירים
מאת: מערכת Telecom News, 19.12.17, 12:12שמחה גנלדמן

שמחה גנדלמן מונה לראש חטיבת חדשה של שירותי סליקה, גבי בנד למנכ"ל החטיבה המסחרית, ויניב כחלון לסמנכ"ל המכירות.
 
וריפון ישראל, שמספקת פתרונות בתחום מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות, ושמורכבת מ-4 חטיבות, מעסיקה כ-400 עובדים בארץ ומהווה מרכז תמיכה בחברה העולמית בתחומי ייצור, פיתוח, IT, כספים, שירות, ושרשרת אספקה בינלאומית, הודיעה על שינוי ארגוני בישראל. היא פתחה חטיבה חדשה לניהול תחום הסליקה ומינתה את שמחה גנדלמן לראשותה, וקידמה את סמנכ"ל המכירות גבי בנד לניהול החטיבה המסחרית במקומו.
 
שמחה גנדלמן, (בתמונה למעלה משמאל), מהנדס חשמל ואלקטרוניקה, שהצטרף לוריפון ב-2000, ושבתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל החטיבה המסחרית, ינהל מעתה את חטיבת שירותי הסליקה לבתי עסק, יהיה אמון על  ניהול הקשר עם חברות האשראי, סולקים קיימים וחדשים וניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים בתחום זה.
 
דן סופר, מנכ"ל וריפון ישראל וסגן נשיא לפיתוח עסקי בוריפון העולמית: "אני שמח כי שמחה נעתר לבקשתי והסכים להוביל אתגר המשקף מהלך אסטרטגי משמעותי בעבור וריפון ישראל בטווח הקצר, הבינוני והארוך. הוא אחד מעמודי התווך של החברה והצלחתה שנים רבות. אני בטוח, שימשיך לתרום עוד שנים רבות מניסיונו בתפקידו החדש".
 
לאור קידומו של שמחה גנדלמן כמנהל חטיבת שירותי הסליקה, גבי בנד, (בתמונה משמאל), יחליפו וימונה למנכ"ל החטיבה המסחרית בישראל.גבי בנד
 
בנד, בעל תואר מהנדס תוכנה תעשיה וניהול, הצטרף לחברת א.ח. יישומים ב-2004 ולאחר רכישתה ע"י וריפון ב-2008 ביצע שורה של תפקידי ניהול במחלקת הפרויקטים, רכש והתקנות ומכירות וכיהן בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של החטיבות הקמעונאית והמסחרית.
 
במקומו של גבי בנד כסמנכ"ל מכירות, יקודם יניב כחלון כסמנכ"ל מכירות וריפון ישראל.


פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share