Telecom News - רוני (מירון) קנת מצטרף למועצת המנהלים של נובה

רוני (מירון) קנת מצטרף למועצת המנהלים של נובה

דף הבית >> מינויים >> רוני (מירון) קנת מצטרף למועצת המנהלים של נובה
רוני (מירון) קנת מצטרף למועצת המנהלים של נובה
מאת: מערכת Telecom News, 19.12.17, 12:34רוני קנת

נובה, שנוסדה ב-1993 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בפארק המדע ברחובות, פועלת באמצעות משרדים בטאיוואן, קוריאה, סינגפור, סין, ארה"ב, יפן ואירופה ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מדידה (מטרולוגיה) המשמשים בבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה (Semiconductors), הודיעה היום על מינויו של רוני (מירון) קנת, כחבר במועצת המנהלים של החברה.

רוני קנת נמנה בין אנשי ההייטק הוותיקים והמובילים בישראל. הוא שימש במשך עשור כיו"ר ומנכ"ל חברת Voltaire, אותה הוביל להנפקה בנאסד"ק ב-2007. לאחר מיזוגה של החברה עם חברת Mellanox  ב-2011, הוא מונה למנכ"ל חברתPontis , ומילא תפקיד זה עד 2013. הוא משמש כיום כיו"ר החברות Varada ו-Teridion, וכחבר מועצת המנהלים של החברות Allot Communications ו-Orbotech.

ד"ר מיכה ברונשטיין, יו"ר מועצת המנהלים של נובה: "רוני מביא עמו ניסיון בחברות  טכנולוגיות מובילות. אני מצפה להיעזר בניסיונו רב-השנים בתעשיית ההייטק כחבר דירקטוריון בנובה. אין לי ספק, שהוא יהווה תוספת חשובה למועצת המנהלים שלנו, וימשיך לתרום להצלחת החברה".

 רוני קנת (בתמונה למעלה משמאל): "אני שמח להצטרף לנובה, ומודה על ההזדמנות לתרום לצמיחתה. נובה הצליחה למצב עצמה היטב בשוק המתפתח במהירות, ואני מאמין, שמועצת המנהלים והנהלת החברה תמשכנה  להוביל את החברה להצלחות נוספות".


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share