Telecom News - רון גורדון מונה למנהל התוכן בחברת אופטימוב

רון גורדון מונה למנהל התוכן בחברת אופטימוב

דף הבית >> מינויים >> רון גורדון מונה למנהל התוכן בחברת אופטימוב
רון גורדון מונה למנהל התוכן בחברת אופטימוב
מאת: מערכת Telecom  News, 24.12.17, 09:57רון גורדון
 
רון גורדון מונה למנהל מחלקת התוכן בחברת ההייטק אופטימוב, שהוקמה ב-2009 ושלה 140 עובדים בתל אביב, ניו יורק ולונדון. החברה  פיתחה מערכת לשימור ומקסום שווי לקוחות ע"י מודלים תחזיתיים המאפשרים לארגונים לעבד מידע רב ולנתח ולאפיין את לקוחותיהם בצורה מקסימלית.
 
לגורדון ניסיון של כ-15 שנים בתחום התקשורת. את דרכו החל בערוץ הספורט, שם נמנה על הצוות המייסד של אתר הערוץ, ושימש בו ככותב, עורך ומגיש. בהמשך הצטרף לכלכליסט שם כיהן כעורך, ראש דסק החדשות, עורך עמוד השער ורכז כתבים על פני כ-5 שנים. בתפקידו האחרון שימש כעורך המשנה בחטיבת הדיגיטל של רשת, שם ניהל צוות עורכים וכתבים של כ-25 אנשים.
 
גורדון, (40), בעל תואר ראשון במשפטים, החליף בתפקיד את נטע גורביץ', לשעבר העורכת הראשית של הוצאת ידיעות ספרים, שייסדה את מחלקת התוכן של אופטימוב, כדי להפיץ את הידע הקיים בחברה ממומחים בתחומי עיבוד הנתונים, מידול, בינה מלאכותית, מר-טק ואסטרטגיות שימור לקוחות.
 
גורדון: "מהחיבור הראשון עם אופטימוב היה ברור לי, שזה מקום שונה וייחודי לנהל וליצור בו תוכן, מסוג שלא עשיתי בעבר. חברות הייטק וסטארטאפים רבים מפריחים את המילה 'תוכן' לאוויר בלי הרבה כוונה מאחור. מעטות עושות תוכן טוב וממוקד, ומעטות עוד יותר עושות זאת עם חזון ברור כמו של אופטימוב. מאתגר להיות חלק מתהליך כזה".
 
פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב: "המחויבות שלנו להפיץ ידע ולהיות מובילי דעה בתחום מוכחים שוב דרך המינוי של איש תוכן כמו רון. אנו בטוחים, שהוא האיש הנכון להמשיך ולהוביל אותנו".

צילום תמונה עליונה : קרן בדר

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share