Telecom News - אפליקציה בחינם A+Kids: שימוש בבינה מלאכותית ללמד ילדים אנגלית וחשבון

אפליקציה בחינם A+Kids: שימוש בבינה מלאכותית ללמד ילדים אנגלית וחשבון

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> אפליקציה בחינם A+Kids: שימוש בבינה מלאכותית ללמד ילדים אנגלית וחשבון
מאת: מערכת Telecom News
26/12/17,  12:25
מטרת / הייעוד של התוכנה: מטרת האפליקציה "לגדול חכם A + Kids" של הסטארטאפ הישראלי A+ Kids היא להשתמש בבינה מלאכותית ללמד ילדים בגילאי 4-8 אנגלית, חשבון, מדע ועובדות החיים. 
שם התוכנה: לגדול חכם A + Kids
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מעבירה את החומר הלימודי דרך משחקים וקטעי וידיאו חינוכיים מהתוכניות המובילות בעולם. כך, שבזמן שהילדים משחקים וצופים, הם סופגים מידע רלוונטי בתהליך של למידה באמצעות משחק.
 
האלגוריתם שפותח בוחן את הילדים בשורה של מדדים ומוודא, שהם פיתחו הבנה של הנושא. הבחינה אינה מתמקדת רק בשאלה אם ענו נכון באופן נקודתי, אלא בודקת אם קיימת הבנה של הילדים ע"י הצגת אותן השאלות במשחקים שונים. אם האלגוריתם מזהה, שילד נכשל, הוא מציג לו שוב את המידע בדרכים שונות ומגוונות עד להשגת הבנה. המערכת מדווחת להורים על הישגי ילדיהם בתחומים השונים, וההורה יכול להנחות את המערכת אם לתת העדפה לנושאי לימוד שונים.
 
שימוש בטכנולוגיה, שלומדת את המשתמש, מאפשרת להתאים את תהליך הלימוד באופן אישי ליכולות הילד. זאת, בשונה מתכני לימוד כוללניים המאטים ילדים, שיכולים להתקדם או מפספסים ילדים מתקשים. היקף השימוש של ילדים במסך המובייל מהווה במקרים רבים נושא למחלוקת בין הורים וילדים. התוכן החינוכי בשילוב האלגוריתם האישי מהווה פתרון ל-2 הצדדים תוך שימוש  במסך האהוב על הילדים כדי לתרום להתפתחותם.
 
האפליקציה מיועדת לילדים בגילאי 3-8. עפ"י מחקרים מדעיים, מדובר בגילאים בהם המוח של הילדים אינו מקובע על תבניות של שפת האם ומומלץ להיחשף במהלכן לשפות נוספות לצורך פיתוח יכולות לרכוש שפות. בגילאים מאוחרים יותר, האופן בו המוח קולט נושאים חדשים מבוסס על תבניות מוכרות וכך קיים קושי רב יותר בלימוד שפות נוספות. הלמידה דרך האפליקציה מבוססת על מחקרים, שבדקו את תהליך הלמידה אצל ילדים והיא מותאמת לתוכנית הלימודים.
 
הפלטפורמה פותחה ע"י היזמית גליה חלאוי, ממייסדי ערוץ הופ וערוץ לולי.

עדכון 20.6.18: כדי לנצל את הזמן הפנוי בחופש הגדול לחיזוק השליטה באנגלית וחשבון, האפליקציה הוסיפה תוכן לימודי המועבר לילדים דרך משחקים וסדרות מצוירות.
גילאי גן נמוכים יכולים לתרגל פעילויות של ספירה וכתיבת מספרים. גילאי בית ספר יכולים לתרגל פעולות של חיבור וחיסור. התכנים באנגלית מלמדים לזהות את צלילי אותיות ה-ABC והרחבת אוצר המילים.
האפליקציה מכילה סדרות לימודיות ביניהן "אלפאבלוקס", שמלמדת אנגלית בשיטה הפונטית ומעודדת קריאה וכתיבה באנגלית לדוברי עברית. גיבורי הסדרה הן 26 אותיות השפה האנגלית, דמויות קצביות בעלות אופי ייחודי החיות בעולם משלהן.
הסדרה "יומיגו" מצחיקה ומלמדת בצורה פשוטה וכיפית מושגים בסיסיים בגיאומטריה וחשבון. הסדרה פותחה בחסות משרד החינוך האמריקני והיא מיועד לילדים בשנתם הראשונה בבית הספר.
הסדרה "פג+קאט" מלמדת ילדים חשבון וגאומטריה, פג היא ילדה סקרנית ויחד עם קאט החתול שלה הם פותרים בעיות ע"י שימוש בחשבון.
 

לגדול חכם
 
לגדול חכם
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share