Telecom News - החלו המיונים למחזור 3 ב-StartOno Accelerator בקריה האקדמית אונו

החלו המיונים למחזור 3 ב-StartOno Accelerator בקריה האקדמית אונו

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> החלו המיונים למחזור 3 ב-StartOno Accelerator בקריה האקדמית אונו
החלו המיונים למחזור 3 ב-StartOno Accelerator בקריה האקדמית אונו
מאת: מערכת Telecom  News, 3.1.18, 01:10אקסלרטור
 
המחזור השלישי במרכז היזמות בקריה האקדמית אונו - OnoVation יציע תכנית ייחודית ל-13 סטארטאפים ובמיוחד למיזמים מתחום המוזיקה ועסקים חברתיים. הרישום בעיצומו.
 
מרכז היזמות של הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו פתח את ההרשמה למחזור השלישי של תכנית מאיץ המיזמים - "סטארט אונו אקסלרטור". את המיזמים, שנבחרו למחזורים הקודמים, ליוו אישי צוות של מנטורים מובילים מהתעשייה, ביניהם אמיר גוטמן, מייסד ושותף בקרן הון הסיכון אביב, ערן ירקוני, יזם ולשעבר מנהל חטיבה באינטל ודגן אשל, מנהל החדשנות של חברת "שטראוס".
 
במהלך המפגשים נערכות סדנאות עומק, ונערכים דיונים עם המנטורים בסוגיות שונות הנוגעות לליבת הקמת המיזם, כמו הגדרת הבעיה, ניתוח הסביבה התחרותית וקהלי היעד הפוטנציאליים, הצעת הערך ומודל פיננסי.
 
בין הסטארטאפים המשתתפים במחזור הנוכחי, שעומד להסתיים, ניתן למצוא את:
 
LicenseIt  - מפתח פלטפורמה חדשנית לחיפוש, בדיקה ורכישה של זכויות יוצרים בעולם המוזיקה.
 
TellMe5  -מציג מודל חדשני לצרכני סיפורים קצרים באינטרנט.
 
Tarasa - בונה על הטרנד העולמי של תיעוד זכרונות שיתופי.
 
 Fresh Change - מפתח מוצרים חדשניים להקלת פינוי חיתולים חד פעמיים למבוגרים ולתינוקות.
 
 ToySwap –מאפשר להורים באמצעות מודל כלכלה שיתופית גישה למגוון רב של צעצועים איכותיים לליווי ועידוד התפתחות ילדיהם.
 
בין המרצים במחזור, שמסתיים בחודש הבא: גל נחום, שהעביר סדנה בנושא Lean Startup,  סדנה, שהועברה ע"י חברת modelZ המתמחה ביצירת מודלים עסקיים חדשניים, ומרצים מחברת Forbilis, שהעבירו סדנה בנושא אסטרטגיית Go To Market.
 
המחזור השלישי יציע תכנית ייחודית ל-13 סטארטאפים ובמיוחד למיזמים מתחום המוזיקה ועסקים חברתיים. בסיומה של התכנית, שמתפרסת על פני 4 חודשים, יסיים כל מיזם, שצלח את האתגר, כשבידו מצגת משקיעים מהודקת וכן אסטרטגיית התפתחות וצמיחה.
 
יאיר סאקוב, יו"ר מרכז היזמות בקריה האקדמית אונו: "יש חשיבות רבה לליווי מיזמים כבר מהשלבים הראשוניים שלהם כדי שיוכלו להתחבר בהקדם האפשרי לשוק העסקי, ולבנות את המיזם בהתאם לתגובות השוק ולצרכיו. תכנית המאיץ נועדה לאתר יזמים עם ברק בעיניים ועם רעיון טוב, ולסייע להם להביא את הרעיון לשלב בשל. אנו נרגשים לקראת פתיחת מחזור היזמים החדש. בכל מחזור עולים רעיונות ופיתוחים חדשניים ויצירתיים המאפשרים פתרונות במגוון רחב של תחומים".
 
הרישום עד 17.2.18 - כאן.
התכנית ללא עלות והיא תתחיל ב-7.3.18.
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share