Telecom News - חממת נילסן השקיעה 14 מיליון ש"ח במיזמים ישראלים

חממת נילסן השקיעה 14 מיליון ש"ח במיזמים ישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> חממת נילסן השקיעה 14 מיליון ש"ח במיזמים ישראלים
חממת נילסן השקיעה 14 מיליון ש"ח במיזמים ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 3.1.18, 01:43כסף
 
ההון חולק בין מיזמים, שקיבלו את השקעתם הראשונה המשמעותית ומיזמים, שקיבלו השקעת המשך בסבבים גדולים יותר בהן נילסן לקחה חלק. פורסמו 5 המיזמים החדשים, שנכנסו לחממה בסבב ההשקעות.
 
החממה וקרן ההשקעות נילסן אינובייט השקיעה 14 מיליון ₪ במיזמים ישראלים. ההון חולק בין מיזמים, שקיבלו את השקעתם הראשונה המשמעותית ומיזמים, שקיבלו השקעת המשך בסבבים גדולים יותר בהן נילסן לקחה חלק. 5 המיזמים החדשים שנכנסו לחממה בסבב ההשקעות הם:
 
BrainVu, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת לנתח את מצבו המנטלי והרגשי של האדם מרחוק ללא מגע פיזי. הטכנולוגיה פותחה בשיתוף עם הטכניון ומאפשרת למחשבים ולרובוטים לייצר אינטראקציה מותאמת רגשית, כדי לשפר את התקשורת בין רובוטים לבני אדם ע"י התאמת תוכן ומידע למצבו הרגשי והמנטלי של האדם מולם.
 
,Enerjoy שפיתחה כלי לניהול מוטיבציית עובדים, ע"י יצירת רגעים בעלי משמעות בחוויית העבודה היום יומית של כל עובד. הטכנולוגיה מנתחת את התנהגויות העובדים ברציפות כדי לאתר הזדמנות לאפשר לכל עובד לחוות הצלחה במהלך שגרת עבודתו וכך לשפר את פרודוקטיביות הארגון.
 
Package.AI היא מערכת המשלבת צ׳טבוט ובינה מלאכותית לטיפול בשילוח ולוגיסטיקה לצרכן. הצ׳טבוט מתקשר עם הצרכן לתיאום זמנים נוחים ויעילים לקבלת משלוח לחברה. לאחר שהוסכם על חלון זמן, המערכת מיידעת את הצרכן במיקום הנהג ומאפשרת לבצע שינויים עד הרגע האחרון. המערכת משלבת את נקודות החלוקה במסלולים קיימים כדי להוריד עלויות ולהעלות את מהירות השירות.
 
Stamp.ee מאפשרת למותגים לייצר מבצעים לצרכן הסופי, גם אם המוצר נקנה דרך משווקים קטנים כמו מכולות וקיוסקים. כיום חברות גדולות מתקשות להפעיל מבצעים בנקודות מכירה בודדות כפי שהן עושות ברשתות שיווק גדולות, כי אין להן יכולת לנהל את כל נקודות השיווק בשטח. הטכנולוגיה משמשת מותגים להוספת ברקוד לחשבונית, שסריקתו בסמארטפון של הצרכן מאפשרת למותג להפקיד כסף חזרה בחשבון הבנק של הצרכן בגובה ההנחה, שרוצים להעניק לו.
 
Xenia היא פלטפורמה לתכנון אדריכלי במודל SaaS, שמייצרת באופן אוטומטי תכניות רצפה לחללים מסחריים, כדי שעיצוב החלל ישפיע באופן ישיר על היקף המכירות. המערכת מקבלת נתונים טכניים ומידע על העדפותיו של המתכנן ומציעה מספר אפשרויות תכנון.
 
דב ירקוני, (בתמונה משמאל), מנכ"ל נילסן אינובייט: "אנו מבצעים את השקעת ההון במיזמים בשלביהם התחלתיים, כדי לאפשר ליזמיםדב ירקוני להפוך רעיון מוצלח לחברה היוצאת לשוק ומשרתת לקוחות ראשוניים. בנוסף נילסן העולמית, שמתמחה בתחומי המדיה והקמעונאות, מעניקה ליזמים הדרכה אישית בפיתוח המוצר, ופורסת בפניהם את הרשת העסקית הבינלאומית שלה בחיבור ללקוחות ושותפים עסקיים".
 
החממה הטכנולוגית וקרן ההשקעות נילסן אינובייט פועלת משנת 2013 מפארק התעשייה בקיסריה ותמכה עד היום ב-22 מיזמים. החממה מנהלת 35 מיליון דולרים בנוסף לקרן השקעות המשך במיזמים, כאשר 80% מהחברות בהן השקיעה גייסו גם גיוסי המשך.
 
מתחילת פעילותה רשמה החממה 2 אקזיטים, שנמכרו בסכום כולל של יותר מפי 6.5 מסך ההשקעה בהם. הסטארטאפ הישראלי vBrand, שמנתח פרסום בשידורי ספורט, החל את דרכו בחממת נילסן עם השקעה של 2.2 מיליון דולרים ונרכש ע"י נילסן. בנוסף, הסטארטאפ  קרוסנס, שפיתח טכנולוגיה למדידת פעילות דיגיטלית של צרכנים, נרכש ע"י ענקית הסקרים טולונה ומרבית הסכום הופנה למייסדים.
 
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share