Telecom News - מוצר הבינה העסקית של סייסנס הוטמע בהצלחה במעל ל-700 סטארטאפים

מוצר הבינה העסקית של סייסנס הוטמע בהצלחה במעל ל-700 סטארטאפים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מוצר הבינה העסקית של סייסנס הוטמע בהצלחה במעל ל-700 סטארטאפים
חשיפה: במקביל לפעילותה העסקית עם חברות גלובליות, סייסנס (Sisense), שמפתחת ומוכרת תוכנת בינה עסקית (Business Intelligence), יזמה פעילות פרו בונו (חינמית) לטובת סטארטאפים טכנולוגיים. מלבד הערך הגדול בשימוש במערכת של סייסנס (בחינם), היזמים גם נהנים מהאקוסיסטם של החברה, שכולל שירותי ענן והדרכות בנושאים עסקיים.
מאת: אבי וייס, 4.3.18, 08:00
TLV-GENERATOR

חברת סייסנס (Sisense), נותנת החסות של מיזם TLV-Generator תכנית ההאצה ליזמים המהירה בעולם, חושפת לראשונה את ההצלחה שלה בתחום השת"פ עם יזמים, סטארטאפים ומפתחים, שעושים שימוש בכלי BI - לצורך פיתוח ויישום הרעיון שלהם.

סייסנס, שפועלת במודל OEM, שמשלב פתרון אנליטי המוטמע במוצרים אחרים, במקביל לפעילותה העסקית עם חברות גלובליות, יזמה "פעילות פרו בונו" (כתרומה לקהילת ההייטק) לטובת סטארטאפים טכנולוגיים.

סער ביטנר, מנכ"ל סייסנס ישראל: "אחת היוזמות, שפותחו בסייסנס, היא תכנית השותפים שלנו, שנבנתה בעיקר לשוק הסטארטאפים. לפני כשנה התחלנו בפעילות של בניית תכנית לסטארטאפים בתחילת דרכם, משלב ה-Seed עד שלב A.

כיום, התכנית שלנו מאפשרת ליזמים לעבוד על המוצר המלא שלנו מתוך הנחת יסוד, שהיזמים יוכלו לבנות ולפתח טכנולוגיות חדשות ושירותים חדשים על בסיס היכולות שלנו, שאנו מעמידים לטובת היזמים הללו. כדי שיזם יוכל ליהנות ולהפיק תועלת מהמערכת, שאנו מעמידים לרשותו למשך שנה ללא עלות.

אנו מסייעים ליזם במהלך השנה הזו עם ליווי המותאם לסוג הפיתוח, שהוא מפתח ביוזמה שלו. למעשה, מדובר במענק, ששווה הרבה מאוד לכל יזם. מאז שיצאנו לדרך, השמועה עברה מפה לאוזן ועד היום הצטרפו אלינו כבר יותר מ-700 סטארטאפים מכל רחבי העולם, שנהנים מרישיון שימוש במערכת ללא כל עלות – לשנה שלמה.

לטובת מינוף התכנית הזו ולטובת ייזום תכניות נוספות, גייסנו מנהל חדשנות, שהתפקיד שלו כולל פיתוח פרויקטים חדשים בסייסנס, ע"י עבודה עם המחלקות הפנימיות שלנו. הוא עוזר להן לייצר ניסויים ולהיכנס לתחומים לא מוכרים תוך כדי למידה מתמדת. העיקר הוא עיסוק בתהליכים טכנולוגיים המעודדים צמיחה שלנו, בשוק אותו אנו מובילים בעולם. לפני כשנה סייסנס הוגדרה בחברת גרטנר כחברה החדשנית ביותר בעולם ה-BI, והיא זוכה לפרסים רבים בכל רחבי העולם.

סייסנס ביסודה היא חברת BI, שמציעה ללקוחותיה מערכת מתקדמת ביותר, שיודעת להתחבר למקורות מידע מכל סוג ובכל סדר גודל. הפתרון הזה מתאים לכל שוק ולכל צורך. המערכת יודעת לקבל מידע ויודעת לסדר אותו, לקטלג אותו, לנתח אותו והעיקר: להציג אותו ב- Dashboard, כך, שכל אחד יכול להבין את התוצאות של הניתוחים של המידע.

מה שבעבר היה לוקח שבועות וחודשים למומחי BI, לוקח היום כמה דקות של קליקים של עכבר. מהרגע, שנוצר Dashboard עבור המידע, ניתן לשאול שאילתות מכל סוג על המידע ולקבל תוצאות ויזואליות מאירות עיניים. לסייסנס יש לא מעט שותפים לתכנית, כולל אקסלרטורים ומשקיעים מהגדולים העולם. זו גם הסיבה, שצורפה TLV-Generator לרשימת השותפים. 

היכולת המרכזית של סייסנס היא כזו, שהכול מתבצע מבלי שהלקוח ירכוש שרת או יתקין חומרה אצלו. היכולת לנתח במהירות נובעת מהיכולת של סייסנס להשתמש בצ'יפים ובחומרה של המערכות, שהחברה עובדת עימן בענן - הרבה יותר מהר מכל מה שהשוק הכיר קודם. בזכות הטכנולוגיה הזו, החברה גייסה עד כה כ-100 מיליון דולרים ומעסיקה כ-400 עובדים ב-5 משרדים בעולם (ישראל, ניו יורק אריזונה, קייב וטוקיו). "כל הזמן אנו מגייסים עוד עובדים לצוותים שלנו, בגלל הגידול המהיר בכמות הלקוחות והשימושים של המערכת שלנו. 
 
יותר מכך, מלבד הערך הגדול מהשימוש במערכת של סייסנס, היזמים גם נהנים מאקוסיסטם של החברה, שכולל שירותי ענן והדרכות בנושאים עסקיים".

בתמונה: צוות סיסנס. קרדיט צילום: שיר ניומן.צוות סיסנס



 
 
Bookmark and Share