Telecom News - נפתחת ההרשמה ליזמים מעל גיל 45 לתכנית ההאצה Merage Future 45

נפתחת ההרשמה ליזמים מעל גיל 45 לתכנית ההאצה Merage Future 45

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> נפתחת ההרשמה ליזמים מעל גיל 45 לתכנית ההאצה Merage Future 45
נפתחת ההרשמה למיזמים של יזמים ומפתחים מעל גיל 45 לתכנית ההאצה Merage Future 45
מאת: מערכת Telecom New, 30.1.18, 13:33רוני פיבלוביץ
 
תכנית ההאצה השיווקית לסטארטאפים, שהוקמו ע"י יזמים ויזמיות בגילאי 45+, היא פרי יוזמה של Future, פייסבוק ישראל וקרן מיראז'. בסיום התכנית תתקיים תחרות והזוכה יקבל מענק בסך 100,000 דולרים לפיתוח המיזם. הרישום מ-1.2.18.
 
ב-1.2.18 תיפתח ההרשמה לתכנית Merage Future 45, תכנית האצה שיווקית לסטארטאפים, שהוקמו ע"י יזמים בגילאי 45+, שמבססים את הרעיון שלהם על שנות ניסיון מקצועי קודם. התוכנית היא חלק מהפעילות של קרן מיראז' לקידום יזמות בגילאי 45+ והיא פרי שיתוף פעולה עם Future, גוף המקדם יזמות עתירת ניסיון. התוכנית, שפותחה בשיתוף עם פייסבוק ישראל, תיפתח באפריל 2018 ותימשך 4 חודשים.
 
מטרת התוכנית היא לסייע ליזמים בגילאי 45+, שפיתחו עסק או מוצר חדשני, להתמודד בהצלחה עם האתגרים הכרוכים בהפיכת הרעיון למציאות עסקית. התכנית מעניקה ליזמים מערך תמיכה וליווי בבניית החברה הלכה למעשה. בסיום התוכנית תתקיים תחרות בין המיזמים והמנצח יזכה במענק בסך 100,000 דולרים לפיתוח המיזם. את המענק יעניק לזוכה איש העסקים פול מיראז', מייסד הקרן.
 
אודות התכנית
תוכנית Merage Future 45, שפותחה בשיתוף פייסבוק ישראל, פירמת עורכי הדין יגאל ארנון, גו פייננס וקרן פראט, תכלול תהליך ליווי במסגרתו יינתנו ליזמים כלים יישומיים למימוש הפוטנציאל העסקי שלהם. התמיכה והליווי יינתנו ע"י אנשי שיווק, מוצר ופרסום מחברות טכנולוגיה כגון Playbuzz, Culu, Monday, שתחשופנה את היזמים לשיטות, למתודולוגיות ולאסטרטגיות הטובות ביותר שבהן הם יכולים להשתמש כדי להביא את המוצר שלהם לחשיפה והצלחה בשווקים הרלבנטיים. בנוסף, במחזור הקרוב ייקחו חלק בתוכנית גם אנשי הון סיכון צעירים, שיסיעו ליזמים לבנות נכון את היסודות הפיננסיים של המיזם ולהכין את עצמם להשקעה.פול מיראז'
 
פול מיראז', (בתמונה משמאל): "זו השנה החמישית בה אנו מקיימים את תחרות היזמות לגילאי 45+ מתוך כוונה להעלות את המודעות לפוטנציאל הקיים ביזמים עתירי ניסיון מקצועי. השנה, לאור ההצלחה, אנו שמחים להגדיל את היקף הפעילות שלנו ולהשיק תוכנית חממה, שתסייע ליזמים למצות את הפוטנציאל העסקי שלהם ולבנות את יסודות החברה שלהם לטווח ארוך".
 
רוני פיבלוביץ, (בתמונה למעלה), מייסדת FUTURE: "בשנים האחרונות אנו פוגשים יזמים ויזמיות בעלי ניסיון רב בעסקים ובחברות הייטק, שבוחרים לצאת ולהתמודד עם אתגרים חדשים בעלי פוטנציאל גדול בדרך עצמאית. תוכנית החממה תאיץ ותרחיב את מעגל היזמים עתירי הניסיון ותעניק להם את כל הכלים לפרוץ גבולות ולהצליח. העתיד בהחלט יכול להתחיל בגיל 45+".  
 
הרישום ייפתח ב-1.2.18 וניתן להגיש מועמדות עד ל-28.2.18 דרך האתר – כאן.  
 
מפגש ההיכרות עם התכנית יתקיים ב-5.2.2018. פרטים - כאן
 
מפגש הפתיחה הרשמי של התוכנית יתקיים ב-15.4.2018 במשרדי חברת פייסבוק בתל אביב.

קרדיט צילום תמונה עליונה: אורלי וסרמן.
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share