Telecom News - סטארטאפ הסייבר Protego זכה בגמר התחרות בכנס הסייברטק ינואר 2018

סטארטאפ הסייבר Protego זכה בגמר התחרות בכנס הסייברטק ינואר 2018

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ הסייבר Protego זכה בגמר התחרות בכנס הסייברטק ינואר 2018
סטארטאפ הסייבר Protego זכה בגמר התחרות בכנס הסייברטק ינואר 2018
מאת: מערכת Telecom News, 31.1.18, 18:43PROTEGO
 
הסטארטאפ נבחר כחדשני ביותר בתחום ה-Cyber Security בתחרות Cybertech Startup Competition powered by YL Ventures. פורסמה רשימת הסטארטאפים הנוספים מתחום הסייבר, שעלו לגמר, ופיתוחיהם.
 
הסטארטאפ Protego הוכרז כחדשני ביותר בתחום ה-Cyber Security בתחרות Cybertech Startup Competition שנערכה בכנס סייברטק (נערך ב-29-31.1.18)  בחסות YL Ventures, קרן הון סיכון ישראלית -אמריקאית, שהפרס הוענק מטעמה.

מבין עשרות המועמדים, שהגישו מועמדות לתחרות, זכה Protego, שמספק הגנה על אפליקציות serverless, מרגע העלאתן לענן ודרך כל חיי האפליקציה:
 
מזעור חשיפת אפליקציית ה-serverless לתקיפות:
מערכת הסריקה של הסטארטאפ מזהה ומתקנת חולשות באפליקציה ומוודאת, שהיא פועלת במינימום הרשאות.

זיהוי ונטרול התקפות באופן דינמי:
ע"י קורלציה של נתונים מסביבת הריצה של האפליקציה עם נתוני התנהגות הנמדדים מתוך הפונקציות עצמן, המערכת מזהה פעולה עוינת ופועלת למניע בעזרת אוסף דימני של מערכות הגנה המותאמות למצב הרגעי.

Protego זכה ב-2 כרטיסי כניסה לכנס ה-RSA, כנס הסייבר הגדול בעולם, שיתקיים באפריל 2018 בסן פרנסיסקו, כולל הוצאות. מדובר בהזדמנות מדהימה עבור סטארטאפ ישראל להגיע לכנס הגדול והמרכזי ביותר בעולם בתחום אבטחת המידע.

הסטארטאפים הנוספים, שעלו לשלב הגמר והתחרו עם Protego על הפרס:

empow - מפתח טכנולוגיית הגנה על ארגונים העל אינטגרציה על כל כלי הגנה הקיימים שלהם ומהווה את הדור הבא של מוצרי ה-SIEM (Security Information Event Management).

D-ID - פיתח פתרון פורץ דרך המייצר תמונות מוגנות, שאינן ניתנות לזיהוי ע"י אלגוריתמים של זיהוי הפנים, בעוד שעין אנושית אינה מבחינה בהבדל.

Perimeter 81 - פיתח מערכת חדשנית לגישה מאובטחת מרחוק המבוססת על עקרונות ה-Software Defined Perimeter.
ועדת השיפוט, שבחרה את הזוכה בתחרות, הורכבה מגורמים בכירים בתעשיית הסייבר סקיוריטי העולמית וכן משותפים בקרנות הון סיכון אמריקאיות.  

PROTEGO


 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share