Telecom News - ניר מקובר מונה למוביל מרכז המצוינות בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל

ניר מקובר מונה למוביל מרכז המצוינות בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל

דף הבית >> מינויים >> ניר מקובר מונה למוביל מרכז המצוינות בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל
ניר מקובר מונה למוביל מרכז המצוינות BI, Big Data & Analytics בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל
מאת: מערכת  ,Telecom News6.2.18, 17:40ניר מקובר

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הכריזה לפני מספר שבועות על הקמתו של מרכז מצוינות בתחום ה-  .BI, Big Data & Analytics וניר מקובר מונה לעמוד בראשו.

מטרת המרכז להעשיר, להעצים ולטפח מומחי ידע בתכנון, ביישום ובשימוש אפקטיבי של פתרונות חדשניים המייצרים תובנות וערך עסקי משמעותי. זאת לצד קידום המקצוענות בתחום, למשל, דרך הסמכות מקצועיות.

מרכז המצוינות יפעל למען חשיפה והיכרות אישית עם ובין החברים בקהילת מומחי ה-BI בארץ וישמש כמוקד ייעוץ והכוונה בכלל ההתמחויות בתחום.

מקובר הוא מומחה לחדשנות ולמימוש אסטרטגיית מידע, בעל ניסיון של 20 שנה בהקמה ובניהול של יחידות BI & Analytics  ומתמחה בניהול וביישום פרויקטיי מידע מורכבים.

מקובר: "יש לי פריבילגיה מיוחדת לעסוק במה שאני הכי אוהב ומרכז המצוינות זה עוד דרך להרחיב אופקים. ההזדמנות הזאת, להביא מהידע שלי ובאותה נשימה גם להכיר אנשים נוספים וללמוד מניסיונם, היא הזדמנות נדירה לטעמי וצורך הקיים אצל אנשים רבים בתחום. אין סיבה, שאנשים לא ילמדו אחד מהשני תחת קורת גג אובייקטיבית ומקצועית. מי שייהנה מהפירות של מרכז המצוינות הם החברים שישתתפו והארגונים המעסיקים אותם והמצפים מהם לתוצאות".


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share