Telecom News - Europe Days Conference 2018 יחבר מיזמים לשוקי גרמניה/שוויץ/אוסטריה

Europe Days Conference 2018 יחבר מיזמים לשוקי גרמניה/שוויץ/אוסטריה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> Europe Days Conference 2018 יחבר מיזמים לשוקי גרמניה/שוויץ/אוסטריה
Europe Days Conference 2018 יחבר סטארטאפים לשוקי גרמניה, שוויץ ואוסטריה
מאת: מערכת Telecom News, 14.2.18, 10:59גילי צגלה

בכנס יקבלו יזמים וסטארטאפים גישה למשקיעים פוטנציאליים, חשיפה להזדמנויות עסקיות עם חברות גרמניות, שוויצריות ואוסטריות והזדמנות לפגישות עם בכירים מסצנת ההייטק האירופאית, עם אפשרויות מימון של 300 מיליון אירו. עדכון בתחתית הכתבה.
 
כנס  Europe Days 2018 ייערך ב-20.3.18 בגלריה דובנוב, מרכז מאירהוף בת"א ומיועד לחבר בין יזמים/יות וסטארטאפים ישראלים עם חברות ומשקיעים אירופאים, כדי למנף את הפוטנציאל העסקי העצום שבין ישראל לגרמניה, שוויץ ואוסטריה.

עפ"י הערכת מייסד הכנס, גילי צגלה, (בתמונה), מנכ״לNovawind , יזם ומשקיע המתמחה בשווקים האירופאים, האורחים מחו״ל, שיגיעו מחברות דוגמת Metro, hub:raum מקבוצת דויטשה טלקום, Conrad ו-Next47 מקבוצת סימנס, ייצגו השנה אפשרויות מימון לסטארטאפים בהיקפים של למעלה כ-300 מיליון אירו.
 
בנוסף לחשיפה למשקיעים הפוטנציאליים, יוצגו למשתתפי/ות הכנס מגוון הזדמנויות עסקיות עם שותפים אסטרטגים אפשריים ומגוון של תכניות סיוע חינמיות לפעילותם העתידית באירופה. למשקיעים ולחברות האירופאיות יספק הכנס הזדמנויות השקעה ומגוון רחב של מוצרים/שירותים חדשנים מישראל, שיכולים לסייע להן בפיתוח החדשנות של אותן חברות אירופאיות.
 
למשתתפים יינתן גם מידע מעשי כיצד לחדור לשווקים הגרמנים, השוויצרים והאוסטרים, שמונים 92 מיליון משתמשים. דגש מיוחד יושם על נגישות לחברות אירופיות בגודל בינוני, עם מחזורים של כ-50 מיליון יורו בשנה ושל כמה מאות עד אלפי עובדים, שמחפשים חדשנות חוץ ארגונית כמנוע צמיחה, משהו שהסטארטאפים הישראלים יכולים לספק. הענפים המרכזיים, שיידונו בכנס הםFinTech , IoT, מובייל, מדיה, קמעונאות, סייבר, Web ו-Industry 4.0, Blockchain.
 
הכנס יספק גם הזדמנות למפגשי אחד על אחד עם אנשי מפתח משווקי ההייטק באירופה, שיגיעו במיוחד לכנס, ביניהם, סילביה דודק, מנהלת תכניות האקסלרטורים הגרמנים של Metro, הקמעונאית הגדולה באירופה והשלישית בגודלה בעולם, אקסל מנקינג, מנהל קרן hub:raum, זרוע ההשקעות בסטארטאפים צעירים של דויטשה טלקום, טים קרנר, מנהל הפיתוח העסקי של חברת 1&1 - ספקית האינטרנט הגדולה בגרמניה ושוויצריה, פסקל דאם, מנהל תחום הדיגיטל של פורטל Sport1, וורנר קונרד, נשיא Conrad Electric מהקמעונאים הגדולים באירופה בתחום האלקטרוניקה, ונציגים נוספים מחברות גרמניות מובילות כגון Bosch ו-Next47 של סימנס. בנוסף, ישתתפו בכנס גופים אירופאים ממשלתיים כגון GTAI ונציגי ערים גרמניות, שיציעו מגוון תוכניות סיוע ליזמים ישראלים ברחבי גרמניה ובערים ברלין, המבורג קלן ועוד.
 
צגלה: "האירוע נולד כחלק מצורך הולך וגובר של יזמים ישראלים במידע, כלים וקשרים לקראת הצעדים הראשונים לפעילותם באירופה. הכנס הוא חלק מפלטפורמת 'Europe Days שמיועדת לחבר בין יזמים ישראלים לבין 'סצנת הטכנולוגיה' במדינות האירופאיות השונות כדי למנף את הפוטנציאל העסקי האדיר בשיתוף הפעולה. הסטארטאפים, שיגיעו לאירוע, ייהנו מתובנות וטיפים לכניסה נכונה לשוק הגרמני, הזדמנויות עסקיות, הזדמנויות מימון, גישה לאקסלרטורים ותוכניות תמיכה חינמיות של ערים גרמניות מובילות. חלקו השני של הכנס יוקדש לשולחנות עגולים על בירה, שבמהלכו יוכלו היזמים/יות לשבת עם מומחים להעמקה בתחומי העניין שלהם כגון FinTech IoT, Retail, Media, Web  ו-Industry 4.0״.
 
פרטים והרשמה – כאן.
לסטארטאפים ויזמים/ות מוצע מחיר של 99 ש"ח עד 6.3.18 במקום 399 ש״ח (לפני מע״מ).
 
קרדיט צילום: טל דואק

עדכון 12.3.18, 15:20נטלי סונה, נציגת leAD - פלטפורמה יזמית למימון וסיוע לסטארטאפים בתחומי הטכנולוגיות הספורט, שהקימו בברלין נכדיו של עדי דסלר, מייסד אימפריית אדידס, תשתתף בכנס. ביחד עמה יגיעו גם פסקאל דאם מ-Sport1, ערוץ הספורט המוביל בגרמניה וכן ראלף באומן מ-UEFA, שמפעילה את ליגת האלופות האירופאית בכדורגל. המשימה: לאתר את הדבר הבא בתחומי הספורט-טק.
 
אקסלרטור הספורט של leAD, שהוקם ב-2017, שם לו למטרה לאתר חברות בשלבי הסיד, עם מוצרים חדשניים, שירותים ומודלים עסקיים, שניתן ליישם בעולם הספורט, לטפח אותם ולחבר אותם למשקיעים הנכונים. זרוע נוספת של leAD היא קרן Advantage, שמשקיעה בשלבים מוקדמים (A) בחברות טכנולוגיה העוסקות בחוויית הצריכה של ספורט לסוגיו. המדובר בסטארטאפים הפעילים בתחומי המחשוב הלביש, AR/VR, IoT, new media, תזונה ובריאות דיגיטלית ועוד.
 
לתוכנית האקסלרטור של 2017 הגיעו 480 בקשות של סטארטאפים. 15 התקבלו, מתוכם 2 סטארטאפים מישראל: Fitto,  סטארטאפ בתחום ה-,IoT שפיתח טכנולוגיה של ״בקבוק חכם״, שמאפשר לספורטאים לקבל במדויק תוספי מזון המותאמים לצרכיהם ו-ForwardGame, משחק כושר בזמן אמת למובייל.
 
הסטארטאפים, שייבחרו למחזור הבא של התוכנית, יוכלו ליהנות ממימון ראשוני של 25 אלף אירו וחיבור ישיר למערך מנטורים, קשרים וחברות עימם נמצאת אדידס בקשרי מסחר. ההרשמה - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share