Telecom News - מינויים באינטל: אורי פרנק, אבנר גורן, שי רובין, דוד לוי, עדי יועז ועופרי וקסלר

מינויים באינטל: אורי פרנק, אבנר גורן, שי רובין, דוד לוי, עדי יועז ועופרי וקסלר

דף הבית >> מינויים >> מינויים באינטל: אורי פרנק, אבנר גורן, שי רובין, דוד לוי, עדי יועז ועופרי וקסלר
מינויים בכירים באינטל של אורי פרנק, אבנר גורן, שי רובין, דוד לוי, עדי יועז ועופרי וקסלר
מאת: מערכת Telecom News, 14.2.18, 20:25שי רובין
 
אינטל הכריזה על מינויים של בעלי תפקידים בכירים: 3 סגני נשיא חדשים ו-3 בכירים טכנולוגיים מישראל.
 
אינטל העולמית הודיעה על מינויים של אורי פרנק, אבנר גורן ושי רובין לסגני נשיא באינטל ישראל. בנוסף, היא הכריזה, שדוד לוי, עדי יועז ועופרי וקסלר יקבלו מעמד של Fellow, הדרגה הבכירה ביותר של מהנדסים ואנשי פיתוח בחברה, דרגה המקבילה לסגני נשיא.


שי רובין, (בתמונה משמאל למעלה), הוא סגן נשיא ומנהל אתר הייצור באריזונה. הוא הצטרף לאינטל לפני 21 שנה, מילא תפקידי ניהול במפעלים בישראל, באריזונה ובניו-מקסיקו. הוא בעל תואר ד"ר לכימיה מהאוניברסיטה העברית ופוסט דוקטורט מהמעבדות הלאומיות בלוס אלמוס בניו-מקסיקו.

אורי פרנק, (בתמונה משמאל), הואורי פרנקא סגן נשיא ומנהל בקבוצת תכנון ופיתוח של שבבי העתיד של אינטל. הוא מנהל כיום את משפחת מעבדי הדור הבא של אינטל למחשבים אישיים ולפתרונות בינה מלאכותית.

הוא הצטרף לאינטל לפני 20 שנה, מילא תפקידי ניהול בכירים בארץ ובחו"ל ובעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון.
 

אבנר גורן, (בתמונה משמאל), מונה לסגן נשיא ומנהל קבוצת הארכיטקטורות למעבדי ה-PC ומעבדי ה-IoT באינטל העולמית. קבוצתאבנר גורן הארכיטקטורות, שהוא מוביל, מגדירה שבבים לתחום המחשוב השולחני, למחשבים ניידים ונישאים, לשוק הרכב, לשוק התעשייתי ולשוק האינטרנט של הדברים. בעברו הוא ביצע תפקידים בכירים בחברת טקסס אינסטרומנטס והיה אחראי על פיתוח מעבדי הסלולר של החברה.



 
העמיתים הטכניים החדשים מצטרפים לקבוצה ייחודית, שמונה כמה עשרות בודדות של עובדים באינטל העולמית, ומהווה את חוד החנית הטכנולוגי למגוון הטכנולוגיות של אינטל ועוזרים לחברה לעצב את העתיד התחומי מחשוב, בינה מלאכותית, תקשורת ועוד.דוד לוי
 
דוד לוי, (בתמונה משמאל), הוא מנהל קבוצת הטכנולוגיה בארגון הפיתוח של המחשבים האישיים. הוא אחראי על התיאום בין הגדרת יעדי המוצר, מאפייני תהליך היצור, ויכולות התכנון.



עדי יועז, (בתמונה משמאל), הוא הארכיטקט הראשי של ליבת העיבוד המרכזית של אינטל, ה-CPU Core. הוא מוביל את ההגדרה של עדי יועזליבות מעבדי העתיד המשמשים בקשת רחבה של מוצרים.







עופרי וקסלר, (בתמונה משמאל), הא המוביל הישראלי של ארכיטקטורת החומרה של אינטל בנושא בינה מלאכותית. בשנה שעברה הקימהעופרי וקסלר אינטל בישראל מרכז פעילות בנושא בינה מלאכותית במסגרתה פועלות קבוצות חומרה ותוכנה להקים קו מוצרים חדש ויעודי בנושא.
 





פרחים וברכות



 
 
Bookmark and Share