Telecom News - החל רישום לאקסלרטור פרנקפורט לסטארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר

החל רישום לאקסלרטור פרנקפורט לסטארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> החל רישום לאקסלרטור פרנקפורט לסטארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר
החל רישום לתוכנית אקסלרטור פרנקפורט לסטארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר
מאת: מערכת Telecom News, 15.2.18, 20:26רם ומריה
 
עד היום קרוב למחצית מהסטארטאפים בתוכניות אקסלרטור פרנקפורט היו מישראל. רובם ביססו לאחר מכן פעילות שיווק ומכירות בגרמניה. המיקוד הוא בתחומי B2B בעולמות ה-FinTech, InsureTech, בלוקצ'יין, סייבר.
 
Accelerator Frankfurt, אקוסיסטם לקידום סטארטאפים בשוק הגרמני, הכריז על פתיחת ההרשמה למחזור נוסף של תוכנית ה-go-to-market המעניקה ליזמים מכל העולם חשיפה ונטוורקינג לגופים פיננסים ותאגידים בגרמניה.
 
למרות שמו, Accelerator Frankfurt לא משמש כאקסלרטור במובן המוכר אלא מעניק לסטארטאפים בשלבים מתקדמים (לאחר שלב ה-Seed ולקראת סבב גיוס ראשון ומעלה) את התנאים המתאימים כדי להגיע למקבלי ההחלטות ובכירים בתאגידים וארגונים בגרמניה בתחומי הפיננסיים והתעשייה. כל זאת, תוך ליווי והכנה מתאימים מצד צוות מומחים ומנטורים בעלי ניסיון בתחומי שיווק, מכירות, משפט, רגולציה ומיסוי.
 
מתחם המשרדים של Accelerator Frankfurt נמצא בלב האזור הפיננסי של פרנקפורט, שנחשבת לבירה הפיננסית של אירופה. עד היום קרוב למחצית מכלל הסטארטאפים, שלקחו חלק בתוכנית, היו ישראלים לצד סטארטאפים ממדינות דוגמת ארה"ב, דרום קוריאה, הולנד, פינלנד ואיטליה.
 
תוכנית ה- Go-to-Market תיפתח ב-12.3.18 ותתמקד בהאצת הפעילות העסקית של ח הסטארטאפים ויצירת פלטפורמה עבורם לכניסה לשוק הגרמני והאירופי. התוכנית נמשכת 4 חודשים ויש התחייבות לשהות לפחות אחת בחודש בפרנקפורט.
 
במהלך התוכנית, היזמים זוכים לחשיפה מול תאגידים וגופים פיננסיים גדולים בפרנקפורט ולליווי מנטורים ונטוורקינג מצד יזמים בעלי ניסיון, קואצ'ינג והכל במתחם האקסלרטור. מיקוד החברות הוא בתחומי B2B בעולמות ה-FinTech, InsureTech, בלוקצ'יין, סייבר, RegTech, PropTech ועוד.  
 
טופס ההרשמה לתוכנית - כאן
 
מריה פנאנן, (בתמונה למעלה), מייסדת משותפת של Accelerator Frankfurt: "המוניטין של Accelerator Frankfurt כאקוסיסטם בינלאומי, תוסס, בעל מגוון רב-תרבותי מעורר התעניינות בקרב בכירים בגופים גדולים בגרמניה להגיע אלינו ולהיפגש עם יזמים בעלי פוטנציאל חדשני. כך נוצר כאן מצב של win-win המייצר הזדמנות ליזמים המעוניינים להיכנס לשוק הגרמני. העובדה, שאנו גוף פרטי ואם הסטארטאפ לא מצליח למכור אז אנו לא מקבלים תשלום, מחייבת אותנו לבחור בזכוכית מגדלת את הסטארטאפים, שאנו יכולים להעריך, שיש להם פתרון, שמעניק מענה לצורך אמיתי לתאגידים וחברות SME בשוק הגרמני".
 
רם שהם, (בתמונה למעלה), מייסד שותף של  Accelerator Frankfurt: "פרנקפורט נחשבת כיום כליבה הפיננסית והעסקית של גרמניה ושל אירופה, וודאי לאחר הבקרזיט. אם יזם רוצה למכור לתאגידים אלה, הוא או היא צריכים להיות במקום בו נמצאים מקבלי ההחלטות. ב-2 המחזורים האחרונים, קרוב למחצית מהסטארטאפים היו ישראליים, שרובם ביססו לאחר מכן פעילות שיווק וממכירות בגרמניה, ואנו שמחים על העניין הגדל והולך מצד יזמים מישראל להגיע אלינו לתוכנית".
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share