Telecom News - כנס TLV Generator על מקורות מימון למיזמים חדשים כולל השקעות המונים

כנס TLV Generator על מקורות מימון למיזמים חדשים כולל השקעות המונים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> כנס TLV Generator על מקורות מימון למיזמים חדשים כולל השקעות המונים
כנס TLV Generator בנושא מקורות מימון למיזמים בתחילת הדרך כולל השקעות המונים
מאת: מערכת Telecom News, 22.2.18, 12:50TLV-GENERAOR
 
הגנרטור יכול להביא מיזמים משלב הרעיון לסטארטאפ ממומן, עם קבוצת עוקבים נלהבת ומחויבת, בתוך 6 חודשים בלבד. אירוע ראשוני מסוגו בעולם היזמות ו"מימון המונים". 
 
כנס TLV Generator לתחום "מימון המונים" ייתקיים (ללא עלות) במשרדי הגנרטור במתחם אורבן פלייס במגדל שלום מאיר בת"א, ביום שלישי, 27.2.18, ב-18:00.
 
בין הדוברים:
עו״ד אורן שרון ממשרד ש. פרידמן - מנותני החסות של תוכנית הגנרטור. אורן מומחה בתחום של מימון לסטארטאפים. הוא ידבר על אפשרויות מימון מיזמים בתחילת הדרך.
 
הגר טלמור מחברת פיפלביז, פלטפורמת מימון ההמונים המבוססת ביותר בישראל, והראשונה לקבל את אישורה של רשות ניירות הערך כרכזת הצעות להשקעות המונים תמורת מניות, תספר על נושא השקעות המונים ואיך זה עובד. 
 
עוד ישאו דברים חברי צוות הגנרטור, שיספרו על שיתוף הפעולה עם חברת פיפלביז, במסגרתו תוכלנה חברות הפורטפוליו של הגנרטור לבחון את התאמת המיזם שלהן לקמפיין השקעות ההמונים אפילו בטרם יש בידיהן מוצר, לחסוך חודשים רבים של מאמץ ועי"כ להמנע מעלויות משמעותיות.
 
תוכנית הגנרטור היא הראשונה לכלול, לצד הכשרה ומנטורינג, רשת שותפים מן השורה הראשונה וחלל משרדי, גם פיתוח מוצר ברמת פרודקשן. היות שהתוכנית משולמת ממקורותיהם של היזמים עצמם, חשוב מאוד להציג בפני חברות הפורטפוליו של הגנרטור נתיבים להשקעה חיצונית.
 
החוק החדש, שמאפשר לסטארטאפים להציע מניות לקבוצה גדולה של משקיעים קטנים, ללא הגבלה על מספרם וללא צורך ב״משקיע מאושר״, עונה על צורך זה בשלמות.
 
המשתתפים, שבד"כ משקיעים מאות או אלפי ש"ח בודדים עבור מניות, קלים בהרבה לגיוס, מקרנות סיד קונבנציונליות או אנג׳לים. חברים ומשפחה יכולים לקחת גם הם חלק, בעוד הרשתות החברתיות משמשות כקרקע אידאלית לקמפיין הגיוס. והכי טוב: קבוצת המשקיעים הקטנים תהיה קהל המשתמשים הראשוני האידאלי, שיקדם את המוצר בכל דרך. אחרי הכל, הם השותפים!
 
עד עתה, מוצר ומשתמשים היו תנאי יסוד לקמפיין השקעות המונים. TLV Generator משנה זאת: במסגרת השת״פ עם פיפלביז ניתן יהיה לבדוק את התאמת הסטארטאפ לקמפיין בתום החודש הראשון של תוכנית הגנרטור. המיון יבוסס על קבלה לתוכנית הגנרטור, ועל האבטיפוס הפונקציונלי שיפותח על הגנרטור בחודש הראשון. לאחר אישור פיפלביז, יפותח עבור היזם המוצר המלא, לקראת קמפיין השקעות ההמונים שיערך עם השקתו.
 
התהליך הוא חסכוני. לא צריך לסכן סכום נוסף מעבר לעלות תוכנית האבטיפוס לפני שבטוחים, שקמפיין השקעות המונים, שצפוי לגייס פי כמה מעלות התוכנית המלאה, אכן יתקיים. באשר לזמן, שחשוב אפילו יותר לסטארטאפים צעירים, הגנרטור יכול להביא אותם משלב הרעיון לסטארטאפ ממומן, עם קבוצת עוקבים נלהבת ומחויבת, בתוך 6 חודשים בלבד. שום דבר בשוק לא משתווה לזה. הגנרטור אינו לוקח מניות. אין צורך בשותף טכנולוגי.

הרשמה לאירוע הייחודי והראשוני בשוק היזמות העולמי - כאן

יזמים (וכל מי שעוסק בתחום הזה) יוכלו לפגוש את האנשים "פנים אל פנים" במהלך האירוע, לשאול אותם שאלות ישירות וללמוד מכלי ראשון על ההתפתחות החדשה הזו בשוק היזמות. 
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share