Telecom News - גד אלקין מונה לסגן נשיא למכירות שותפים באזור EMEA ב-F5

גד אלקין מונה לסגן נשיא למכירות שותפים באזור EMEA ב-F5

דף הבית >> מינויים >> גד אלקין מונה לסגן נשיא למכירות שותפים באזור EMEA ב-F5
גד אלקין מונה לסגן נשיא למכירות שותפים באזור EMEA ב-F5
מאת: מערכת Telecom News, 5.3.18, 13:46גד אלקין

F5 Networks מינתה את גד אלקין לסגן נשיא החדש שלה למכירות שותפים באזור EMEA.

אלקין הקים את הפעילות העסקית של F5 בישראל ב-2005 ובהמשך ניהל פעילות זאת יחד עם הפעילות העסקית בטורקיה ויוון. לאחר מכן התקדם למנהל תחום אבטחת המידע של החברה באזור EMEA. המינוי החדש מיועד כדי להרחיב את ההיקף, הטווח וההשפעה של רשת השותפים של F5 באזור.

דיויד הלפר, סגן נשיא עולמי למכירות שותפים וענן ב F5 Networks: "כחלק מהשאיפות של F5 בתחום ה-multi cloud, גד יהיה משמעותי לבניית נוכחותה של F5 עם סוגי השותפים ובפלטפורמות ענן ציבוריות גדולות. עם הניסיון הטכני והתפעולי שלו, אנו בטוחים, ש-F5 תמשיך להתאים את עצמה לנוף השותפים המתפתח תמידית".

אלקין: "אני שמח להוביל את אסטרטגית השותפים של F5 באזור EMEA. יש פוטנציאל אדיר להתרחב ולחזק את האסטרטגיה שלנו תוך עבודה עם בסיס השותפים הקיים שלנו, וכמו גם עם שותפים בתחום המיגרציה והמעבר לענן, כדי לספק פתרונות מערכות מידע טובים בתחומם ללקוחות. נוף האיומים המתפתח דורש גישה רבת היבטים כדי לאבטח את המסע לעולם ה-multi cloud או ה-multi premise בהצלחה. F5 בנתה רשת שותפים כדי לסייע ללקוחות לפתור את הבעיות המורכבות ביותר ולהבטיח, שהיישומים שלהם יפעלו מהר יותר, חכם יותר ובטוח יותר". 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share