Telecom News - שרונה מזליאן לוי דוברת רשות ניירות ערך פרשה ומונתה לדוברת בנק הפועלים

שרונה מזליאן לוי דוברת רשות ניירות ערך פרשה ומונתה לדוברת בנק הפועלים

דף הבית >> מינויים >> שרונה מזליאן לוי דוברת רשות ניירות ערך פרשה ומונתה לדוברת בנק הפועלים
שרונה מזליאן לוי דוברת רשות ניירות ערך פרשה ומונתה לדוברת בנק הפועלים
מאת: מערכת Telecom News, 5.3.18, 19:02שרונה מזליאן לוי
 
שרונה מזליאן לוי, דוברת רשות ניירות ערך והממונה על החינוך הפיננסי, הודיעה היום על פרישתה, לאחר כ-6.5 שנים בתפקיד זה. היא תשמש כדוברת בנק הפועלים.

במסגרת תפקידה כממונה על החינוך הפיננסי, היא הובילה את צירוף רשות ניירות ערך לוועדת החינוך הפיננסי למשקיעים בארגון רשויות ניירות ערך הבינ"ל IOSCO והייתה שותפה בצוות ההיגוי של שבוע החינוך הפיננסי למשקיעים הבינ"ל הראשון בו לקחו חלק למעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם. 

ענת גואטה, יו"ר הרשות: "בשם הרשות, אני מודה לשרונה על שנים נפלאות ומאתגרות. היא עשתה לרשות ולשוק ההון בישראל שירות ענק. בחוכמה, יצירתיות, אנושיות וכישרון רב היא ניהלה את מערך הדוברות של הרשות ופיתחה את תחום החינוך הפיננסי בישראל. אין ספק, שהיא תחסר לנו, ואני מאחלת לה הצלחה בדרכה החדשה והמאתגרת".

שרונה מזליאן לוי: "אני מודה על הזכות, שניתנה לי, לכהן בתפקיד זה בשנים מאתגרות ומרתקות כל כך בשוק ההון הישראלי, לצד האנשים האיכותיים והמבריקים ביותר בשירות הציבורי, שחקני נשמה הפועלים מתוך תחושת שליחות עמוקה בהגנה על ציבור המשקיעים בישראל". 

קודם לתפקיד זה היא כיהנה כיועצת התקשורת של שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, ובעבר שרתה כקצינת דוברות בחטיבת דובר צה"ל.
מזליאן לוי היא בעלת תואר ראשון במדע המדינה ומזרח תיכון ותואר שני בלימודי מזרח תיכון מאוניברסיטת תל אביב. כיום היא דוקטורנטית ללימודי איראן המהפכנית.

בנוסף, מזליאן לוי היא מרצה מן החוץ בבית הספר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה ובתוכנית לשיווק פוליטי במרכז הבינתחומי הרצליה, בתחום הדוברות והתקשורת הפוליטית, הכלכלית והדיפלומטית.
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share