Telecom News - האם הדפדפן שלכם בטוח? בדקו בקלות ובמהירות אם הוא צריך עדכון אבטחה

האם הדפדפן שלכם בטוח? בדקו בקלות ובמהירות אם הוא צריך עדכון אבטחה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> האם הדפדפן שלכם בטוח? בדקו בקלות ובמהירות אם הוא צריך עדכון אבטחה
האם הדפדפן שלכם בטוח? בדקו בקלות ובמהירות אם הוא צריך עדכון אבטחה
מאת: מערכת Telecom News, 6.3.18, 00:45ESET

איך תוכלו לדעת באיזה דפדפן אתם משתמשים? איך יודעים אם אכן זו הגרסה העדכנית ביותר? אל דאגה -  יש אתר, שעושה לכם את העבודה.

 Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari ו.Opera-מה משותף לכל אלה? כולם דפדפני אינטרנט, וכולם צריכים להיות מעודכנים כדי שתישארו בטוחים באינטרנט.

חברת אבטחת המידע ESET מסבירה, שלכל דפדפן יש מגוון גרסאות בכל זמן נתון. למה? כי כאשר עדכונים משוחררים, יש כאלה הבוחרים לא להתקין אותם. זה לא רעיון טוב.

גרסאות מיושנות של דפדפנים יכולות להשאיר אתכם ואת המידע האישי שלכם פתוח לפריצות. הסיבה לכך היא, שרוב עדכוני הדפדפן מכילים תיקוני אבטחה קריטיים המונעים מהאקרים לנצל נקודות תורפה ידועות. אז מאוד חשוב, שתמיד תהיה לכם את הגרסה המאובטחת ביותר ומעודכנת של הדפדפן שלכם.

אתם שואלים, איך תוכלו לדעת באיזה דפדפן אתם משתמשים? איך בכלל יודעים אם אכן זו הגרסה העדכנית ביותר? אז אל תדאגו. יש אתר, שעושה לכם את העבודה.

כל מה שאתם צריכים זה להיכנס לאתר. אתם לא צריכים להזין כל מידע, מספרים סידוריים או מפרטים טכניים אחרים.

ברגע שמגיעים לאתרבאיזה דפדפן אני משתמש?  האתר מדווח לכם מיידית באיזה דפדפן אתם גולשים ואם אכן מותקנת אצלכם הגרסה העדכנית ביותר. בנוסף, ישנם קישורים לדפדפנים אחרים אם תרצו לתת להם צ'אנס. האתר גם יסביר מהו הדפדפן ומה הוא מאפשר לכם, אם אתם עדיין לא יודעים.

אז למה אתם מחכים? עדכנתם כבר את הדפדפן שלכם?
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share