Telecom News - חצי מיליון ₪ יושקעו במיזם שיזכה בתחרות הסטארטאפים SilicoNegevBGU

חצי מיליון ₪ יושקעו במיזם שיזכה בתחרות הסטארטאפים SilicoNegevBGU

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חצי מיליון ₪ יושקעו במיזם שיזכה בתחרות הסטארטאפים SilicoNegevBGU
חצי מיליון ₪ יושקעו במיזם שיזכה בתחרות הסטארטאפים SilicoNegevBGU
מאת: מערכת Telecom News, 13.3.18, 23:15תחרות סטארטאפים
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב עם קהילת היזמות Tech 7 ועמותת מט"ע השיקו אירוע יזמות גדול בדרום, שבמרכזו תחרות המיועדת לסטארטאפים טכנולוגיים מכל הארץ הפועלים למען הנגב. הרישום בעיצומו. עדכונים בתחתית הכתבה.
 
תחרות הסטארטאפים SilicoNegevBGU יוצאת לדרך בזירת ההתרחשות הדרומית הצומחת של תעשיית החדשנות בישראל. התחרות הדרומית תהיה פתוחה לסטארטאפים טכנולוגיים מכל הארץ, שלהם זיקה לנגב ופועלים לחיזוקו ברמה הארצית והבינלאומית.
 
מבין הנרשמים לתחרות יבחרו 20 סטארטאפים, שיציגו את מיזמיהם בפני המשקיעים. מתוכם יעלו לשלב הגמר 5 סטארטאפים, שהזוכה מביניהם יזכה בהשקעה של עד 500,000 ₪, שתינתן מטעם עמותת מט"ע לפיתוח וצמיחה.
 
ההרשמה עד 28.3.18 לתחרות הסטארטאפים SilicoNegev -  כאן.
 
אירוע הגמר של תחרות SilicoNegevBGU יתקיים ב-23.5.18 בקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון בנגב במהלך יום הפנינג יזמות ומימון לחברות צעירות.
 
בתחרות אשתקד, זכה הסטארטאפ "קונסיס מדיקל" המפתח מכשיר קולונוסקופ חד-פעמי חדשני המשמש לסקירת המעי הגס ושצפוי להוזיל משמעותית את עלויות טיפולי הגסטרו. הסטארטאפ, שהוקם ב-2016 ע"י אולג פופוב ורפאל מויסא, שניהם מייסדים ומנכ"לים משותפים בחברת ההנדסה "אייבקס טכנולוגיות" הבאר-שבעית, זכה בהשקעה של חצי מיליון ₪ מטעם עמותת מט"ע.   
 
פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב: "האוניברסיטה היא הלב הפועם של האקוסיסטם הצומח בנגב, ולכן הצטרפותנו לאירוע ה-SilicoNegevBGU, שכולל את תחרות הסטארטאפים המשמעותית ביותר באזור, היא צעד מתבקש. האוניברסיטה מקדמת יזמות בדרום, בין היתר, באמצעות פארק ההייטק שלה המושך אליו חברות בינלאומיות, שמגדילות את היצע המשרות האיכותיות באזור".
 
גדעון שביט, עמותת מט"ע: "השותפות בין מט"ע לארגון Tech7 ב-SilicoNegevBGU מקדמת את החדשנות ומיזמי ההייטק בנגב. השנה חברנו עם אוניברסיטת בן-גוריון בארגון פסטיבל היזמות כדי להעצים את האקוסיסטם הדרומי. פסטיבל היזמות מהווה הזדמנות עבורנו להמשיך ולתמוך ביזמות וחדשנות ולהגדיל את החשיפה הארצית למתרחש בין חולות המדבר".
 
יותם צוקר, מוביל קהילת Tech7: "בשנים האחרונות סצנת ההייטק הדרומית מתפתחת בצורה דרמטית. חברות הייטק בינלאומיות פותחות פעילות בבאר שבע, אוניברסיטת בן-גוריון ומכללת סמי שמעון מרחיבות את הפעילות ובנוסף לכל אלה גם מתפתחת סצנת סטרטאפים. במסגרת השינויים המשמעותיים האלה Tech7 פועלת למצב את האזור כולו כמטרופולין טכנולוגי ברמה הלאומית והבינלאומית. זאת השנה השנייה שאנו פועלים בשת"פ עם עמותת מטע במסגרת תחרות הסטרטאפים הייחודית SilicoNegevBGU, שפתוחה לסטארטאפים עם זיקה לנגב ומציעה להם השקעה של עד 500,000 ש"ח".

לתחרות נרשמו 70 סטארטאפים טכנולוגיים מכל הארץ, שהם זיקה לנגב ופועלים לחיזוקו ברמה הארצית והבינלאומית.
 
עדכון 7.5.18, 18:15: במסגרת אירוע Pitch-Night, שנערך במתחם WeWork בבאר שבע, הציגו 15 נציגי הסטארטאפים, שעלו לשלב חצי הגמר, את מיזמיהם בפני משקיעים. מתוכם יעלו לשלב הגמר' שייערך ב-23.5.18, חמישה סטארטאפים, שהזוכה מביניהם יזכה, כאמור, בהשקעה של עד 500,000 ש"ח מטעם עמותת מט"ע לפיתוח וצמיחה.

הסטארטאפים, שהציגו במסגרת אירוע ה-Pitch Night:
 
Agro-Shelef - מפתח חומרי הדברה שמופקים משמנים צמחיים, יעילים כמו כימיקלים ובטוחים כמו חלב פרה.
 
Green eye technology - משתמש בלמידת מכונה ובינה מלאכותית כדי לייצר מהפכה בדרך, שבה אנו מדבירים כיום מזיקים בחקלאות ומספק פתרון מדויק לשימוש בקוטלי עשבים. התוצאה היא הפחתת השימוש בחומרי הדברה והגדלת היבול.
 
Photonicsys - מתמחה בפיתוח של מכשיר פוטוני קנייני המבוסס על תהודה פלסמון משטחית (SPR) לאיתור מהיר של מולקולות קטנות (מולקולות, וירוסים) וגופים גדולים (חיידקים, תאים, חלבונים) בפתרונות ובצורות יבשות.
 
Navin - אפליקציית ניווט מדלת לדלת, שתאפשר ניווט בתוך כל מתחם סגור בעולם בדיוק כפי שאנו מנווטים כיום ברחוב.
 
Stress Factor - מודד את הנזק המצטבר החבוי במערכת החיסון, שהוא המקור הפתולוגי של לחץ כרוני. לבדיקה זו יש כבר מספר יישומים קליניים מבטיחים. טכנולוגיית בדיקת הדם החדשנית נתגלתה באונ' בן גוריון, במטרה לכמת ולהעריך את רמות הלחץ הכרוניות של החולים. המיזם שואף להגדיר מחדש ולתקן מתח כרוני, שמאפשר לכמת את חשיפת הלחץ ואת השפעתו על הבריאות, כמו גם לספק את האמצעים למלחמה במחלות הנובעות מלחץ.
 
Soptions Ltd (SITE123) - לוקח את עולם בניית האתרים צעד קדימה. המיזם עומד מאחורי הרעיון הבסיסי, שצוות המומחים של החברה יודע מה מתאים ונכון עבור כל בעל עסק.
 
Robotican Ltd - מפתח מערכות חדשניות של כלי טיס בלתי מאוישים המספקות פתרונות ביטחון והגנה אווירית עבור מגוון משימות בסביבות ותנאים משתנים. מערכת אוטונומית לחלוטין - מזיהוי ליירוט, בעלת טווח ארוך המסוגלת להגן על מטרות נעות (כגון כלי רכב ושיירות).
 
HC Vision - טכנולוגיה ייחודית המשפרת את מערכות המצלמה הקיימות עם ביצועי תאורה נמוכים באופן משמעותי. מבוססת על הגדלת חיישני המצלמה הקיימים עם שיפור משמעותי בביצועים באור נמוך.
 
Vicarius - פלטפורמה, שנקראת Topia, מאפשרת לחברות לחזות, לקבוע עדיפות ולהגן מפני נקודות תורפה בתוכנה לפני שהאקרים יוכלו לנצלן.
 
BestBrain Ltd - פציינטים משתמשים בטיפול הביו-פידבק, שמציע, BestBrain כדי לטפל בעצמם בביתם ביעילות גבוהה. המיזם מצוי כעת בשלב ניסויים קליניים בקרב חולי אלצהיימר מוקדם. המערכת מבוססת על שיטת הטיפול Neurofeedback, שנמצאה יעילה לטיפול באלצהיימר בשלב המוקדם.
 
BoneSci. Bio Ltd - מפתח את "פפטוס" -  תכשיר ביוטכנולוגי חדשני לעידוד צמיחת עצם ולשחרור מבוקר של אנטיביוטיקה על פני שבועות. פפטוס מהווה פתרון ראשון ופורץ דרך לטיפול במצבי פרי-אימפלנטיטיס ובכיסים דנטליים חשודים בזיהום חיידקי. המוצר מבוסס על פפטיד סינטטי מקורי בשילוב מינרל קלציום פוספט. הטכנולוגיה אומתה בניסויים פרה-קליניים והיא מוגנת במספר פטנטים.
 
NewRocket - עוסק בפיתוח של טכנולוגיית הנעה ירוקה מתקדמת של רקטות לשווקי החלל והטיסה. הפתרונות של החברה נועדו לשמש כתחליף נקי למערכות הנעה מזהמות מאוד - צורך מרכזי בתעשייה המודעת לסביבה.
 
Sindesy - הופך מערכות חימום מים סטנדרטיות למחוברות לרשת ולנשלטות, תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית באמצעות טכנולוגיה המבוססת על פריסת חיישנים, בשילוב עם ניתוח ביג דאטה בזמן אמת. הטכנולוגיה מאפשרת ללקוחות לשלוט מרחוק על מחמם המים שלהם, להיות מחוברים כל הזמן ומטופלים באופן מיידי.
 
AntisepTech - מפתח כלים דיגיטליים של מציאות מדומה ובינה מלאכותית המיועדים לצוות רפואי ולחולים, כדי להפחית את הזיהום הנובע משהייה בבית החולים ולשפר את איכות הטיפול.
 
SeeVoov - מפתח מתכנן טיולים חברתי, אינטראקטיבי ומבוסס וידאו. מדובר בקונספט חדש בתחום הטיולים והנסיעות המבוסס על סרטונים של מטיילים והמלצותיהם, שמסייע למטיילים אחרים לתכנן את טיולם.

עדכון 21.5.18, 23:55: לשלב הגמר שייערך ב-23.5.18 עלו 3 סטארטאפים, שהזוכה מביניהם יזכה, כאמור, בהשקעה של עד 500,000 ₪, שתינתן מטעם עמותת מט"ע לפיתוח וצמיחה.
 
הסטארטאפים, שעלו לשלב הגמר:
 
Green eye technology 
 
Stress Factor 
 
Sindesy 

עדכון 23.5.18, 22:10Green eye technology זכה בתחרות הסטארטאפים של SilicoNegevBGU
הסטארטאפ זכה בהשקעה של חצי מיליון ₪ מטעם עמותת מט"ע.

צילום תמונה: דני מכליס

SILICONEGEVBGU

 
 


 

 

 


 
הגנרטור



 
 
Bookmark and Share