Telecom News - סקר: בישראל רק 10% מהארגונים נחשבים חדשניים

סקר: בישראל רק 10% מהארגונים נחשבים חדשניים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Israel ICT >> סקר: בישראל רק 10% מהארגונים נחשבים חדשניים
סקר: בישראל רק 10% מהארגונים נחשבים חדשניים
מאת: מערכת Telecom News, 21.3.18, 15:30חדשנות
 
ארגונים חדשניים, שנשענים על נתונים, הם בעלי סיכוי של פי 3 להשגת לקוחות חדשים, שיפור פריון העובדים והעלאת הרווחים לעומת ארגונים מסורתיים.
 
נטאפ, שעוסקת בנושא הענן ההיברידי, חשפה ממצאים של מחקר גלובלי, שנעשה בשיתוף עם חברת המחקר IDC. ממצאי המחקר מצביעים על צעדים, שכל ארגון יכול לאמץ במסגרת השינוי הדיגיטלי.

המחקר העולמי התבסס על 800 מנהלים בכירים בארגונים בעלי גודל בינוני וגדול (מעל 500 עובדים לארגון). המגיבים לסקר הגיעו מ-7 מדינות (קנדה, סין, צרפת, גרמניה, יפן, בריטניה וארה"ב). גם בישראל נערך סקר דומה כדי לבסס את תוצאות המחקר בשוק המקומי.
 
המחקר העולמי מראה, שארגונים המתבססים על נתונים - ארגונים חדשניים, משתמשים בטכנולוגיות דיגיטליות כדי להשפיע על שווקים חדשים.

ארגונים מסורתיים מאבדים הזדמנויות רווח, לא מצליחים לעמוד בדרישות הלקוחות שלהם ולהתמודד עם כמויות המידע. הם משתמשים בכלים לא אחידים לניהול המידע בפורמטים שונים ובמיקומים שונים ובכך מוסיפים מורכבות לניהול האבטחה, הסיכון, הפרטיות והציות לרגולציה. על פי המחקר, רק 11% מהחברות עונות על ההגדרה של חדשניים ומובילי נתונים.

בסקר דומה, שערכה נטאפ בישראל, נראו תוצאות דומות. הסקר נערך בקרב 20 מנהלים טכנולוגיים, מתוכם רק 10% מהחברות עונות על ההגדרה של ארגונים חדשניים ומובילי נתונים.

דוגמא לכך ניתן לראות במצלמות האבטחה המותקנות ברב החנויות. מסתבר, שבאמצעותן ניתן להפיק מידע רחב יותר על הרגלי הקניות של לקוחות, מידע אליו בעלי החנויות משוועים בזמן, שכיום נעשה בהם שימוש בעיקר כשרוצים לאתר אירועי אבטחה שקרו בעבר...
מניתוח הצילומים במצלמות האבטחה, שמותקנות ממילא בחנות, ניתן לקבל תמונה מלאה על הרגלי הקניות של הלקוחות. בענן הציבורי ניתן לערוך אנליטיקות שונות. למשל, ניתן לדעת מהו חתך הגילאים הנכנס לחנות ובהתאם לפלח את המסרים השיווקיים.

גיא רחמים, CTO, נטאפ ישראל: כפי שניתן לראות מתוצאות הסקר, רוב הארגונים לא מבינים, שהנתונים זה הנכס הכי חשוב שלהם. רק מעטים עושים שימוש אופטימלי בנתונים, בזמן שאפשר ורצוי לעשות הרבה יותר. על עסקים וארגוניים לנצל את המידע שלהם ולהפיק ממנו יותר. ארגונים ועסקים, ששואפים להפוך לחדשניים ומובילי נתונים חייבים לשנות תהליכים וטכנולוגיות וליצור שינוי משמעותי, שיכלול: יצירת תפקידים חדשים, קביעת מודלים חדשים, מיסוד תהליכים חדשים, השקעות חדשות וניצול שירותי מידע בענן ההיברידי".

הסקר העולמי - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share