Telecom News - הושק דור חדש של מנהל הסיסמאות עם גרסה חינמית

הושק דור חדש של מנהל הסיסמאות עם גרסה חינמית

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> הושק דור חדש של מנהל הסיסמאות עם גרסה חינמית

הושק דור חדש של מנהל הסיסמאות עם גרסה חינמית

מאת: מערכת Telecom News, 25.3.18, 15:34קספרסקי

פתרון ה-freemium החדש מאחסן לא רק סיסמאות ושמות משתמש אלא גם פרטים של אמצעי תשלום, שנהנים מהגנה מוגברת. הפתרון גם יודע לזהות סריקות ותמונות של מסמכים ולאחסן אותם באופן מאובטח.

מעבדת קספרסקי השיקה את הדור החדש של Kaspersky Password Manager. פתרון ה-freemium החדש מאחסן לא רק סיסמאות ושמות משתמש אלא גם פרטים של אמצעי תשלום, שנהנים מהגנה מוגברת מאחר שהם מוזנים ישירות לאתר. הפתרון גם יודע לזהות סריקות ותמונות של מסמכים ולאחסן אותם באופן מאובטח.

על פי סקר עדכני בהשתתפות 14,552 משיבים ב-30 מדינות ברחבי העולם, משתמש האינטרנט הבוגר הממוצע מחזיק כ-14 חשבונות מקוונים, שירותים ואפליקציות, שמוגנים בסיסמא. בעידן של עומס מידע, Kaspersky Password Manager מאפשר לאנשים לזכור רק סיסמת מאסטר אחת כדי לגשת לכספת מאובטחת המכילה את כל הרשאות הכניסה, אנשי הקשר, פרטי כרטיס האשראי ונתונים נוספים של המשתמש.

כל הנתונים מאוחסנים באופן מוצפן ומוזנים ישירות לטפסים באתרים השונים. הכספת גם מסונכרנת לרוחב המחשבים והמכשירים הניידים של המשתמש, וכן למול הגרסה המקוונת של הפתרון הנמצאת תחת חשבון My Kaspersky. לאף אחד מלבד המשתמש אין גישה לנתונים. זו הסיבה, שחשוב שלא לשכוח את סיסמת המאסטר - בלעדיה, אחזור של נתונים, אפילו דרך התמיכה הטכנית של החברה, הוא בלתי אפשרי.

הגרסה החדשה של הפתרון מגיעה כעת עם האפשרות לאחסן ולהזין בטפסים, באופן אוטומטי, את כתובת המשתמש ואת פרטי התשלום שלו. כדי לספק אבטחה נוספת למידע יקר ערך זה, וכדי למנוע אפשרות לגניבה, המוצר משדר את המידע הזה רק לאחר שאומתה האמינות של האתר בו מתבצע התשלום.

Kaspersky Password Manager החדש יכול גם לסרוק את המחשב אחר תמונות ומסמכים, כגון צילומי דרכון או סריקות של חוזים פיננסיים, שמשתמשים רבים שומרים במחשביהם. הודות לטכנולוגיה המבוססת על לימוד מכונה ואלגוריתמים שונים, המוצר קובע האם תמונה מסוימת היא של מסמך והוא שואל את המשתמש האם לשמור אותה באופן מאובטח בתוך התוכנה ולמחוק את העותק שאינו מוצפן.

הטכנולוגיה אינה שולחת את התמונה לעיבוד בשרתי החברה. זיהוי הטקסט, באמצעות ניתוח תבניות מסוימות של קווים, מתבצע באופן מקומי על מכשיר המשתמש. הפתרון סורק את המכשיר אחר תמונות עם טקסט רק אם המשתמש הפעיל את התהליך בהגדרות המוצר. במכשירים ניידים אפשר לצלם מסמכים ישירות מהאפליקציה - הם יוצפנו מידית ולא יישארו על המכשיר ללא הגנה.

הגרסה החינמית של Kaspersky Password Manager  כוללת 15 יחידות אחסון, שיכולות לשמור סיסמא ושם משתמש, כתובת, מספר כרטיס אשראי, תמונה או מסמך אחר. בגרסה בתשלום, מספר היחידות אינו מוגבל.

בנוסף לכל המאפיינים החדשים, גרסה זו של Kaspersky Password Manager מכילה גם תמיכה במערכות ההפעלה האחרונות של חלונות, מק, אנדרואיד ו-iOS, ובדפדפים ייעודיים כגון ספארי וכרום. בנוסף FaceID יכול לשמש כעת במקום סיסמת המאסטר במכשירי iPhoneX, בעוד TouchID יכול לפעול במכשירי אנדרואיד.
 
דמיטרי אלשין, סגן נשיא שיווק מוצר, מעבדת קספרסקי: "Kaspersky Password Manager בצורתו הנוכחית הפך לאחסון מאובטח ומאוחד עבור כל הנתונים היקרים ביותר של המשתמש, אליהם הוא יכול לגשת מכל מכשיר בכל זמן. עם זאת, זה הרבה יותר מעוד אחסון. הפתרון גם חוסך לבעליו זמן ומאמצים באמצעות מילוי אוטומטי של טפסים, מתן טיפים לבניית סיסמאות חזקות, בדיקת האבטחה של אתרים ואיתור מידע חסוי המאוחסן במסמכים בלתי מוגנים. המשמעות היא, שאנו לא מסייעים להגן על החיים הדיגיטליים של המשתמש, אלא גם מקלים עליהם".

מידע נוסף על הפתרון והורדת הגרסה החינמית - כאן.
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share