Telecom News - הסטארטאפ Tailor Brands לשירותי מיתוג אוטומטיים השלים גיוס של 15.5 M $

הסטארטאפ Tailor Brands לשירותי מיתוג אוטומטיים השלים גיוס של 15.5 M $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Tailor Brands לשירותי מיתוג אוטומטיים השלים גיוס של 15.5 M $
הסטארטאפ Tailor Brands לשירותי מיתוג אוטומטיים השלים גיוס של 15.5 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 8.5.18, 16:34טיילור ברנדס
 
הסטארטאפ מטלטל את המודל הקיים של עולם הפרסום ופיתח בינה מלאכותית המספקת שירותי מיתוג אוטומטיים ובניית קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות עד כה ל-5 מיליון עסקים קטנים ובינוניים, שאינם יכולים להרשות לעצמם לממן משרד פרסום, ומהווה עבורם תחליף למשרדי פרסום.
 
הסטארטאפ טיילור ברנדס (Tailor Brands) הישראלי, שנוסדה ב-2014 ע"י יהלי סער מנכ"ל החברה, נדב שץ סמנכ"ל הטכנולוגיות, ותום להט סמנכ"ל המוצר, ולמשרדיו בתל אביב וניו יורק, הודיע על השלמת סבב גיוס שלישי (Series B) בהשקעה של 15.5 מיליון דולרים. הגיוס הובל ע"י קרן Growth של פיטנגו וקרן Armat הבריטית. סך כל ההשקעות בסטארטאפ עד כה עומד על 20.6 מיליון דולרים, שכולל השקעות קודמת של קרן Disruptive Technologies  L.P של טל בר-נוח, וקרן Mangrove Capital Partners.
 
טיילור ברנדס הוא הראשון בעולם המספק שירותי מיתוג אוטומטי ומשרת 5 מיליון משתמשים. הסטארטאפ משתמש בטכנולוגיות בינה מלאכותית המבצעת עיצוב לוגו, בניית קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ומזהה טרנדים חדשים בתחום המיתוג. משימות, שהיו תלויות ביצירתיות האנושית ולכן גם היו שמורות לבני אדם.
 
יהלי סער: "ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה. המון עסקים קטנים ברחבי העולם צריכים שירותי עיצוב איכותיים ואינם יכולים להרשות לעצמם לממן משרד פרסום. אנו הופכים את העיצוב לבר השגה מבחינת מהירות ייצור התוכן תוך דקות ובעלות מתחילה בדולרים בודדים".
 
אהרון מנקובסקי, שותף מנהל בקרן פיטנגו: ״עסקים קטנים הם מנוע צמיחה חשוב בכלכלה העולמית. בעידן הדיגיטלי מיתוג של עסקים הוא קריטי, בפרט של עסקים קטנים ובינוניים. אנו שמחים לשתף פעולה עם טיילור ברנדס, שמובילה היום את השוק בתחום של שירותי מיתוג אוטומטיים".
 
אדוראד אולמו, מקבוצת :Armat "שוק העסקים הקטנים גדל בקצב מהיר ולכן גם גובר הצורך המהותי בשירותי מיתוג. פוטנציאל הגדילה הוא עצום ואנו גאים להיות שותפים של חברה ההופכת במהירות למובילת שוק".
 
טל בר-נוח, שותף ב- Disruptive Technologies L.P: "טיילור ברנדס מטלטל את המודל הקיים של עולם הפרסום ע"י אוטומציה של התהליך המיתוג, זה מה שגרם לנו להיות מעורבים בחברה עוד מהשלב הראשון. אנו מאמינים, שכמות הלקוחות המשמעותית, שהחברה משכה עד כה, והלקוחות הנוספים, שיגיעו בעקבות הרחבת פעילותה, מציבים את טיילור ברנדס בדרך להיות תקן הזהב של התחום הזה".״
 
רועי סהר, שותף ב- Mangrove Capital Partners: "העז לחלום - זה המוטו של Mangrove וטיילור ברנדס מוכיח עד כמה תעוזה היא דבר חשוב. מתן שירתי מיתוג לעסקים וארגונים במודל של מנוי מתחדש, הוא חלום פרוע, שלפני כן לא היה קיים בשוק. כיום, לאחר שלחברה יש כבר 5 מיליון משתמשים, אפשר להגיד, שהחלום הפך למציאות״.

בתמונה מימין לשמאל: נדב שץ, יהלי סער, תום להט.
 
 



 
 
Bookmark and Share