Telecom News - פורסמו 3 הצוותים הזוכים בהאקתון הלייטנינג של שגרירות הביטקוין מאי 2018

פורסמו 3 הצוותים הזוכים בהאקתון הלייטנינג של שגרירות הביטקוין מאי 2018

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> פורסמו 3 הצוותים הזוכים בהאקתון הלייטנינג של שגרירות הביטקוין מאי 2018
פורסמו 3 הצוותים הזוכים ופיתוחיהם בהאקתון הלייטנינג של שגרירות הביטקוין מאי 2018
מאת: מערכת Telecom News, 13.5.18, 18:07צוות השופטים
 
20 קבוצות התחרו ב-31 שעות של פיתוח קוד, בהן פיתחו סדרה של אפליקציות העושות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מטבעות דיגיטליים כיום, לייטנינג ואיתריום.
 
כ-100 משתתפים ב 20 קבוצות התחרו ב-31 שעות של פיתוח קוד, בהן פיתחו סדרה של אפליקציות העושות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מטבעות דיגיטליים כיום, לייטנינג ואיתריום.
 
במקום הראשון זכה צוות BrainSeed בראשותו של אלון גול, שפיתח אפליקציה היוצרת סוג חדש של BrainWallet, כתובת ארנק, שקל לזכור ולשחזר אותה, אך קשה לפצח אותה. הצוות זכה בפרס כספי של ביטקוין אחד, שעומד כיום על כ-32 אלף ₪, כאשר סך כל הפרסים בהאקתון עמד על 2 ביטקוין.
 
אלון גול ואורי נוימן מצוות Brainseed: "הרעיון הוא להחזיק את הביטקוין שלך במקום הכי מאובטח שקיים, במוח, בזיכרון של כל אחד. כיום חייבים להחזיק את המפתח הקרטוגרפי של הביטקוין באופן פיזי במקום שמור או  עם ארנקי חומרה. באמצעות המתודה, שהתחלנו לפתח, יהיה אפשר לזכור את המפתח הקריפטוגרפי בקלות. כדי שהרעיון יהפוך ישים היינו צריכים להיעזר בקריפטוגרף ואנתרופולוג. אנו מקווים, שאנשים בקהילת הביטקוין העולמית יחוו דעה וישפרו את הרעיון כדי שבאמת ייווצר תקן, שיאפשר את היכולת להחזיק את המטבעות רק בזיכרון".

בתמונה משמאל הצוות הזוכה (צילום גלעד אילוז): אורי נוימן, מתן שפירא, אלון גול, תומר וייס.הצוות הזוכה
 
למקום השני הגיע צוות KaPow של בוריס דינקביץ', שחבריו יצרו תוסף לדפדפן כרום, שיאפשר תשלום באמצעות לייטנינג, מה שיכול לאפשר תשלום על צריכת כתבות, וידאו ועוד.
 
למקום השלישי הגיעה קבוצת Lightning Dragons בראשות אלון אלימליח, שפיתחה משחק פוקר מבוזר, כאשר הייחוד בו הוא, שההימור והתשלום מתבצע דרך ערוץ לייטנינג ייעודי. תומר וייס, ממארגני ההאקתון, הסביר את הייחוד של הפרויקט: "זה פוקר מבוזר- התשלומים מתבצעים באמצעות ביטקוין וההימור ננעל בתוך ערוץ תשלום. אבל יש כאן יישום, שחיכינו לו, וכאן החשיבות - היופי כאן הוא חיבור של ממשק משתמש עם יכולת של יישום תשלומים באמצעות לייטנינג, מה שיאפשר לנו להמשיך ולבנות הרבה מאוד אפליקציות כאלו המהוות את העתיד של התחום".
 
פרויקטים נוספים, שהשתתפו בהאקתון, היו חוזים חכמים לשיתוף מדיה ללמידת שפות, מערכת לדירוג חברתי, מוזיקת הביטקוין - אפליקציה לסוניפיקציה (ייצוג באמצעות גלי קול) של הפעילות ברשת והשכרת חנייה באמצעות לייטנינג.
 
מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין: "באירוע של השנה אפשר להרגיש את העניין, ההכרה והלגיטימציה ההולכים וגוברים סביב תחום המטבעות הקריפטוגרפים. כמות המשתתפים והאנשים, שהגיעו כדי לשמוע ולקבל השראה מהרעיונות, הייתה חסרת תקדים. אלו היו 31 שעות, שהוקדשו אך ורק לחשיבה, יצירתיות וחדשנות, דברים שאולי הולכים לאיבוד בשגרה היומיומית גם בתחום חדשני כמו שלנו.
 
זו גם הייתה הזדמנות מצוינת להעניק את הבמה למתכנתים, מפתחים ועוד אנשים המחוברים לתחום, להפגין האת ידע והיכולות שלהם מול בכירי התחום בארץ. אני מאד מקווה, שהרעיונות, שנוצרו ביממה הזו,יצמיחו עסקים וחברות חדשות, שימשיכו להפרות ולפתח את התחום בישראל".
 
עופר רותם, משקיע אנג'ל בתחום הקריפטו, אחד משופטי ההאקתון: "האירוע השנה משך הרבה מתכנתים ומפתחים מוכשרים, שהגיעו לכאן מעולמות אחרים. לדעתי, זו אחת מהמטרות החשובות שלנו בתור קהילה, להנגיש את תחום הקריפטו ליותר ויותר אנשים היכולים לתרום להתפתחות שלו.
 
היו כאן צוותים רציניים, שהשקיעו והצליחו לעמוד במשימה לפתח רעיונות עם פוטנציאל להצלחה גם בעולם האמתי, אבל מבחינתי, אם נצליח להשאיר אותם אתנו, הצלחנו במשימה שלנו".
 
יובל רואש, מנכ"ל Bits of gold ומשופטי ההאקתון: "ההאקתון של השנה היה מוצלח במיוחד. הצוותים והרעיונות היו ברמה בינלאומית גבוהה. אחת המטרות שלנו היא הנגשת הטכנולוגיה המורכבת הזו לקהל הרחב ושמחתי לראות כל כך הרבה צוותים, שהשתתפו במשימה הזו, שאת חלקם נשמח לצרף לשורותינו. כל הכבוד לאנשי השגרירות, שהוכיחו שוב את הרצון הטהור שלהם לקדם את התעשייה בישראל ולמצב אותנו כמעצמת קריפטו עולמית".
 
את ההאקתון ארגנו אנשי שגרירות הביטקוין בהם תומר וייס, שרה ויסנר, רועי לבב וליאור זיסמן בשיתוף איגוד הביטקוין הישראלי.
 
בהאקתון שפטו מני רוזנפלד, עופר רותם, נדב איבגי, מבכירי מתכנתי הביטקוין בעולם ומייסד Bitrated, יובל רואש, אודי ורטהיימר מפתח ביטקוין בעל שם עולמי ולאוניד בדר, סמנכ"ל Orbs. עוד היו מעורבות באירוע 2 מחברות הביטקוין מהמובילות בעולם, Blockstream ו-Consenys, שהשתתפו במימונו ושלחו נציגים לתחרות.

בתמונה למעלה מימין לשמאל (צילום יוני פסי): שרה ויסנר, אודי ורטהיימר, מני רוזנפלד, עופר רותם, נדב איבגי.
בתמונה למטה (
צילום גלעד אילוז): קן טימסיט, מני רוזנפלד, אודי ורטהיימר, שרה ויסנר, נדב איבגי, יובל רואש, עופר רותם, לאוניד בדר.
צוות השופטים



 
 
Bookmark and Share