Telecom News - קהילת הסטארטאפים במודיעין ממשיכה לצמוח כולל אקזיט ראשון

קהילת הסטארטאפים במודיעין ממשיכה לצמוח כולל אקזיט ראשון

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קהילת הסטארטאפים במודיעין ממשיכה לצמוח כולל אקזיט ראשון
קהילת הסטארטאפים במודיעין ממשיכה לצמוח כולל אקזיט ראשון
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.18, 09:00MTECH

במפגש של MTECH - קהילת היזמות של העיר מודיעין, מכבים - רעות ולראשונה לאחר האקזיט, עלתה לבמה חברת BriefCam, שתמשיך את פעילות מרכז הפיתוח בעיר וגם הסטארטאפ CrediFi.

MTech היא קהילת יזמות וסטארטאפים, שפתחה את שעריה בחודש ינואר האחרון. היום חברים בקהילה כ-300 יזמים, סטארטאפיסטים, מהנדסים, טכנאים, מעצבים גרפיים ואנשים המעוניינים להשתלב בהייטק מהעיר מודיעין, מכבים-רעות.

הקהילה תקיים אחת לחודש מפגשי נטוורקינג המשלבים הרצאות ומפגשים עם סטארטאפים מקומיים ,שישתפו את המשתתפים בסיפורים שלהם.

במפגש הראשון, שהתקיים ב-16.5.8, התארחו חברתBriefCam  והסטארטאפ CrediFi הפועלים בעיר, שסיפרו על המיזמים שלהם וכיצד הם מתפתחים. במפגש יכלו המשתתפים להיפגש, להכיר ולקדם שיתופי פעולה. 

גיל שורקה, מייסד הקהילה: "הקהילה היום מונה כ-300 איש, זהו האירוע השני שלנו, והתחלנו לשתף פעולה עם מרכז הצעירים של עיריית מודיעין. המטרה שלנו היא, שהקהילה תצמח מתוך התושבים בחיזוק העירייה, שנוכל לעשות חיבורים, להיפגש, להכיר, ולתמוך אחד בשני". 

בועז אלבראנס, "מייסד שותף בקהילה: "האירוע הבא יתקיים בחודש יולי, במהלכו נארח את רשות החדשנות, אני פונה לכל מי שנמצא כאן ויש לו רעיון לפעילות בקהילה, נשמח לסייע ולהוציא אותו אל הפועל".

לאחר מכן עלה לבמה תושב העיר שיאן גולדופסקי, אנליסט בכיר בקרן ההון סיכון .OurCrowd במסגרת תפקידו הוא אחראי על Deal flow ,Due  diligence  וניתוח שווקים עבור הקרן. הוא נתן הרצאה על מימון המונים ועל האפשרויות הגלומות בה לגיוס כספים, על ההיסטוריה, מגוון האפשרויות הפרוסות היום בפני יזמים וגם ועל OurCrowd כפלטפורמה לגיוס כספים.

לאחר מכן עלו אל הבמה 2 המיזמים הממוקמים בעיר מודיעין.

CrediFi, סטארטאפ שהוקם ב-2014 ע"י אלי רזין, שמכהן גם כמנכ”ל, עם סך גיוסים של כ-23 מיליון דולרים. הסטארטאפ מפתח מאגר מבוסס ענן של ביג-דאטה לשווקי הנדל”ן המניב בארה"ב, ומפתח פלטפורמה, שעוזרת לשחקנים השונים בשוק בתחום לקבל החלטות מושכלות ונכונות יותר.

BriefCam, חברה שנרכשה לפני מספר ימים ע"י ענקית הצילום היפנית קנון, בסכום המוערך ב-90 מיליון דולרים, יוצגה ע"י תום אדלונד - CTO. המוצר של החברה מאפשר לתקצר וידיאו על בסיס טכנולוגיית עיבוד תמונה, שמזהה אובייקטים בתוך הצילומים. החברה הוקמה לפני כעשור ב-2007 ופיתחה מוצר המבוסס על טכנולוגית תקצור וידאו, שפותחה באוניברסיטה העברית בירושלים, שמאפשרת לסרוק ולנתח צילומי וידאו גולמיים במהירות לשימושים שונים. החברה תמשיך את הפעילות ממודיעין, ובתקווה גם תגדיל את מצבת כוח האדם במרכז הפיתוח בעיר תחת המטריה של קנון היפנית.

בתמונה למעלה: אלי רזין (CrediFi), תום אדלונד (BriefCam) ושיאן גולדופסקי (OurCrowd).
בתמונה למטה: גיל שורקה, בועז אלבראנס, ושיאן גולדופסקי.
 
MTECH


 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share