Telecom News - בוקי כרמלי ראש רשות הסייבר היוצא: בעשרות ארגונים יש אירועי סייבר כל חודש

בוקי כרמלי ראש רשות הסייבר היוצא: בעשרות ארגונים יש אירועי סייבר כל חודש

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> בוקי כרמלי ראש רשות הסייבר היוצא: בעשרות ארגונים יש אירועי סייבר כל חודש
בוקי כרמלי ראש רשות הסייבר היוצא: עשרות ארגונים חווים אירועי סייבר כל חודש
מאת: מערכת Telecom News, 4.6.18, 22:38בוקי כרמלי

באחת ההתקפות היותר מורכבות שהיו לנו במסגרת תפקידי, לקח לנו 3 חודשים כדי לנקות ארגון גדול מאוד עד שהחזרנו אותו לשגרה. הזרועות המטפלות בסייבר מתמודדות עם מצוקת כוח אדם.

תכנית פרחי ההייטק של ביה"ס למדעי המחשב באקדמית נתניה מאפשרת תואר ראשון לתלמידי תיכון. הלימודים מתחילים בתחילת כיתה ט' ומיועדים לבוגרים מצטיינים של כתה ח'. הערב התקיים טקס חלוקת תעודות הצטיינות לפרחי ההייטק באקדמית נתניה.

בטקס נשא דברים ראש רשות הסייבר היוצא בוקי כרמלי (בתמונה). להלן עיקרי דבריו:

בוקי כרמלי: "מדינת ישראל זקוקה בדחיפות לכוח אדם איכותי בתחום הגנת הסייבר. לארגוני פשע ברחבי העולם כיום יש יכולות שלא נופלות מיכולות של מדינות ומעצמות. ישראל זקוקה לחוק סייבר, שיגדיר את גזרת פעילות הגנת הסייבר, מצד אחד יאפשר לממש את מלאכת ההגנה ומצד שני יקיים את המצופה ממדינה בכל הקשור לזכויות פרט וקניין.

האיום הקיברנטי על מדינתנו מהווה אתגר לאומי והזרועות השונות המטפלות בו מתמודדות עם מצוקת כוח אדם. יש לנו במדינה הזו מוחות מצוינים ואנו זקוקים בדחיפות לרבים מהם בתחום הגנת הסייבר, והמדינה כמו גם האקדמיה והמגזר העסקי מסוגלים לייצר להם קריירה מרתקת.

אתם, הנוער האיכותי היושב כאן באולם שלפניי, מהווים עתודה מעולה ולא רחוק היום, שבו תוכלו להשפיע על חייה ועתידה של מדינת ישראל.

יש רבים הלוחמים בים, יש הלוחמים ביבשה, יש באוויר ויש בזרועות הביטחון לכווניה השונים, ויש גם את מגיני סייבר - השילוב הסינרגטי בין כולם הוא המנצח עבורנו.

באחת ההתקפות היותר מורכבות שהיו לנו במסגרת תפקידי, לקח לנו 3 חודשים כדי לנקות ארגון גדול מאוד עד שהחזרנו את הארגון לשגרה.

התוקפים כיום הולכים ומשתכללים. לארגוני פשע ברחבי הגלובוס יש כיום יכולות שלא נופלות מיכולות של מדינות ומעצמות. רק שיתוף של מידע יוכל לאפשר למדינות להתחסן מפני מתקפות.
 
מדינת ישראל היא מהמתקדמות בעולם בהגנה על תשתיות קריטיות ומגזרים חיוניים. ניהול אירוע סייבר הוא מערכה לכל דבר וההבנה ההנדסית הטכנולוגית היא קריטית. במדינת ישראל עשרות ארגונים חווים אירועי סייבר בכל חודש״.

קרדיט צילום: יובל רובין
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share