Telecom News - מוקי טומשין מונה לסמנכ"ל אגף פיתוח ופרויקטים של קבוצת מערכות בטלדור

מוקי טומשין מונה לסמנכ"ל אגף פיתוח ופרויקטים של קבוצת מערכות בטלדור

דף הבית >> מינויים >> מוקי טומשין מונה לסמנכ"ל אגף פיתוח ופרויקטים של קבוצת מערכות בטלדור
מוקי טומשין מונה לסמנכ"ל אגף פיתוח ופרויקטים של קבוצת מערכות בטלדור
מאת: מערכת Telecom News, 6.6.18, 11:29
 
חברת ה-IT טלדור הודיעה היום על מינויו של מוקי טומשין לתפקיד סמנכ"ל אגף פיתוח ופרויקטים בקבוצת מערכות של חברה.
 
במסגרת תפקידו החדש בטלדור הוא יתמקד בניהול ופיתוח טכנולוגיות וחדשנות באגף בדגש על פיתוח מערכות מבוססות ענן, שדרוג מערכות בעולם הדיגיטל, ביג דאטה ואנליטיקה מערכות מבוססות זיהוי ביומטרי.
 
טומשין הוא בעל ניסיון של 20 שנה בתעשיית ה-IT בתפקידי ניהול ופיתוח. ב-3 השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל המגזר הפיננסי של החברה. לטלדור הצטרף מחברתSurecomp  בה שימש כסמנכ"ל הדליברי העולמי. קודם לכן, שימש במשך שנים רבות בתפקידי פיתוח ודליברי בכירים בחברת FIS (סאפיינס) ובחברת אמדוקס בארץ ובעולם.
 
טומשין הוא בוגר ממר"מ ויחידת המחשב של חיל המודיעין, בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן ובוגר קורס מנמ"רים בכירים של הטכניון.
 
נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות טלדור: "אני מברך את מוקי טומשין על התפקיד החדש בקבוצת מערכות. ב-3 השנים האחרונות הוא הצליח למנף את הידע והניסיון הרב שלו במגזר הפיננסי לתועלת כלל החטיבות בטלדור. ניסיונו העשיר הפך אותו למועמד טבעי ביותר להוביל את אגף הפיתוח והפרויקטים של הקבוצה".
 
מוקי טומשין: "אני שמח ונרגש להוביל את אגף הפיתוח והפרויקטים בטלדור, שמתעסק בתחומי תוכן רבים ומגוונים וטכנולוגיות מתקדמות, ללקוחות במשק הישראלי. האגף מאופיין בצוות עובדים מוכשר ומנוסה וביחד נמשיך לקדם את האגף לשיאים חדשים".

קרדיט צילום תמונה עליונה: טלדור

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share