Telecom News - גטר טק תפיץ את JUSAN מספרד המציעה פתרונות ניהול מוקדים טלפונים

גטר טק תפיץ את JUSAN מספרד המציעה פתרונות ניהול מוקדים טלפונים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> גטר טק תפיץ את JUSAN מספרד המציעה פתרונות ניהול מוקדים טלפונים
גטר טק תפיץ בישראל את פתרונות JUSAN הספרדית המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול מוקדים טלפונים רב ערוצים
מאת: מערכת Telecom News, 11.6.18, 11:55JUSAN
 
ל-JUSAN יש פתרונות מתקדמים בעברית.
 
חברתJUSAN  הספרדית מינתה את חברת גטר טק, מקבוצת גטר, למפיצה בלעדית בישראל. במסגרת הסכם ההפצה, תשווק גטר את הפתרונות של החברה בתחומי Contact Center IVRTraffic Analysis והקלטות שיחה בבית הלקוח ובענן.
 
ל-JUSAN יש פתרונות מתקדמים בעברית לתחום מוקדי השירות והמכירה ללקוחת SMB  ו-Enterprise, ממשקי CTI לכל סוגי המרכזיות המובילות בישראל (ובעולם), אינטגרציה לתוכנות CRM ו-ERP מובילות, ומודולים מובנים המקשרים לרשתות החברתיות. לחברה מפיצים ומשווקים ב-40 מדינות ברחבי העולם.
 
משה לסרי, מנכ"ל :JUSAN "הבחירה בגטר טק כמפיצה נבעה מכך, שלגטר מגוון גדול ומתקדם של מוצרים ופתרונות לשוק התקשורת המשווקים ע"י קבוצה גדולה של משווקים, ולקוחות רבים הצורכים פתרונות למוקדי שירות ומכירה. שיתוף הפעולה יוביל את החברות לצמיחה מאחר שמוצרי החברות משלימים ונותנים ללקוחות הרבים מענה מתקדם לתחום התקשורת ומוקדי השירות והמכירות".
 
אור יצהר, מנהל תחום תקשורת בגטר טק: "אנו שמחים לצרף את הפתרונות המתקדמים של חברת  JUSAN לקו המוצרים של החברה. מדובר על מותג עולמי, שישלים את הפתרון אותו אנו מציעים למשווקים בעולם הטלפוניה. אנו גאים על הבחירה בגטר טק"
 
גטר טק, שהוקמה ב-1982, היא ספקית תשתיות לתחום המחשוב, הדפסה, תקשורת ואלקטרוניקה בידורית. היא מייצגת כיום בארץ את מותגי התקשורת Snom, Grandstream, Fanvil, Digium, Sangoma, Ruckus, Draytek, Siklu, Cambium וכן את המותגים MSI, Benq, Lexmark, Panasonic, Microsoft.

מוקד טלפוני
 
 
 



 
 
Bookmark and Share